Mulla on noihin v1.1 versioihin paksumpia o-renkaita jotka korjaa tuon vuoto-ongelman. Laita osoite sähköpostilla niin pistän huomenna ppstiin.
Printable View
Mulla on noihin v1.1 versioihin paksumpia o-renkaita jotka korjaa tuon vuoto-ongelman. Laita osoite sähköpostilla niin pistän huomenna ppstiin.
Olikohan tuo #157 nyt V1.2 vai V1.1? Pitää alkaa myyjältä kyselemään vähän jos ei ookkaan V1.2 niinku mulle sanottiin. Tiedän kyllä että nuo numerot ei mee järjestyksessä, joillain on +300 V1.1:siä.
Jos sulla on se koteloitu nappirakenne niin se on v1.2. Jos siinä on sormimutteri napissa niin se on v1.1.
Kultanen sormimutteri löytyy. Näihin oli siis päivitysosat maksullisia?
Se on v1.1 ja sitä ei valitettavasti pysty päivittämään.
Saako tähän sitten ostettua uuden napin tai jotain kun rohisee siihen malliin että jotain on rikki sisällä ?
Luultavasti magneettien pinnote pikkasen rapissu.. Uudet magneetit tilalle ja napin osien putsaus, niin taas mennään. ;)
Tai jousi niiden magneettien tilalle niin ei tarvii enää miettiä tulevaisuudessa putsaamista :)
https://www.youtube.com/watch?v=_WdW...e_gdata_player
Copsa päätti tehdä promovideon :)
Henkilöt jotka ostitte minulta Label Series Hybridin Espoon miitissä, laittakaa minulle sähköpostilla osoitetiedot info@diablomods.net
Päivitysosa nappiin on valmiina ja laitan niitä heti postiin kun vaan saan yhteystietoja.
Kiilloitettuja ja Puhallettua Hybridejä laitettu saldoille kauppaan!
Onkos noissakin jousi magneettien tilalla?
Kyllä
Nyt löytyy verkkokaupasta myös toimitusvaihtoehto NOUTO. Eli jos asut jossain lähistöllä niin voit tehdä tilauksen verkkokaupasta ja valita toimitustavaksi NOUTO. Näin säästät postikuluissa ja pääset mahdollisesti jopa samantien noutamaan tilauksen. Jos valitset tämän toimitusmuodon niin soita aina ennen noutoa että saadaan varmistus sille että olen paikalla.
Tässä vielä ajo-ohjeet uusiin tiloihin jonne muutan nyt kuun vaihteessa. Osoite on Lahnuksentie 215, Klaukkala.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...ajo-ohjeet.jpg
Päivitysosa asennettu siniseen hybridiin ja nyt rokkaa todella hyvin :)
Päivitysosan kanssa tästä tuli mulle se laite mikä kulkee aina mukana :yeah:
Hain eilen diablon postista ja hieno hybridi tuo on. Miinukset tosin tulee napista. Kaikilla AW akuilla jää 1,5-2mm rako, eikä tiukempaan enää uskalla kiertää. Pitänee ruveta hiontahommiin (mitä ei toivoisi joutuvan tekemään tämän hintaluokan hybridissä). Muuten kyllä thumbs up! :thumbup:
Tässä uusimmassa versiossa ei ainakaan hiominen auta mitään, sillä akkuun tuleva osa on jousiprikalla kiinni akun pohjassa. Ostitko uuden vai käytetyn?
EDIT: noita akkuongelmia on raportoitu lähinnä ekojen satsien napeista eli sarjanumero 1-120. Johtunee pitkälti siitä, että AW:n suojaamattomissa akuissa itsestään on pituusheittoja.
Noin suurista raoista en ole kyllä vielä koskaan kuullut. Sitä muovikotelon pohjaa voi varovasti vähän hioa että saa rakoa pois.
Minkäkokonen prikka tuonne napin sisälle tulee? Tossa puhistelin nappia ja meni hukkaan se prikka ja nyt ei tulita enää 18650 moodissa. 18350 toimii kyllä.
Olen briteissä tällä hetkellä ja en sitä kokoa muista. Tässä ketjussa se on kyllä jollain sivulla se tieto. Nopeiten saat selville kun selaat sivuja taaksepäin.
Onkos noi saldoilla olevat hybridit nyt v1,3 napilla? Kun tuli toi kiillotettu tilailtuu.
Niissä on jousitetut napit ja hopeoidut kontaktit eli kyllä.
Min olin kännipäissäni saanu oman hybridini rikki :banghead: Gixxxer oli sitten oikeen mukava ihminen ja lähetti minulle uudet nippelit hybridiin ja taas toimii kun unelma :)
Postissa v1,3 oottamas.. loppus työpäivä äkkiä niin sais v1,1 kaverin äkkiä..
Gixxxerin mietteitä voi lukea vapers.fi:n haastattelusta.
Hei saakos tota v1.3sen nappia säädettyä mitenkään? Kun aw,n ja efestin akuilla jää rakoa putkeen.. ja aton ja putken kierteet puree/jumittaa mitäs niille voi kun ei oo noaloxia?
Omassa sinisessä Diablossa jää rako 18650 jatkoputken ja aton väliin riippumatta siitä, että onko akku sisällä vai ei. Putken kierrepää on joitain osamillejä pidempi kuin V1 putket, joten hiomalla se saa poistettua.
Oothan kokeillu laittaa ne putket eri päin?
Itellä jää rakoa (tyhjänä siis), jos on lyhyt putki ylempänä, mutta toisinpäin uppoo hyvin pohjaan asti. ;)
Sitä rakoa saa umpeen hiomalla sitä napin sisällä olevaa muovipalaa.
Kierteissä ei kyllä pitäisi olla mitään vikaa. Ne olen testannut useampaan otteeseen kasauksen aikana.
Nyt rako pienenty kun vähän hioin..
On noi kierteet jäykät ja rohisevat.. mut juuri putsailen koko vehjettä..
Mulla oli kanssa jopa 2mm rako AW akkujen kanssa. Tuota mustaa muovipalaa olen ohjeen mukaan hionut ja nyt rako on n.0,5mm luokkaa. Enempää tuota muovia ei uskalla hioa tai rupeaa diablo tulittamaan itsekseen.
https://lh3.googleusercontent.com/-6...o/IMG_2101.JPG
Täytyy kyllä myöntää että yllättävän suuret heitot on AW:n akuilla. Mulla on 8kpl 18650 AW akkuja sekä 10kpl 18350 AW akkuja ja kun tuota muovia on vähän hionut niin olen saanut raon pois jokaisen akun kohdalla.
Tuota muoviprikkaa lyhennettiin seuraavaa erää varten 0,5mm jonka pitäisi auttaa tätä asiaa.
Jugo Diabloa taas saldoilla!
Nyt on sitten loppusuoralla neuvottelut jyrsin/kaiverruskoneen ostosta.
Jos tuon laitteen ostan niin sen jälkeen kaikkiin laitteisiin on mahdollista oston yhteydessä tilata custom kaiverruksia.
Teen myös muihin laitteisiin tarvittaessa jos halukkuutta on.
Laitteessa on pyöritin joten kaiverruksia voidaan tehdä 3d:nä ja syvyydet ym. on säädettävissä eli vain mielikuvitus on rajana :)