Tulipahan siirrettyä kärryä ilman valoja... tai abs:eja. Mun tuurilla ei ees poliisit tullu heti sakottaa[emoji15]
Printable View
Tulipahan siirrettyä kärryä ilman valoja... tai abs:eja. Mun tuurilla ei ees poliisit tullu heti sakottaa[emoji15]
Ei kande Ana riskeerata korttia tuollaisen takia vaikka tiedän mikä painostus on työnantajalta
Esim vakuutus voi evätä kaiken jos sattuu reisulla jotain ikävää siksi ei kannata lähteä urheilemaan
Aah ikävä oikein pitkää pötköä peruuttamaan kulmaan ...
Jos vielä pääsisi ajelemaan pv:n kortit uusiksi
Näillä näkymin perjantaina lähtee FA-pullot eteenpäin uusille omistajille!
_S_ se teki taas hienon työn :yeah:
Mitä se setä taustalla on hääriny? [emoji15]
Mistä ihmeestä täällä mahdetaan nyt puhua?
Liite 25294
Kursseilla.
http://www.besserdampfen.de/e-pfeife...us-e-pipe-body tollanen.
Ato on viellä vähän hakusessa. H16 saa olla nokassa siihen asti.
Fateful: varsinaisia maistereita tuolta kurssilta valmistuukin! :D
Aika hiljaista on usein kun täällä käy mutta silti on aina jollain sorahommat menossa. Kumma juttu.
Mä olen siivonnut, vanhempien asunto menee myyntiin. Lisäksi kontaktoin verkostoani eli mietin, mistä vois saada töitä. Aika menisi vielä hyvin ilmankin mutta onhan se raha kiva asia jatkossakin.
Ainahan täällä jostain väännetään... Välillä pulpahtaa reilummin pintaan [emoji57]
Vääntäminen ok, pään hakkaaminen seinään typerää. Tai tietysti jos tykkää siitä... ja en siis tiedä yhtään mikä on sorailun aihe.
Talvi on kiva ja kiva kun tuli lunta mutta suoraan sanoen kyllästyttää kun palelee koko ajan. Olen tullut vanhaksi :(
Saanks määkii? Pitäis oikein kelloon herätä aamulla.
No, menen kuitenkin.
Tuli selailessa vastaan tämä äärettömän kritiikinsietokyvyn omaava kauppias, eli SuomiVapours. Sillä on näköjään putiikki vieläkin (!) pystyssä, ja sehän näyttää jo etäisesti verkkokaupalta :lol: