Kirjoitin tähän ensin jotain tyhmää, mietin ja totesin että ei hyvä idea koska joku sitä kuitenkin koittaa, ja nyt siis laitan tähän vain hymiöitä :):D:laugh::thinking:
Printable View
Kirjoitin tähän ensin jotain tyhmää, mietin ja totesin että ei hyvä idea koska joku sitä kuitenkin koittaa, ja nyt siis laitan tähän vain hymiöitä :):D:laugh::thinking:
Kassillinen tramaleita ja viina flinda. Sillä jos ei olo muutu nii ihme..
Kirjotit sen Motomoton puolesta :laugh:
No juuri näin. Mutta tuo paracetamoli ei itsessään ole kovin tehokas. Siihen joutuu sotkemaan codeiinia tai muita särkylääkkeitä kaveriksi, että saadaan haluttu lopputulos. Migreeniin se ei auta mihinkään sekotettuna, ainakaan mulla. Joillakin panacod auttaa migreeniin ja siks sitä monesti kokeillaan. Panacod on kuitenkin sika halpaa verrattuna noihin migreenin täsmälääkkeisiin.
Näinpä. Migreeni on vielä vittumainen hoidettava ja kokeilut ennen oikean lääkkeen löytymistä usein pitkiä ja kivuliaita. Spesifit lääkkeet maksaa helvetisti, mut koitappa olla ilman... Kansanterveydellisesti ja -taloudellisesti ajatellen Parasetamolin paras puoli onkin hinta (pl. i.v. muoto).
Vittu ku vastustaa! Ei onnistu setuppi ei sit millään! Ekan kiepin saa hehkuun ja siihen jää vaikka tekis mitä taikatemppuja. Saatana, pistän akan asialle..
viimeksi kun oli todella paha kurkku kipu hyvä kun niellä pystyi siin suolaveden kurlaaminen auttoi kuin ihme, perus suolaa ei löytynyt mutta herbamaren merisuola missä on 12 luomuyrttiä/vihannesta seassa saattoi boostata vielä entuudestaan en siitä sitten tiedä, mutta suosittelen koittamaan ja kyseistä suolaa suosittelen muuhunkin käyttöön : ) ennen nukkumaan menoa kurlailin tujua seosta pari kertaa ja aamulla tilaa voisi sanoa 75% paremmaksi : )
Jepaa, lähempi tarkastelu pljasti seuraavaa: Autosta puskuri ja takakoppa kittaukseen ja maalaukseen, mopedista kilpi ja sen teline vaihtoon, kytkinkahva ja kahvapaino vaihtoon, vasen etu-, sivu- ja takakate kittaukseen/maalaukseen ja vasen koneen poski vaihtoon. :antismoke: :banghead:
Tietenkään en kehoita vakuutusrikokseen, mutta jos tiellä joku on kolhaissut...:evil:
Arizonan jussihan on myynyt laitteita ala-ikäisille jo kauan. Nyt kuulin kaverien kaverien kautta että lirauttelee tiskin alta myös niksaa näiden junioreiden mehuihin X-(
Hienoa toimintaa kauppiaalta jos näin tapahtuu, kohta saa kaikki muutkin höyrytin kaupiaat paskaa niskaan...
Ja btw, oon mieki näitä juttuja kuullu myös muista kauppiaista mutta ennen ku mulle faktaa lyödään tiskiin että näin on, jätän tuomitsematta. Suomen lainsäädäntö kuitenkin käsittääkseni edelleen käsittää asiat "syytön kunnes toisin todistetaan".
Ent. poikamiesboksini talkkari vannoi baarissa että asun Vantaalla, käytän heroiinia enkä tule ikinä takaisin Daijulaan. Näin siis n. 13v sitten (Olin 2vko Tampereella dokaamassa kavereiden kanssa), kun työskentelin suhteellisen ison yrityksen tietoverkon pääylläpitäjänä. Toki olin myös paikallisen elävänmusiikin yhdistyksen PJ, että se kai selittää huumeyhteyden "kaverin kaverilta" kuullussa jutussa :D
Sori, osuiko jussin asiakaskuntaa paikalle :crying: Maistoin itse yhtä nestettä joka oli todistetusti alaikäisen ostama, tiedän että hän eikä kaverinsa omista omia niksoja, ja tässä mehussa oli nikotiinia. Ja arizonan pullo ja etiketti. En näe syytä epäillä tapahtunutta, varsinkaan kun jussi on ideologiaansa aika vapaasti tuonut julki.
Ah, voi anteeksi epäselvä ulosanti, ehkäpä poistun häpeämään tätä hyvinkin törkeää tekoa! :crying: Mulle on ihan yks hailee mitä mieltä sä tästä olet, ei se asiaa miksikään muuta.
On kait tuommoinen kilpailuetu tietoisella riskillä. Riihimäki, tuo sähkökessuttelijoiden villi länsi :thumbsup: Pääsee pian uutisiin asti.