Miru mitä mä viime yönä sanoin ;) Se himo vaan kasvaa ;) Mut siis tuo mun settikin on iha suht pätevä.. on noita rda:ta melkee tuhansia jo mut 3/4 postisia ovat lähes kaikki.. Miru hyvä ettei sulla sentään ole mies nälkättämässä :D
Printable View
Miru mitä mä viime yönä sanoin ;) Se himo vaan kasvaa ;) Mut siis tuo mun settikin on iha suht pätevä.. on noita rda:ta melkee tuhansia jo mut 3/4 postisia ovat lähes kaikki.. Miru hyvä ettei sulla sentään ole mies nälkättämässä :D
Pakko myöntää että ikävä noita aikoja
No laitteet kehittyneet silti parempaan suuntaan jos katsoo käyttäjäkuntaan
Just heitin tällä viikolla viimeiset vaihtokeraamit roskiin [emoji15]
RIP se aikakausi
Voisi megadualilla hifistellä jokupäivä terassilla tai rätinäbogella [emoji123]
ojoi sitä aikaa ku oli boget :D Se maku <3 mut toisaalta kyllähän nää subtankit kova sana on :) tosin löytyy nautilus mini kyllä mikä vieläkin antaa hyvän maut.
:evil:
Miru mä kuulen lähes kokoajan mäkätystä hankinnoista :D Varsinkin ku nyt pistinl askulal tuleen niksaa ja tiivareita ku helvetin op suostunu toimimaan..
No miru tuo setuppien tekeminen koukuttaa ja aina haluut kokeilla erillaista.- velocity rda on kyll helpoin ja paras rda mitä itekki tilaan tossa syyskuussa.. ja samalla turbo rda:n ku tuli himotus siihen.. Ei ei tossa lesoilussa ole mitään ku se ei sellaista ole.. Mä ainaki nautin helvetisti mausta mitä saan trippailessa.. oikee coili ja setup ja flavor ummm..
Voi luoja... :D heti kuuluu kauheet dogoing äänet ulkoota.. :sneaky:
En kyllä ymmärrä puolisoiden mäkätystä..parempihan tämä kuin röökin vetäminen[emoji40] ja jos ei hirveesti mene rahaa muuhun harrastukseen tms...
Miru mäkätystä kuuluu aina ;) jotktu vaan on sellasia kitisijöitä :laugh:
Eli se ketä ei ole hiljaa sen vehkeitä ei ole kokeiltu :D :p