Holaa...ystävät mitäs tänne kuuluu? Tuli tuossa muutettuakin viikko sitten. Edelleen mennään ilman höyryjä ja tietty ilman sauhuja. Mitäs täällä?
Printable View
Holaa...ystävät mitäs tänne kuuluu? Tuli tuossa muutettuakin viikko sitten. Edelleen mennään ilman höyryjä ja tietty ilman sauhuja. Mitäs täällä?
Jasso, ihan hyvin tämä menee. Ilman höyryjä jo menny hyvän matkaa. Taisin laittaa Antille meneen lähes kaikki litkut mitä mulla oli sillo ku lopettelin. Antti voi kertoo paljon niit oli. Olin kyl vähän vidiootti kun en sulle bluideja laittanu, sorry siitä :) Perkele sullehan ne olis kuulunu laittaa...
Kyllä apuja pyydellään jos tarvis mut pahasti näyttää siltä et mun kohdalla se oli tässä. Ei voi väittää etteikö tekis välillä mieli höyrytellä...täytyy vaan pitää pää kylmänä ja antaa olla... Ei ole talossa kuin tuo joskus emännälle ostettu kökötin jota ei ole kukaan edes käyttäny. Antille tosiaan meni mun loput litkut ja duunikamulle sit jämät mitä oli jälellä. Itellä ei oo edes varastoja mihin turvautua. Et vastannu kysymykseen joko ootte naimassa..ööh siis naimisissa Mirun kanssa?
edit. Tulihan se sieltä :)
Hävisin lotossa taas.
Olisi kyllä mukava ilmoittaa töihin, että maaliskuussa saatte etsiä jonkun muun tekemään töitä savuttomaan työpaikkaanne.
Noniin kun kerran tänne asti jaksat vääntyä niin olisko mitenkään mahdollista et kävisit vaikka kahvilla kun tässä melkeen kivenheiton päässä asustellaan? vai meneekö se kaikki aika painiessa emännän kanssa ettei kerkeä mihkään? Olispa kiva tavata jasperi ihan lärvisten vaikka oletkin metrin pidempi:)
Onko komiaki leuku, itte tehty vai kunnon puukkomestarin?
Ooksie possujaki ampunna? Vai mitä viddua mä just luin? villipossuja varmaan meinaat? Pärkele noista sais jo aika hyvän aikaseksi. Emännälle tietenki:)
Olihan noita karkulaisia tos himangalla iso läjä ennen reissua... Ampuvatkin kymmenkunta karkulaista. ..
Nyt kun on taasMetsoloitten kaikki 40 jaksoa katottu (en laskenu joulu spessua) niin mihin tässä taas vapaa-aikansa käyttää? Ma kusun vaan.
´Noniin huru ukot, Rokuli lähtee nyt nukkumoisiin..Hyvää yötä ja naikhaa aina ku voitte. Mitä sitä muuta lappalainen :lol:
Mitähän sitä viel keksis vai koittaisko jo mennä nukkumaan?
Jos kolme kertaa sanot Naamapeikko peilille kun peset hampaita ni se ilmestyy forumeille, tai sen mutsi. Give or take.
"meat" X-(