-
Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Joo prkl, tuli tilattua enkuista parillasadalla tavaraa ja nyt ei sit vermeet liiku :(
-
Joo sama kyrpii! Tänään vasta hokasin että siellä on nuo pippalot pystyssä... Taitaa mini provari jäädä tältä viikkoa saamatta! :'(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DeLaHoya
Joo sama kyrpii! Tänään vasta hokasin että siellä on nuo pippalot pystyssä... Taitaa mini provari jäädä tältä viikkoa saamatta! :'(
Jaahas taidetaan kuitenki olla samassa veneessä vaikka mua vasta moitit tuolla tilausketjussa kun tilasin briteistä provarin. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
24879
Jaahas taidetaan kuitenki olla samassa veneessä vaikka mua vasta moitit tuolla tilausketjussa kun tilasin briteistä provarin. :D
Olin vaan pirun malttamaton :D. Suomesta ois voinu saada vähän halvemmalla, mutta eri asia että koska! :-\ Vertailin eri puljuja ja totesin ettei juurikaan halvemmalla saisi edes suoraan jenkeistä, jos iskevät tullissa alvit päälle. Mut lankesin joo... musta mini sinisellä ledillä tulossa. Sit vaan eletään riisillä ja tonnikalalla hetki :laugh:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DeLaHoya
Olin vaan pirun malttamaton :D. Suomesta ois voinu saada vähän halvemmalla, mutta eri asia että koska! :-\ Vertailin eri puljuja ja totesin ettei juurikaan halvemmalla saisi edes suoraan jenkeistä, jos iskevät tullissa alvit päälle. Mut lankesin joo... musta mini sinisellä ledillä tulossa. Sit vaan eletään riisillä ja tonnikalalla hetki :laugh:
Mjoo itseasiassa alekoodin kanssa jopa halvempi enjuicelta mitä jenkeistä kun se kuitenki olis 95% varmuudella jämähtäny tulliin.. Tämä taitais kyllä kuulua humutusketjuun oikeestaan..
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
24879
Mjoo itseasiassa alekoodin kanssa jopa halvempi enjuicelta mitä jenkeistä kun se kuitenki olis 95% varmuudella jämähtäny tulliin.. Tämä taitais kyllä kuulua humutusketjuun oikeestaan..
Juu aivan! Onneksi tuli bongattua etukoodi. En vaan edes muista mitä otin provarin mukaan :D. Sen siitä saa kun väsyneenä rupee hankintoja tekemään. Ainoa mikä jäi harmittamaan, oli se ettei puljusta saa lisätakuuta ostettua :-\
-
Lähetystä on yritetty luovuttaa, mutta vastaanottajaa ei tavoitettu. 2. luovutusyritys myöhemmin
Rekisteröinti:5.6.2012 klo 08:17:33
Paikka:ITELLA LOGISTIIKKA KULJETUS 70000
Ketuttaa se että vaimo ei olekaan ollut kotona vaikka pitäisi olla, vai olisko taas kuski "yrittänyt luovuttaa" paketin autostaan käsin eikä vastaanottaja ole ollut tienvarressa pysäyttelemässä...
-
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja True Puffin
Jos raumalaisia on vaivaa höyryttelyn alennustila niin nyt täytyy sanoa, että porilaiset...olen pettynyt teihin myös...ajelin tuossa keskustassa torstaina aika tiheään ja höyryttelin miltein koko ajan. Voisko joku edes valehdella nähneensä mut jossain? Tuntomerkit: Kia Sportage (harmaa), Lavatube nenän alla höyryämässä.
Itse istuin paikallisessa juottolassa koko illan, oisit tullu käymään!!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
iisi
Itse istuin paikallisessa juottolassa koko illan, oisit tullu käymään!!
Beer Hunter's? Porista meikäläisen lemppari kylläkin...
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
True Puffin
Beer Hunter's? Porista meikäläisen lemppari kylläkin...
Villi veikkaus, että Rattikses
-
No hiukan ny harmittaa... Men toinen Bombshellista kytkin paskaks :(
Ja vaan 3.7V laitteena käytetty. Kosautti si oikkariin, onneks oli nopeet näpit ja korkki irti.
Ei menny kallis hotspring kasaan.
E: Mutta onhan näit laitteita... VaraBombshelli mukaanlukien ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Yakousei
Ja vaan 3.7V laitteena käytetty. Kosautti si oikkariin, onneks oli nopeet näpit ja korkki irti.
Bombselliin on tuo kytkin erittäin helppo vaihtaa. Kannessa oleva valkoinen välilevy vain jollain pois(itse porasin reiän ja väänsin siitä ruuvarilla) ja sieltähän se kytkin paljastuu. Helppo purkaa(kolme ruuvia), ei sähköjohtoja, ei tarvetta juotoksille. Elektroniikkakaupasta uusi mikrokytkin 20snt-1e. Omani toimii moitteettomasti :)
-
Asiallehan ei voi mitään mutta kylla BombShell on yksi parhaimmista perus 3,7v modeista ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
Asiallehan ei voi mitään mutta kylla BombShell on yksi parhaimmista perus 3,7v modeista ;)
Sanoisin että paras, jollei hintaa oteta lukuun :P
Varsinkin kun, kuten sanoin, kytkin on naurettavan helppo vaihtaa, jos se menee rikki. Muu ei sitten rikki voi mennäkkään joten puhutaan ikuisesta modista :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja vinokone
Villi veikkaus, että Rattikses
Oikein arvattu!
-
V*TTU P*RKELE S**TANA!!!!!11%¤%¤ Sinne jäi, eikä lähde väkivallallakaan ulos. Ato luovutti kyllä sisuksensa helposti...
Eikä tietenkään ole varavehjettä duunissa... FFFFUUUU!!!!! :(
https://lh5.googleusercontent.com/-H.../s800/dca1.JPG
https://lh3.googleusercontent.com/-q.../s800/dca2.JPG
-
Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Otinpa sitten provarin töihin ja toiste en ota kun ei ole enää toimivaa...
-
Vs: Re: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Torski
Otinpa sitten provarin töihin ja toiste en ota kun ei ole enää toimivaa...
Millai onnistuit rikkomaan?
-
-
Ärsyttää kun jotuu olemaan sairauslomalla koko Futiksen EM-kisojen ajan :D
Ei kai voi muuta tehdä kun katella kaikki pelit ja kaadella Karhua kitusista alas :-[
-
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
iV@pe
Farkut on alkanu kiristään, paidanalla pullottaa pesupallo (niin, kuka sitä nyt pyykkilaudalla 2000-luvulla?) punnituksen jälkeen olen myös numeraalisesti todennut, että hyvät veljet!!! Höyryttely lihottaa!!! Mulla on vain sellainen aavistus, ettei näistä nesteistä ole kuitenkaan nälänhätä rakaisuksia afrikan maihin, mutta joku funktio tässä on...
Mulle olis riittäny tuo hajuaistin parantuminen, ei ruoan tarvis maistua noin hyvältä.
Henk koht höyryttelyn aloittamisen jälkeen, ja siitä seuraavan suun ja limakalvojen takia olen alkanut juomaan vettä paljon enemmän, ja se näkyy myös laihtumisena. -3kg ihan huomaamatta tippunut mitään muuta muuttamatta :esmoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
iV@pe
Mulle olis riittäny tuo hajuaistin parantuminen, ei ruoan tarvis maistua noin hyvältä.
Oon käyttäny hyväksi tuota makuaistin parantumista ja höyryttelen melko paljon makeita "karkkinesteitä" jotka on niin herkullisia, että karkinhimo on loppunut lähes kokonaan. Painossa ei muutoksia - ainakaan ylöspäin.
-
-
Hyttyset. Nyt ei ole kysymys parista, vaan joukkoinvaasiosta. Alkaa tuntua houkuttelevalta idealta suihkuttaa itsensä raidilla nukkumaan mennessäkin. Pihalle ei ole mitään asiaa iltasella ilman vahvaa myrkytystä. Tarvinnee lauantaina lähteä etsimään oviverhoa. Nytkin näen tossa katossa puoli tusinaa hyttystä, korvan juuressa pörrää pari ja muualla laumoittain lisää.
Oli tosi välkky idea muuttaa asumaan metsän reunaan, tontille jossa on avo-ojia, ja iso avo-oja tontin ja metsän rajalla. Sen verran täällä on vettä tihuttanut, että hyttysillä on loistavat mahdollisuudet lisääntyä.
-
....tana! uus boltin kytkin osa tuli ja samaa paskaa, ei mäne boget pohjaan. vittu mitä paskaa taas...kiinnosta mikään
kuhan hermohöyryt on vedetty nii voin kertoo että ottaa boget kontaktia bolttiin tai sit se menee roskiin
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Yakousei
Sano si toinenki kytkin ittensä irti -.-
Olisiko ketään halukasta korjaamaan kaksi Bombshelliäni?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ukko Kalle
....tana! uus boltin kytkin osa tuli ja samaa paskaa, ei mäne boget pohjaan. vittu mitä paskaa taas...kiinnosta mikään
kuhan hermohöyryt on vedetty nii voin kertoo että ottaa boget kontaktia bolttiin tai sit se menee roskiin
Itselläni oli valmistevikainen (en siis tiennyt, että se on vika.. Luulin, että bogeni oli viallisia)...
Alle viikossa alkoi hienosti toimia, kun vaan ruuvaili cartoa paikalleen ja irti.
-
^juuh, väkivalta oli ratkaisu. vähän söi lihasoossia notta sai papua ranteeseen ja sitten ragella skruuvaamaan. yyAAAARRGGH!!!
johan höyryää kivasti :D
-
306-ato päätti sitten mennä palasiksi dca:n sisällä kun irroitin sitä ulompaa palaa. Millä helvetin konstilla ton aton pohjan ny saa irti tuolta?
-
-
Autoparkki norden oli laittanut autoni tuulilasiin parkkisakon 55€... samantien reklamaatio kehiin, jossa kehoitin heitä selvittämään kuka auton on siihen ajanut. Minulla ei ole velvollisuutta sellaista tietoa luovuttaa.
Tarvittaessa katsotaan, mitä mieltä oikeus on asiasta. :police:
-
Mikä kerpeles siinä on, kun meidän perheen pitäisi lähteä lomareissulle, niin joku lapsista tulee kipeeksi? :(
-
Royal FAIL on jemmannut mun provarin jonnekin postikeskuksen takanurkkaan jo pariksi päiväksi. :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
24879
Royal FAIL on jemmannut mun provarin jonnekin postikeskuksen takanurkkaan jo pariksi päiväksi. :(
Onkohan mulla sitten sama homma? Ei ainakaan uutta tietoa seurannassa.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DeLaHoya
Onkohan mulla sitten sama homma? Ei ainakaan uutta tietoa seurannassa.
todennäkösesti on samassa kuormassa jos ei sullakaan ole päivittynyt.
Collected Glascow mail centre on ollut toissapäivästä asti statuksena, ihan kiva olis jos nyt edes vähän akkiä lähtis sieltä liikeelle. :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
24879
todennäkösesti on samassa kuormassa jos ei sullakaan ole päivittynyt.
Collected Glascow mail centre on ollut toissapäivästä asti statuksena, ihan kiva olis jos nyt edes vähän akkiä lähtis sieltä liikeelle. :(
"Your item, posted on 06/06/12 with reference RJ********GB has been received and is being forwarded to our international mail center." Siellä vaan voi olla aika sumat postikeskuksilla noitten pyhien takia :(
-
Nikotiininesteet loppu ja pitää höyrystellä nikotiinittomia! Varmaan siitä johtuu hermojen kiristys.
Pari eGo:n 1000mAh akkua jo tyhjentänyt tänään höyrystämällä.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tonikki
Nikotiininesteet loppu ja pitää höyrystellä nikotiinittomia! Varmaan siitä johtuu hermojen kiristys.
Pari eGo:n 1000mAh akkua jo tyhjentänyt tänään höyrystämällä.
Sun pitää hommata enempi litkuja varastoon, vähintään viikon tai kahden tarpeet.
Pääsee hermot paljon vähemmällä :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
iV@pe
Farkut on alkanu kiristään, paidanalla pullottaa pesupallo (niin, kuka sitä nyt pyykkilaudalla 2000-luvulla?) punnituksen jälkeen olen myös numeraalisesti todennut, että hyvät veljet!!! Höyryttely lihottaa!!! Mulla on vain sellainen aavistus, ettei näistä nesteistä ole kuitenkaan nälänhätä rakaisuksia afrikan maihin, mutta joku funktio tässä on...
Naapurin emäntä sanoi, ettei heillä ole vuosikausiin näkynyt six pakkia kun jääkaapissa.
-
Ärsyttää höyrytellä näillä tusina atoilla...mikään ei enää maistu samalta kun on kerran päässyt hh. 357:n makuun. Nyt odotellaan et amerikkalainen läskiperse kusti jaksaa polkea paketin kansainväliselle lennolle...