Keroppas sitten hieman onko parempi kuin vitonen, joka mielestäni oli melkoinen pettymys.
Printable View
Sen vähän mitä olen pelannut, niin paremmalta vaikuttaa. Totutellessa meni kyllä hetki.
Muutamia outouksia tässä on. Esimerkiksi kun ajat, niin vasemmassa alakulmassa näyttää pienellä esim. "R2 Gear up" kun vaihdat ylöspäin. Sama koskee jokaista näppäintä, näyttää aina niiden funktion. En ole ainakaan vielä löytänyt, että mistä ton saisi pois.
Kontrolleja joutui myös säätämään vähän, esimerkiksi käsijarrulle ei oltu määritelty mitään nappia.
Mutta eipä noi mua nyt niin paljoa haittaa. Ei se vitonenkaan virheetön ollut. :D
Ai pelailet padilla ilmeisesti? Hommaa nyt ihmeessä kunnon ratti ja polkimet! Eniten kiinnostaa onko tuossa kutosessa vanhempia autoja enempi kuin vitosessa? Se oli mielestäni pahin puute ko. pelissä. Aiemmissa turismoissa on kuitenkin ollut Starletteja, vanhoja Datsuneita, Subaruita, mitsuja yms. huippuja, vitosessa ei juurikaan moisia ollut. Eikä muistaakseni Escudoa, joka on Gran Turismo elinehto :D
Ei mahdu tänne huoneeseen tollainen rattipoljintsydeemi mitenkään järkevästi. Pitäis jaksaa järkätä kaikki ihan uusiksi. Mielummin sellaisella tosiaan pelailisin.. Mut menee se tavallisella ohjaimellakin.
Kyllähän noita vanhoja autoja löytyy tästä ihan mukavasti, enemmän kun vitosessa. Escudoa en oo tarkistanut vielä, se on kyllä hauska laite vitosen perusteella.. :D
Kai siirrä nyt edes kossu sierra löytyy :D
Bioshock Infinite ja BF4 kuoriutuivat lahjapapereista pleikkarille.
Jos illemmalla koittais molempia.
Bf4 pelaaja ilmoittautuu
Poika nukkuu, emäntä töissä. Pelatako Demon's Soulssia, vaiko sitten WoWia?
Wowi on syöpää joten dms
Tuux pelaan mun kaa runee private servulle saa heti rune miekanki :love:
Mihin kaikki wowaajat on kadonnu? :D Ei oo sille vielä löytyny haastajaa genressään.
Itsehän tosin juuri vetäsin pari LFR wowissa äsken :D
Vaiko taputtelis...:thinking:
Dev kitti?
Mistäs hommasit ja pelittääkö noi jo jollain järkevällä tasolla?
Kattelin itekin, että toi maksas noin viidesosan lopullisen laitteen hinnasta, mutta mitenköhän mahtaa olla toiminnan ja ominaisuuksien suhteen..? :thinking:
Rouvan serkulta liisingissä atm.. Toiminnallisuus - well lets just say there has been few cases of serious goosebumps.
Kauhupeleil aivan jäätävä - varsinkin jos siis lasei varten tehty.
En oo saanu käsiini sitä Triple A conffi ohjelmaa (OP ei löydä latauslinkkiä - koodi oikeuttaa kahteen asennukseen).
Osa peleistä vaatii vähän säätöä ja valikkohelvetti on taattua (ainakin Hawkenissa).
Ajattelin testailla josko sais jotain videon tynkää noista tehtyä - ei vaan kauheasti tähän kellon aikaan noi kauhut kiinnosta :D
Reso ei tietty mitään parasta viel Devissä - consumer versiohan on si Full HD.
Joissain testaamissani peleis vähän sekottaa pakkaa hiiri/näppisohjaus.
Ei ole koodattu oikein ni tuntuu ku juoksisit sivuttain. Tämänkin saa korjattua sil lisäsoftal kaip.
L4D2 ilmanen huomiseen ilta 8saan asti stiimissä. ottakee jos ei ole vielä.
Kai se sit jotain korjaavia päivityksiä saa?
Jokainen meistä äijistä paikanpäällä saivat BF4:sen joululahjaksi :)
Talon isäntä pisti oman pelinsä sisään ja kyllä sieltä heti pukkasi sen kokoista päivityspakettia ettei tolla niiden adsl-yhteydellä jääty siihen sit odottelemaan.
Ite en ole vielä edes kokeillut pelata, jos sit edes sunnuntai kerkeis...
Noitten klikkeripelien jatkoks vähän toisenlaista yhtä "mielekästä" viihdettä: http://www.virtualregatta.com/index_clipper2013.php
Ihan just starttaa seuraava etappi, ilmeisesti samaa tahtia oikeiden kans
Täällä pelaillaan battlefield 4:sta, sitten 1942:sta asti. Selainpuolelta sitten erepublik joka on koukuttavaa p**kaa
Legen...wait for it...dary!
http://www.youtube.com/watch?v=YUU7_BthBWM
Eilen oli GTA vitosessa mukavat lumikelit :)
Ei löydy.
Ihan kivasti enemmän noita vanhoja autoja tässä. '78 Trans Am, '67 El Camino SS, '70 Nova SS jne.. Ns. Premium autoja ovat vielä. Sisätilat jotain muuta kuin mustaa skeidaa. Vitosta pelanneet ymmärtävät. Jos muuten noita ns. premiumeja haluaa, niin ne taitaa tunnistaa siitä, että autokaupassa niissä on se gallery view(tjsp, en muista tarkalleen mitä siinä luki) juttu saatavissa.
BO2:sta,Ghostia pleikkarilla hakkailen. Kohta GTA 5
PS+, kuukauden ilmainen kokeilu ja eiku Borderlands 2 ja XCOM: Enemy Unknown lataukseen \o/
Ja L4D2 läppärille, saas nähdä miten rouskuttaa.
Väännetään nyt vielä rautalangasta,tossa fo 3:lle pelattavaa vaikka kuinka prkleesti:Fallout3 Nexus - mods and communityLainaus:
Just äsken sain Fallout 3:n läpi lisäosineen. Nyt tuli pitkästä aikaa sellainen tilanne, että ei oo yksinkertaisesti mitään pelattavaa Pitää yrittää miettiä mitä sitä seuraavaksi laittais tulille.
Ja tossa new vegasiin:Fallout New Vegas - mods and community
Olihan nääki pelaamista :D Isäukko oli löytäny lapsuusajan gämbläyssetin +slämmerit.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...e%20XI/bog.jpg
wgny2014 koodilla 3 päivää premua wottiin :)
Yli 10 vuotta on tullut tahkottua wowia, aikalailla on/off. Kaikki expansionit on silti ostettu ja pelattu "läpi", jopa pakko ollut päästä pelaamaan ekojen joukossa ruuhkautuneilla servuilla :D
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...713_225904.jpg
Tänään kaatui Garrosh Hellscream, joka oli mulla se pyhä tarkoitus koko expansionissa. Viimeiset kaksi expansionia on mennyt ihan puhtaasti LFR, koska ei ole kiltaa eikä sen puoleen aikaa pelatakaan, niin sopii tällaiselle nowadays-kasuaalille kuin nyrkki silmään. Kaukana on ne fiilikset kun oman hyvän kaveriporukan kanssa palasteltiin heroic raideja, mutta ei se mitään. Kyllä mä WoD aion hankkia, mutta varmasti menee samalla systeemillä. Ei jaksa enää liian tosissaan ottaa, ja saapi tämä viihdyttää mua siihen saakka että mun Dark Souls II preorder saapuu :wheee:
Oisko ketää halukkaita co-oppiin tota L4D2? Ite ostin ajat sit mut peliseuraa ei ole.
Kultatilin omistajille taas ilmainen peli jaossa (Tai Chapter 1, jos ollaan ihan tarkkoja)
The Wolf Among Us - Xbox.com
"kokeilin" vähän alkua ja voi sviddduuuuuuu, siinä meni 3h hurahtamalla. Tiukinta paskaa vähään aikaan :punk:
rikoin the incredible adventures of van helsingin. maailman yksikertasimmalla ja tyhmimmällä bugilla tuli 1001 ylimäärästä stattipointtia. mulla pitäs olla niitä atm about 100 :F