http://www.youtube.com/watch?v=D5dNks_cQ2Y
Printable View
Innokin iClear X.I Pyrex Glass Dual Coil Clearomizer - MistHub NAMI NAMI :worship:
Onkos kenelläkään kokemusta sigelei zmax v5? Olisko ostamisen arvoinen.
Eiköhän zmax v5 ole sama kuin muutkin zmaxit, paitsi että on teleskooppi. Eli kalkkaropulssia ja jumiutuva nappi.
Joo nyt olisi hakusessa tehokas ja laadukas peli. Mitäs suosittelette?
Provari. Aina ja iänkaikkisesti aamen.
Jospa ei kuitenkaan, kehitys kun kulkee?
Se olisi Dicodesin Dani, mikä olisi varmaan se ei-köyhä vaihtoehto, vaikkapa täältä:
http://www.shop.greek-mods.com/index...544a4a5984c707
Juu. Enemmän tehoa jne. Odotellaan nyt vuosi ja katsotaan miten Dani pärjää. Provareita ollun kait jo kolme vuotta, ja yhä edelleen se kestävin ja paras vv-laite.
Dicodes pötkössä on kahden(2v) takuu, niin voi rauhassa odotella;) Lisäksi se on 22mm, joka on aikalailla muodostunut standardiksi.
Flat top, sub Ohm, halvempi, lyhyempi. Siinä oli ainakin minulle valintaan vaikuttavia tekijöitä:) Katsotaan mikä muodostuu todellisuudeksi? Huomenna varmaan tulee ensimmäinen, toinen sitten ensivkolla:laugh:
Dicodes on paras, itellä nyt 3kk käytössä, eikä moitteen sijaa. Ainoastaan kerran tai pari on joutunut akun repäsemään ulos ja takas sisään kun softa bugannu.
Jepa. Hyvältähän tuo Dani vaikuttaa. Enpä huomannut että se on halvempi ku Provari. Ulkonäkö on kyllä hitokseen hienonpi ku Provarin "for her pleasure" juomut. Myytte sitten mulle kun kyllästytte, niin voin korkeassa polviasennossa kuuluttaa Danin ylivertaisuutta.
Välillä jotain uutta offtopikkiin:STEAMBOY | Storm Rider 2.2 ?The Peacemaker? hybrid
Tuo ato tulee aivan varmasti irtonakin myyntiin (ainakin luulisi), se kyllä on kiintoisa. Just ne päivitykset mitä edelliseen kaipasinkin; sutjakka 22mm ja lasitankki.
Ite oon taas innostunu näistä sivunapeista. Niin täytyy ihan harkita. Ainut juju gennyjen kanssa on se kohdistaminen.
Edit. Ja tuohon hintaan ei oo paha rasti. :D
No juu, 120 rahaa ei ole paha. Näköjään tuohon saa myös 12 euron lisähintaan 18650 tötterönkin. :)
On kyllä hieno peli, kun pääsee sinuiksi valikoitten kanssa. Saadaan tätä myyntiin helmi-/maaliskuun vaihteessa Liite 12604
Lähinnä valikossa "haasteena" on tuo ekan kerran setupointi (lukot, akun minimivarauksen säätö jne.), sen jälkeen en ole itse valikoihin joutunut koskemaan (pl. wattien säätö). Valikkohan on samalla logiikalla toimiva kun Provarin oma. Ehdotan suomentamaan ton "first-start-up", jonka tekee ohjeiden kera muutamassa minuutissa, niin säästyy käyttäjältä sekin vaiva.
Ja nappi on toinen joka vaatii totuttelua, koska on verrattaen aika pieni. Minun käyttökokemuksella ainakin ei ole enää mitää ongelmia paikantaa nappia, onnistuu jopa hanskat kädessä. :D
Onkos tätä vielä ollu?
Sigelei 20W
Vähän kiinnostaa että antaakohan tuo oikeesti 20 wattia. Fasttechin foorumeilta löyty keskustelua: New Sigelei 20Watts: FastTech Forums ja vissiin ihan hyvä piiri tuossa on.
Jaha, enää ei voi (tavalliset) hanskat kädessä höyrytelläkään, koska hipaisutulitus on _the_ juttu.
Disclaimer: Ei sovellu käytettäväksi alle 15•C, tai herkkähipiäisille alle 20•C lämpötiloissa.
Mulla meni mielenkiinto tuohon totaalisesti, siinä on vain se yksi nappi ja esim. watit säädetään kallistamalla modia joko vasemmalle tai oikealle asetusvalikossa. Perseestä.
Eilen just kattelin videon tuosta ja ainakin mittarin mukaan puskee sen 20W.
https://www.youtube.com/watch?v=zHQZ5sASurQ
Hyvä video. Jäämme odottamaan muiden valmistajien modeja tällä piirillä, hyvältähän tuo loppupeleissä vaikuttaa.
http://youtu.be/SwHVDgCBpXw
Siinähän se matkavapo luuraa!
Ei ole oikeastaan paikkaa, minne känny EI tulisi mukana.
Antennit tuli takas Ipuhelimeen triplana :laugh:
Joo, oikeassa olet, ei toi silmää kyllä juuri helli ja samat ominaisuudet taitaa saada jo MVP2lla.
Itseä tuossa lähinnä viehättää sen mukana raahattavan kaman radikaali väheneminen, ainoastaan täyttöpullon tarvii, PT Minihän kulkee modissa.
Näköjää efestilt tullu jotai 35ampi akkuja, onko kokemuksii?
Eiköhän tuo ole LG:n 18650HE2.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...25281%2529.pdf
En jaksa miettiä että mikä se muukaan voisi olla. Perus kiina meininkiä :facepalm:
ELI SUOMEKSI. Tämä Efestin kenno on oikeasti speksattu maksimi jatkuva purkuvirta 20A. Kinkit kattoi että LG sisäisesti testannu 35A purulla ja koska 35A kuulostaa paremmalta kuin 20A = markkinoidaan jatkuvalla 35A purkuvirralla.
VTC4:set edelleen sinne subsubsub ohmailuun...
Niin ja helvetin hienoa tietenkin se että markkinoidaan IMR:änä kun kuitenkin kyseessä on hybridi, kuten esim VTC4 tai 25R ja niin edelleen. Ja vielä hienompaa että apaut jokainen vapo pulju minkä tarkistin toistaa papukaijana. Esim Triangle vape toki ilmoittaa purkuvirrat oikein mutta IMR:ää sielläkin myydään..
https://nexgenvapor.com dna30 tuubi..
Mulla on tosta toi 20w tuubi... Tilasin joskus marraskuussa, vekotin saapu tammikuussa. Jonot taitaa olla jotain 3kk luokkaa atm... Loistava laitos, alussa kärsi vähän ongelmista että nesteet pääs 510 liittimen kautta sisään ja kärtsäs piirin, mutta nyt tuntuis olevan kunnossa.
Toi "rocker" tehonsäätö on vähän niin ja näin. Toimii, mutta "tacktile feedback" on aika olematon. Tosin tohonhan on tulossa muutos että saa dna30 power lockin toimimaan.
Hyvä kun myyntikuvissa laitteen nokassa joku perus Kanger T2 tjsp clearo.
Varmaan just passelit tehot sille atolle.
Eikös DNA lähe 7 watista? Hyvinhän sillä noita ajaa.
Olen kyllä Natsun kanssa aivan samaa mieltä:) Ei ihan vitosella mennyt nuo mainoskuvat, tai siis meni! Koska nuo on otettu silloin, kun tuo nokassa oleva oli tulevaisuutta "märkä uni" Koska tuosta on jo aikaa reilu vuosi, vai milloin se dna20 olikaan tulossa?
Lähtee 7w joo, mutta dna piirit ei ole stedowneja eli piiri ei voi antaa alempaa virtaa mitä akussa on.
Selvennys: Jos sulla on 1.5ohm ato dnan päässä, akku on täynnä eli 4.2v niin alle 12w sä et voi tulittaa, muuten se päästää akulta virran suoraan atolle. Toi on siis periaatteessa, ei oo laskettu hävikkejä koska ei tiiä miten piiri ottaa ne huomioon.
Kyllähän noissa stepdownia on, mutta aika olematonta... Tossa äskön kun testasin niin 4.2v akkulla alin mitä antaa on 3,8v mutta 4v akulla antaakin jo mennä 3.1... Toisaalta, toi stepdownin olemattomuuskaan ei haittaa kun tekee isomalla resistanssilla olevia coileja.
The DNA 20D puts out a minimum of 4 volts. With low power settings (7 to 8
watts) and low resistance atomizers (below 2 ohms) the DNA will sometimes be unable to provide a low
enough power output to be power regulating. If this is the case, the Ohms dis
play will be flashing. The
device will still operate.
^ Outoa. DNA 20 itse väittää että pystyis ladatullakin akulla antamaan 3.2V.