Tämä olis kyllä ehkä hienoin itsemurha koskaan!
Missäs leffassa se oli?
Printable View
Piezo sökö tai antaa kipinää väärään kohtaan ;)
Eihän oo kraftin minitoho tarjoustalosta? :)
Toi on joku Clas Oholsonin keksintö. Piezo ei toimi. Vien huomenna takas ja vittuilen.
Vituttaa jatkuvat YT neuvottelut duunissa ja muutenkin koko telealan operaattori / alihankkija perseily tilanne.
Juu vois alkaa mainoskamppanjat "Tee työtä millä ei ole merkitystä" vastapainoksi työlle millä on merkitystä :cheer: Kova hinku tehdä ja aloitella hommia mitkä saadaan sitten lopettaa.
Ole kännissä, vaikka teki mieli pillua :facepalm:
Vaimoke ei koskaan anna pillua känniselle :facepalm:
Voi vitun vitun vittu! Jos ootte Turun AMK:ssa, niin lopettakaa ilmaisista parkkipaikoista koulun vieressä uneksiminen (ICT-talo). Vitun Q-park vallannu vitun kaiken. Oli oikeen opastaja opastamassa miten parkkiportteja käytetään ja mihin pysäköidään. Onneks itsellä vaan 3h koulupäivä niin sain vedettyä auton keilahallille.
Tämän sen päälle, että itellä rahat tiukilla (oma säästökuuri päällä, joka onneksi loppuu 24. päivä) ja sit pitäis kaverinki vapottelusta vielä pitää huolta, ku ei oo itse tajunnu tilata niksanesteitä. Tosin maksais se niistä mulle, mutta en vaan itse jaksa olla koko aikaa tilaamassa ja ostamassa lisää nesteitä. Puhumattakaan siitä, et niksanesteitä ei oikeen käteisellä osteta.
Voi vittu mikä krapula... Onneksi oli stroh kaakaota jäljellä..
Ja tottakai oon purkanu kaikki muut setupit paitsi yhen.
On muuten hieno näky keittiönpöydällä, sipsejä ja kanthalia ...
taistelin eilen uuden mesh-setupin misteriin, muuten toimii ihan hyvin, mutta toi Eden maistuu ihan valkosipulille!??!?!?!?! Voisko johtua siitä että ei ole sisäänajattu meshiä vielä kunnollla? :D
Ärsyttävää kyllä kun tavaran myyjä ei saa vietyä rojuja postiin.
Viikon jo turhaan ootellu, eik niille kyllä enää tarvettakaan ole kun meni ohi.
Laitoin viestin, että sama jos palautat rahat. Saa nähä suostuuko.
Joo-o eiku vaihtamaan se paska toho uuteen. Sit saattaa sihahtaa tölkki auki.