Syntyy köyhänä kuolee köyhänä, pääasia että väli on rikas. Se toimii:laugh:
Printable View
Syntyy köyhänä kuolee köyhänä, pääasia että väli on rikas. Se toimii:laugh:
Nasu vaan pöytään Kalkkunan kanssa ja ähkyyn asti. Sit sohvalle :rolleyes:
Tekis mieli tilata ikkunaan sellanen led tähtiverho. :love: Ja sitten pihalle sellainen led poro, jääkarhu tai pupu. Viime joulun jälkeenhän riehuin täällä kun joulukoristeita pois ottaessa särjin sellaisen älyttömän ihanan lasisydänsarjan, pitää koittaa katsoa löytyiskö niitä tänä jouluna. :crying:
Joulu on mukava juhla mutta kaupallistumisen myötä se aloitetaan liian aikaisin tai enemmänkin siihen valmistuminen alkaa liian aikaisin. Joulussa parasta on olla rauhassa ja hetkeksi rauhoittua. Kukaan ei soita, ei tule sähköpostia ja saa rentoutua.
Miksette tee kuten minä (vaikka nyt innostuinkin hömpöttään joulusta) että ignooraatte joulujutut siihen asti että teille sopii alkaa joulua odottaan. Päästää joululaulut toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, kuunteletteko muka muuten kauheen antaumuksella mitä kaupoissa soi? Eikä siihen joulukrääsään tarvitse silmiään polttaa, älkää kiinnittäkö huomiota. Multa ainakin onnistuu, sitten kun mulle sopii aloittaa joulun odotus niin kytken sen joulufiiliksen päälle ja sekoan kaikesta joulukrääsästä ja lauluista niinku en olis nähny ja kuullu niitä jo kolmea viikkoa. :D
Viime joulussa hyvää oli ainakin katusoittoliksat. Yllättävän hyvin antoivat almuja meidän mansen torvitriolle.
Mä koitan ostaa muutaman Kuparisen G Tuben ittelleni joululahjaksi. Tilasinkin ne jo :laugh:
Jos vaikka sit pistäsin jouluvalot G ympärille :angel:
On se kumma, että yksi viesti pitää pilkkoa kolmeen osaan. Spämmiä(kö)?
Ei voi aina olla niin vaikeaa :laugh::
Lainaus:
Vituttaa muakin monet asiat, miten voisin välttyä karjuvilta ja jaloissa törttöileviltä kakaroilta
CM:ään vaan ostoksille: Lapsi kiukutteli - isä ja lapset heitettiin ulos Citymarketista
Lainaus:
hitaasti paarustavilta vanhuksilta
Cittariin vaan: Hidas kassa - kiireisen ei kannata vaivautua: ?Aikamoista Vain elämää ?kassaa? - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat
Muu merkki snowstar tie- ja lumikoneet - NettikoneLainaus:
käytävät tukkivilta vatipäiltä
Lainaus:
haisevilta ihmisiltä
Varokaa klooneja: Wholesale Gold Colored Mini Wooden Clothes Pegs Craft Clothespins - Alibaba.com
"En mitenkään. "
Lainaus:
Ai niin, itse asiassa muakin vituttaa se että joululaulut alkaa soida niin aikaisin. :rolleyes:
Tuotteet - Yliopiston Apteekki
Case solved...Kellään muulla ongelmia arjen askareissa?
Ei ongelmia :mellow: Pitäskö olla?
Käytä edit nappulaa :)
Hah. Kävi vielä kalepolle itkemässä. ihme pipon kiristelijä taas :thinking:Ei o poju tainnut saada piparia. Ja siitä syystä täällä muille kiukkuaa:rolleyes:
Sillähän sitä juurikin luulisi irtoavan, kun ollaan jo valmiiksi sinut.:D
Eipä siitä kaupunkiin pitkä matka oo
Kyl mä saan ihan kotosalla piparia :laugh: Ja jos mun sukulaisia asus täällä niin muuttaisin pois :crying:
Sattumaa, ettei asu?!?
Oonhan minäkin "itkenyt" tuosta spämmäämisestä. Eri asia jos oltais foorumilla missä viestejä ei voi muokata, mutta täällä niitä voi. Säännöissä ei tuota kyllä erikseen kielletä, mutta eiköhän tuo yleiseen netikettiin kuulu.
En oikein jaksais asua sukulaisten kanssa vierekkäin. Siksi aikoinaan ostin oman talon muualta.
Kaivoin vanhoja pullokasoja, ja sieltähän löytyy vaikka mitä.
Liquan 12mg Turkish tobacco, tuuppasin päälle 70/30 nollaa, ja 6mg:lla vaimenee tupakkamaku nykymakuhermoon ihan OK.
Tissi päivässä pitää lääkärin loitolla
http://i.imgur.com/0dkFSHL.jpg
Tässä vähän elegantimpi suihkukuva ryntäistä...
http://popcultureperversion.files.wo...dt22o1_500.gif
Luulin jo että omat postasit :blink:
Siis näin tapahtumavirrasta vaan tuon sun tekstin ja innoissani ryntäsin ketjuun :sneaky:
Hieno sää siellä ollu tänään :rolleyes: Kuinkas monella on jo talvirenkaat?
Tuon häiritsevän naisen taustalla hieno uimaranta :laugh: Minä en mene uimaan. Kalat on veteen pissanneet. :sleep:
Onko ees aito vai klooni?
Kyllä tisseissä aito on aina aito.
Sivistäisit sinäkin itseäsi klassisella musiikilla.
http://www.findance.com/uutiset/2409...eti-jattihitti