Pysyypähän sipsit paremmin massussa :yawn:
Printable View
Flunssaa puskee....
Voi olla että näistä tiedotetaan enemmän.
Voi olla että kauppaakin käydään enemmän.
Mutta valitusten määrästä päätellen aika paljon sakkia nyt joilla tuntuisi olevan vilunkia kaupanteossa..
Meikäläisen paketti on siirtynyt puolessatoista viikossa Kölnistä Frankfurtiin :cheer: .Innolla odotan mitä meidän rakas itella keksii kunhan saavat paketin haltuun :popcorn:
Samaa ite funtsinu. Pikkurahojen kusettaminen on jotain säälittävän ja naurettavan väliltä ja isoja jos kusetetaan, niin ite lähden kyselemään (lue: haen ne rahat) samasta osoitteesta, mihin pakettikin lähti. Omalle kohdalle ei ole käynyt, kiitoksia vaan kaikille, kenen kanssa kauppaa tehty. Se muuten vituttaa yllättävän paljon, jos myyjä ei vaivaudu edes pesemään limojaan veke.
Jep. Itellekkin saapunut noita paskasia vapokamoja. Hyi helvetti.. Laittaa nyt edes kuuman veden alle hetkeks!
2viikkoa seilannu pinkmulen paketti prkl!
Vittu varmaan kurkunpään tulehdus taas päällänsä... Panacodia saa nappailla et saa edes nieltyä :banghead: Vuodentakaisesta tulehduksesta viel puol pakettia laatikossa :)
Vittu, toisen kerran viikon sisällä kun kaupat takkuaa, tai lähinnä kumppanien yhteydenpito. Prkl myy/vaihda/osta enää täältä mitään. Ei luulis olevan kovin iso vaiva vastata YV:hen tai ilmoitella jos jotain viivästyksiä jne tulee, mut kun ei.
Kylläpä tänään vitutuksen aiheita piisaa; Eukko soitti ja ilmoitti pihalta lähtiessään pakkittaneensa moottoripyörän kumoon. Näitähän ei siis vakuutus edes korvaa, kun molemmat vehkeet sattuu olemaan mun nimissä X-(
Kickki hajos! Voisaatananperse!
Kaikkien kroppa ei pysty muuttamaan codeiinia morfiiniksi. Siks toi panacod ei joillekkin tee mitään. Itselle toimii hyvin silloin kun sellaista tarvetta on.
Tuo juuri, kyllä mä lääkkeeni tiedän :D Panacod on ollut mulla jopa päänsärkyyn erittäin heikko, niin olen sitten popsinut ibuprofeiinia särkyyn aina. Se on tehonnut onneksi kiitettävän hyvin, toisin kuin Panacodit ja -dolit :)
Paracetamoli on todella paska särkylääke. Siks sitä voi vetää mm. raskaana olevat naisetkin. Mulle se ei itsessään tee mitään muuta, kun pahan mielen. Mä olen lähes kroonisen migreenin takia joutunu kokeilemaan useimmat noista kipulääkkeistä ennen kun löyty sopiva. Tosin sit taas noilla kohtauslääkkeillä ei muita särkyjä parannellakkaan. Hyvä niin koska ne maksaa 9€ laaki.
Parasetamoli ei varsin paska lääke ole, auttaahan se raskaana olevia naisiakin :). Toimii normi kipuun ja vaivaan helvetin hyvin yhdessä jonkun NSAID:n kanssa, esim. burana tai sit kombona vahvemman opiaattipohjaisen kipulääkkeen kanssa, jollainen Panacod on jo itsessään. Kovinkaan montaa leikkaus/traumapotilasta ei ole, jonka kivunhoitokavalkadiin parasetamoli ei osana kuulu. Synergiahyödyt juunou. Ei sillä migreeniä hoideta, muttei ole tarkoituskaan. Maksimiannoksen ylittämisestä ei sit tässäkään ole mitään hyötyä, päinvastoin.