Eikös tossa oo kyseessä sitte siskonmakkarakeitto? :sarcasm:
Printable View
Jokos Kiinassa pukkaa lomat päälle vai vieläkö ehtis tilata?
Täs on kaks tapaa vanhentua. Joko pää pelaa ja kroppa prakaa tai toisinpäin... en tiä kumpi on parempi...
Mä yritän ainakin edistää elämässäni omaa ja ympäristön onnellisuutta. Laatu on elämässä yksi tärkeä asia.
Taitaa olla parempi tilailla ennen kuunvaihdetta, yleensä kaupat ilmoittaa isosti nettikaupoissa, milloin vielä postittavat.
GearBestin sivuilla tais olla jotta helmikuun alusta aloittavat lomailun.
H******* s******* v**** kun nää päivät venyy joka kerta pidemmäks. Himassakaan jaksa muuta ruokaa värkätä kun nopee poikamiehen pannu. Joko se kello olis edes lähelle kymppiä, että vois nukkumaan käydä? Prkl että ottaa nää tälläset viikot päähän.
Tekemistä löytyy ennestään vaikka kuinka paljon ja lisääkin keksis, mutta ei vaan enää iltasella jaksa.
Pitäsköhän vetää böörnoutti ja omaa lomaa jossain lämpimässä :banghead:
Mä tuumasin Niksi eilen samaa, kun oli 13 tunnin päivä ja siitä 9 tuntia pihatöissä lumenluontia[emoji51] stana hajosi auran ohjauskeppi ja uutta odotellessa....no ei tartte urheilla ja saa lisätienestiä[emoji13] Pakko ottaa positiivisesti ja ei talvi ikuisuuksia kestä[emoji8]
Siis talvi, lumi ja pakkanen on mulle ihan fine. Jotenkin osaan nauttia tosta pakkasesta, mutta toi pimeys ja nää helvetin pitkät päivät vaan on näitä, mitkä ottaa päähän. Varsinkin tälleen alkuviikosta kun menee jo pakka sekaisin, niin koko loppuviikko on yhtä tuskaa ja viikonloppu menee taas akkujen lataukseen.
Kylläpähän tämä hyytäminen saisi loppua, kaikki ennustemallit lupaavat kuin mykkä pillua että viikonloppuna lauhtuu ... niin, joskus kuukauden päästä ehkä.
Illat menee lämmittämiseen ja puiden halkomiseen (olishan ne voinu tehä Juhannuksena ... juu varmaan)
Noh, punkit kuolee todennäköisesti ja koiralle tuleva suvi on helpompaa.
Nimim. aamulla oli vaan 32 miinuksen puolella, nyt enää 27.
Minähän siis rakastan talvea[emoji173] Ymmärrän sun pointin, itsekin niin väsynyt välillä ja rytmit menee sekaisin [emoji19] Ei oo aina hauskaa ei...mua ei edes pimeys sinällään haittaa, mutta se, että käyn usein kierroksilla ja on yliväsynyt niin kuuppa alkaa mennä sekaisin.Töissä sen huomaa unohduksina ja yleisenä sekoiluna[emoji53]
Sellasta tänään
Onneksi pääsee kiikkustoolin pian
Se vaan jotenkin vie ihan eri tavalla mehut tälleen talvella. Sullakin vissiin vähän fyysisempää hommaa, niin talvella vielä moninkertaistuu toi rasitus kun koko ajan kulkee kylmästä lämpimään ja pitää raskaissa vaatteissa vetää.
Kesällä tälläsen päivän jälkeen olis helposti käynyt vielä kavereitten kanssa terassilla nappaamassa huurteiset :cheers:. Ehkä sekin vaikuttaa, että muutkin vetäytyy johonkin takan lämpöön, eikä kenestäkään ole sitten esim pyörälenkille lähtijäksi.
Hoh huomenna tarvis jälleen töihin mennä. Niskat on aivan romuna. No tämä oli odotettavissakin ja itse aiheutettu. Ääni sentään tulee jo lähes normaalisti.
Huoh. Citroen ei tykkää talvesta. Tänään kävelin taas sen 3km -30c pakkasessa ja ihan varmasti myös huomenna. Webasto ja huijariautokauppiaan jättämä 55A akku dieselautoon ei ole se paras yhdistelmä. Miten sitä opiskelijana jaksoi bilettää pussikaljalla näillä pakkasilla...
edit. Saati sitten -38c pakkasella yläasteella polkea fillarilla kouluun.
Vapers Finland ry:n sivuilta, kohdasta Vapers Meet And Greet, kopsattu alla oleva teksti. Mielenkiinnosta, kuka mahtaa olla tämä toinen kauppias, josta maininta: Suomen höyryskenen tunnetuimpia henkilöitä.
TopVape on nettikauppojen uusin tulokas höyrykerintamalle, siitä huolimatta on TopVape löytänyt jo nyt vankkumattoman fanikunnan taakseen. Tosin osittain fanitus saattaa myös johtua siitä, että toinen kauppiaista on Suomen höyryskenen tunnetuimpia henkilöitä.
http://i.imgur.com/bjrHC1Q.jpg
:sarcasm:
Eilen illalla 20 maissa kotiuduin Töölöstä akunvaihto operaatiosta. Itse toimenpide meni ns. kivuttomasti, mutta muu toiminta aikatauluineen olikin sitten hakusessa, tulipa oltua koko maanantai aivan tyhjänpanttina, kun kiireet ja sitä sun tätä (lue unohdus) teki sen, että röntgenkuvat jäi ottamatta. No, saatiin otettua ne just ennen operaatiota eilen, mutta tulkkausta kuvista odotellaan edelleen.
Tulipa tässä mieleeni, että milläs perusteella muuten niksapohjien myynti voidaan kieltää?
Ne kun eivät oikein ole täyttöampulleja tahi nikotiininestettä siinä mielessä, että niitä ei suoraan voi höyrytellä.
Eikö niihin ole tulossa se 20mg/ml rajoitus ja myyntiannos 10ml.
Ja jos laki menee ehdetunlaisena läpi, mitään muuta kuin nikotiinipohjaa ei saa myydä.
Tällä hetkellä optimismi nojaa TW:n lakijutussa, josta päätös tullee lähiaikoina.
Dodii
Takassa valkee ja kupponen kuumaa kädessä
Mitäs pahaa sitä sitten keksisi ? [emoji69]
Prkle [emoji35]
Pikkusen lämpöö, kurkussa piikkilankaa eli kurkunpään tulehdus...
Loppuviikko saikkua. Nooh kunnon lootat panacodia & 800mg buranaa. Kourassa lämmin glögi ja takassa loimuaa tuli [emoji106]
Pitäskö lorauttaa vähä votkaa glögiin ja ottaa kalsarit [emoji16]
Tulee pitkät 2 päivää kotona [emoji53]
Prkle jäi kattomatta ne hinnat :( Onko maanantaina myöhästä [emoji5]
Ei oikeen innosta paljoa puhua, ääni vähä heikoissa kantimissa.
Oon muuten ollu viimex saikulla 4 vuotta sitten saman taudin takia [emoji13] Lekurikin tuumas ettet sä kovin paljoo sairastele... vertaa muuhun firman porukkaan [emoji57]