.
Printable View
.
Tämä on trolli tai sitten voidaan odottaa putkipommin räjähdystä.
Edit: Ihanasti ajateltu Twisted joka tapauksesssa.
.
Eikös tuo nyt ihan turvallista ole kun ottaa kahdelta rinnakkain kytketyiltä 30a purkuvirralla olevilta akuilta sen 40a? Kuitenkin pysyy alle 80% prosentin siitä mitä pystyis eli 60a. Ei se taida räjähdellä..
:lol: Ei sais nauraa. Vaikka edelleen olen sen trollin kannalla.
Puhummeko nyt siis VTC nelosista? Siinä tapauksessa puhut täyttä paskaa. Itse käytin aikoinaan mekaanisella VTC4 reilusti yli 30 ampeerin purkuvirralla, käytössä oli 8 akkua ja yksikään niistä ei ventannut. Facebookin puolella CCI:ssä todettiin myös että vtc neloset kestää ja kestää.
Liite 28816
Kuvassa todelliset VTC4 rajat.
Sanon nyt kuitenkin Kuneiolerahaa:lle että jos et ole trolli niin lopeta pelleily asioilla mistä et tiedä ennenkun satutat itseäsi tai pahimmassa tapauksessa poltat talosi poroksi.
Kasva pari vuotta, opettele ohmin laki ja ei muuta kun hyvää jatkoa!
.
Myönnän että olen twistedin lailla näitä varovaisuuspuolen miehiä. Eli jos nappi jumahtaa, niin silloin akun pitää kestää venttaamatta myös tämä tilanne jotta kerkeää ottaan akut irti turvallisesti. Toiset tahtoo mennä rajoilla ja leikkiä.
Tarzanillakin oli aina tiikerin kallo veneen nokassa, koska vahinko ei tule kallo keulassa.
Ymmärrän, itsekin olen helvetin varovainen mekaanisten kanssa. Aina ruuvaan akut pois yöksi/kun poistun paikalta ja jos sattuis jumahtamaan kunnolla tulittamaan niin parveke on lähellä.
.
Tsunami 24 glass window ja tsunami 24 glass window plus, mitä helvetin eroa noilla on? Katselin geekvapen ja GB:n sivuilta noita, mutta en itse huomaa oikeastaan mitään eroa. Ellei sitä lasketa että plussassa näyttää olevan ne ilmaputket koneistettu vain pinnan tasolle saakka, kun normissa näyttää olevan putket pohjalle asti. Mietin että jos squonnekkin, squonkerin eli siis skunkin hommaan, niin tsunami on pakko siihen keulalle laittaa.
Vaihdoin eilen pumpulit mutation x v5 xl:ään ja oli palanut katki coilin sisältä. Mistähän moinen johtuu? Uutta tämä homma minulle. Vastuksina 0,29 ohmin alien claptonit. Sisähalkaisija 3,5mm.
Ongelma on se, että aina alussa tulee kurkkua korventavaa kamaa, mutta kun pesä kunnolla lämpiää alkaa tulla hyvää höyryä, enkä tiedä miksi. oisko tää nyt se wickausongelma. Virhevaihtoehtoina vois olla liian tiukasti pumpulia, mitä en oikein usko. Toisaalta pumpulia vois olla liian vähänkin. Ettei se kuljeta tarpeeksi nestettä. sit oli se jälkipolttoasia kuulemma erityisesti claptonien kanssa, eli jos ymmärsin oikein pitäis laskea nappi ja jatkaa vielä henkosia että vastus ehtii jäähtyä. Kummallista on se, että sama kamala maku tulee myös toptankilla kahdella eri atopäällä kokeiltuna. Jotain epäsuotuisaa mä varmaan teen, mutta kun tietäis mitä.
Joka tapauksessa neuvoja otetaan vastaan.
Esikasteletko pumpulit ja käämit ennen tulitusta?
Voisko olla, että ato sylkee hieman nestettä suuhun, kun käämi ei oo viel lämmennyt tarpeeksi? kait sulla on ilmareiät myös kohdistettuna niin että ne on käämien kohdalla? Ylipäätään jonkunlainen kuva ei olisi pahitteeksi. niin ja mitä pumpulia käytät? Kait oot tajunnut kastella sen pumpulin kunnolla ennen varsinaista tulitusta, etenkin kun oot ekaa kertaa laittamassa pumpuleita käämiin, kannattaa sivellä sitä nestettä reilusti jonka jälkeen sivelee käämille nestettä, jonka jälkeen painaa tulitusta sen verran että neste juoksttuu ja imeytyy käämin sisälle, jonka jälkeen toisto.
Mikä virtalähde, mitkä säädöt?
Oliko pumpuli palanut mistään kohtaa?
Jos samaa ongelmaa on monella eri vehkeellä, herää kysymys onko preheat tai joku muu säätö viturallaan.
Mulla ainakin tekee dripperit samaa jos pumpulia on liian vähän tai liian pitkän vaihtovälin takia kutistunut tai jos uusi neste ei ole kerennyt pumpulin hänniltä sinne coilien sisään. Kylmällä kelillä paksuja nesteitä käyttäessä jälkimmäinen korostuu. Claptoneitten kanssa mulla on ollut jälkipolttoa vain liian vähällä tai liian paljolla pumpulilla.
Itselläkin on tuota poikkipalamista tapahtunut väärillä pumpulimäärillä.
Toi kurkun korventuminen viittais siihen että siellä coili hehkuu iloisesti ilman kosketusta pumpuliin, kun taas lämmetessään höyry alkaa sitten jäähdyttämään sitä "hot-spottia".
Juu kastelin pumpulit. ja näissä uusissa ei ollut palanut poikki. Tein uudet vastukset harvalla pakalla. Enemmän pumpulia. Uudet nesteet (eri). Nyt tuli ohmeiksi 0,23. Kun höyry pysyy lämpimänä ei pahaa makua tule, mutta siihen tarvii paljon watteja(70-100) ja hyvin lyhyitä painalluksia. heti kun tuntuu lämpimältä suussa pitää napista hellittää, tai poksuu suuhun. pre heat ei ole käytössä. Joo. Nyt ei tunnu tulevan keuhkontappajahöyryjä enää. Muuttujia on tosin niin paljon ettei kauheesti pysty päättelemään. Ainiin se pumpuli on pussikamaa. Native wicks platinum blend. koitan laittaa kuvan coileista jos osaan.
Kiitos kaikille neuvoista :)
Niin ja se modi on cuboid 150w päivityksillä.
Kuvayritys 1. dual alien clapton 0,23 ohm [IMG]Kuva 40333 - Kuva.termiitti.com[/IMG]
Itse oon tehnyt aina vaan kontakticoilit, en tosin osaa arvailla vaikuttaako se räiskymiseen. Omat kötökset eivät ole räiskineet.
Liian löysä pumpuli aiheuttaa poksumista ja roiskumista.
Itse olen huomannut että pumpulia tulee sopiva annos silloin, kun pala ei mene sellaisenaan coilien läpi, vaan vaatii pienen kierteen.
Nämä nyt tosin on ns. näppituntumajuttuja mitkä jokainen oppii kokeilemalla.
Aikaisempi coili oli nipussa. Tän pitäis kai olla helpommin kastuva, ja märemmältä höyryt on tuntunutkin paitsi just äsken anto taas vähän pahempaa. Ei kuitenkaan lähelläkään sitä aiempaa kaameutta.
Eli vaikka tuntuu vaikeeta olevan niin vähän ollaan eteenpäin päästy.(ensin tosin taaksepäin koska eka viikko toimi loistavasti)
Ja on vähän tiukemmin pumpulia kuin aiemmin. Tuo kierteellä läpi saaminen tuntui tutulta. En vaan muista loppuiko usko ja höllensinkö kuitenkin sen jälkeen. Hyvä tietää joka tapauksessa.
Samaa mieltä tuosta pumpulin kiertämisestä Scottish Wick -tyyliin, saa olla aika napakkakin niin toimii hyvin. Ei tietenkään sellainen, että joutuu väkisin repimään läpi.
Hcigar MAZE 24
Nyt on sit maku ja höyrypilvet kohdillaan. 4mm demon killerin alien coilit 7 kieppiä ja 0,39 ohm. Eikä vuoda niinkö tsunami. Ygös dripperi tällähetkellä.
Maze 24-Shenzhen Hcigar Technology Co., Ltd
Älykkään näköinen laite, voisi jopa harkita itsellekin. On se paha tauti, kun aina pitää olla jotain uutta räplättävää...
http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...4a6c1cd7cf.jpg
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Onko tuo se miksi sitä luulen? :wheee:
40mm ato... Huh huh..