Terveisin
Trollin runkkuvinkkinurkkaus
Printable View
Tuo trollin tapa vastata noilla kuvilla niinku maltalaiset joka asiaan on aika ihanan globaali. :D Thank you for this sir analknight.
Arvelit, että sun suhteen yhtään muunlainen vastike olisi vaivan arvoista?
Tarvis mennä kyllä pian radalle ammuskelemaan sai päästää paineita pois
Tisseistä. :laugh: isot on karmeat :crying: pienet ja kiinteät toimii :thumbsup: Ja jos tykkää isoista? Nussikoot lehmiä :lol:
Ja silikoonit. Hyi helvetti :facepalm:
On sitä kyllä ihan hyvännäköisiäkin (luonnollisen näköisiä) silikoneja olemassa, tosin itsekin olen enemmän pienempien ja kiinteämpien puolella. :D
Ja edittiä, huomatkaa että lisäsin tämän edelliseen kommenttiini. ;) Eli tässä viikon saikulla ollessani on hyörynesteiden kulutuksessa tapahtunut melkoinen piikki! Kai se että on vain aikaa, on saanut nesteenkin kulumaan vähintään kolminkertaista vauhtia normaaliin kulutukseen nähden..! :esmoke:
Do not drink water, fish fuck out there :thinking:
Oisko giffiä välillä
http://i.imgur.com/d4wLhvb.gif
Hieno maisemallinen taulu taustalla :laugh:
Toi vihree laukku on aika mauton :thinking:
Minä en edes tiedä mitä tuossa giffissä tapahtuu, onko tässä kyseessä jonkun sortin voimisteluliike?
Todennäköisesti :thinking:
Kuka kähvelsi Jesin SX Sladdin muutamassa minuutissa myydään osiolta ? Tunnustaminen tekee hyvää.
Olisitko rohmunnu toisenkin :D
(En ollu minä)
Ei oo kyllä tässä nesteenkulutuksessa enää mitään järjen häivääkään. Menny perjantai illasta tähän hetkeen varmaan lähemmäs 40ml mehua. Paljonko muilla kuluu nykyään?
Jaa, no ei kai tässä sitten mikään hätä oo :D Jossain vaiheessa meni jo nestettä 1ml päivässä, mutta nyt tullut taas panostettua kalustoon sen verran että syttynyt uudestaan koko harrastukseen.
Muistinko tänään jo hehkuttaa miten XL Mister on paras laite ikinä? No hehkutetaan nyt varmuudeksi kun ei muista.
Eihän toi 40ml 3 päivään kauheen paha ole jos vain drippaa, lasken sen sun xl herran drippaamiseksi kanssa :D Aikalailla 10ml päivätahtia hupenee itselläkin mehu vähän päivästä riippuen.
Mulla menee toi yhella drippauksella, 0.006 ohminen coili ja 2900wattia 18350 akulla clooni caravelasta :esmoke:
Juu kartolla jäykkää 36-24mg meni se 1ml :)
Nykyään kun niksat 0-4mg ja akusta kaikki mitä irtoaa niin nostaa nestekulutusta hieman
Kyllä XL kunniaan aina ja ikuisesti
Kulutus heittelee kyllä todella paljon päivästä riippuen
Ihan sama itsellä vaikka menisi 100ml päivässä kun sekin on halvempaa kuin röökääminen :)
Mullakin entiseen verrattuna kyllä karannu ihan hanskasta, ennen meni varmaan pari kolme milliä clearosta, nyt ennätys päivässä on varmaan 10ml :D
Lunghit <3
Mister hybridin myynti oli kyllä melko legendaarinen. Oli valmiiksi leikepöydällä ja pankkitunnuksien käyttäjätunnus, että sai vaan painaa liitä, kun meni maksamaan. Vaikka olin jo kirjautunut verkkokauppaan ettei tarvinnu syöttää mitään osoitetietoja ja tuotteen heitin kirjaimellisesti 2 sekuntia ostoskoriin myynnin aukeamisen jälkeen, oli hybridit jo loppu kun palasin verkkopankista :D