Miru voin ainaki suositella istick 100w johon tulee 2x18650 erilliset akut. on sitten ainakin varaa säädellä eli peli varaa :) ja taitaa olla suht edullinenkin.
Printable View
Miru voin ainaki suositella istick 100w johon tulee 2x18650 erilliset akut. on sitten ainakin varaa säädellä eli peli varaa :) ja taitaa olla suht edullinenkin.
Vähän jänskään iitikkua mut toisaalta jos on akut erikseen.Mulla oli 50w tikku ja oli kyllä hyvä niin kauan kun kesti.
no mulla on ollu nyt jo jonki aikaa toi 100w istick ja hyvin pelaa nappulat ei helise ja akut vaihtaa lennosta eikä ongelmii. Toisaalta itse vesikielellä odotan Diy boxmodin ostopäivää.. Olis vaan se enskuun 15... :( Yks päivä oli surullinen ja rahatoooon..
Mä kirjoittelin tuonne iStick lankaankin pienen revikan tuosta 100W vehkeestä. Edelleenkään en voi kuin suositella jos tehovehjettä halajaa. Mirullakin kun on kokemusta 50W versiosta niin laite on aivan sama iStick - koko on vain isompi ja potkua enempi.
Ja drippaus on siitä kätevää et voi vaihtaa maun lähes lennosta ^^ Mullakin tossa yks perus tripperi ylimääräsenä helppo ku mikä et jos haluat ni nakkaan postiin.. Beenari ite en oo kyl meksuu käyttäny pahemmin istickin jälkee :D
höyrypää unohti sen rasvan tuosta tilauksesta....mutta ei hätää gene on hellä kaveri:laugh:
Apua mulla tulee valinnan vaikeus[emoji38]
Mikä rasva[emoji51]
Käyppä lukaisemassa Generaden vehjekset ketjun loppupäätä niin ymmärrät.....vähän semmoinen sisäpiirin vitsi. rasvan kanssa ei satu nin paljoa ;-D
Beenari :laugh:
Ai jaa niinko kakkoseen [emoji38] ookkei..voi vit....[emoji38]
Yöllä ovat nämä parhaat keskustelut :D No kun uni ei tule niin mikäs siinä :D
Mutta genen keppi on sen arvoinen:D