jussilta
Printable View
jussilta
FOGGER V2 lasiputki tankkiatomisaattoriin
etkä ole muuten todellakaan eka joka sen rikki sai. Se on ihan täys vitsi se ohkainen saumakohta.
No ei se mitään. Samaan konkurssiin foggerin kanssa paskoin sit kts:stä napin kun yritin saada lämpöongelmaa kuriin. Ei kellään raatoa ois? :D
Ei ärsytä, mut sillai harmittaa ku työkavereil on pikkujoulut ja mä en pääse mukaan :crying: Olis tehny niiiiin mieli heittää taas aivot narikkaan ja maistella ilolientä...
En ole oikein koskaan dissannut puhelinmyyjiä, koska edustavat yhtä osaa työläisistä, jotka joutuvat laittamaan itsensä likoon. Oma toimintani myyjien kanssa on sellainen, että pyydän nopeasti pähkinänkuoressa mitä on myymässä ja kerron heti olenko kiinnostunut. Jos ei tuote kiinnosta niin kerron sen ja toivotan päivän jatkoja. Kovinkaan usein meikäläiselle ei soitella, ehkä muutaman kerran vuodessa ja nekin on nykyisten asiakkuuksien johdosta. Toisaalta mulla on ollut 9 vuotta numero salainen.
Neljältä palohälytin alko piippaamaan että patteri finaalissa, ensin heräs koira, sitte muksut. Nyt ollaan kaikki väsyjä ja kiukkusia ja kohta täytyy lähteä takapihalta keräämään palovarottimen palasia ettei piski loukkaa itteään niihin.
Hommafoorumilta vois tulla ihan kuka vaan kokeilemaan tota niiden ihannoimaa "Voimankäyttöä aikuisten maailmassa, kun puhe tai käskyt ei tehoa"
Hommafoorumilaisten fantasia lasten pahoinpitelystä | Postmoderni identiteetti / Rakas päiväkirja
Voisin vähän näyttää miltä tuntuu kun avuton saa kunnolla pataansa.
Olikohan kirjoittaja ollut Voima-lehden tai Vihreän Langan vaikuttajia?
Olipas vastenmielinen blogiteksti; ei siksi että siinä otettiin kantaa vastenmieliseen ilmiöön, vaan siksi kuinka puolueellinen ja selektiivinen teksti tuo oli. Ihan syystäkin oli poistettu alunperin mielipideosastolta, koska jos vähäänkään perehtyy tekstin lähteisiin, niin jopas on paksua paskaa. Mulla ei ole mitään hommasympatioita, mutta ei kyllä tasan piisaa sympatiaa näitä vasemmistorunkkareita kohtaan.
Toki myönnän tehneeni amatööritason virheen ottaessani poliittisen ihmisen tekstiä esille netissä. Lasten hakkaminen (näin peruskielellä ilmaistuna) on niitä asioita mulla top viitosessa mitkä vituttaa.
Lasten, eläinten, vammaisten, vanhusten kenen hyvänsä avuttoman piekeseminen ON väärin. I don't fucking care which.
Ja mulle on ihan sama vaikka tekstin olisi kirjoittanut Tsirinovski tai joku runohomo.
Ja sitä ei ole KUKAAN kiistänytkään ffs.
Se, mikä tuossa vituttaa, on se, että yleisesti hyväksytty asia otetaan lyömäaseeksi, jolla bashataan jotain yksittäistä ryhmittymää, joka ei siihen omaan agendaan sovi ja jota bashaamalla saa samanhenkisiltä selkääntaputuksia.
Sitä mä just koitin tos sanoa, et mokahan toi oli. :laugh:
Se nyt ei varsinaisesti ollut mun pointti.
Yleisesti ottaen se, että esimerkiksi Homman juttuja otetaan esille muilla foorumeilla, yleensä rinkirunkkausmielessä bashattavaksi ON vain ihan väärä tapa toimia, koska sillä vain lisätään tietoisuutta saiteista, jotka olisi parasta jättää rauhaan ja unholaan degeneroituen vain oman, pienen, piirinsä hiekkalaatikoksi.
Nämä Mielensäpahoittajat, jotka näkevät asiakseen levittää extreme-saittien oksennuksia muualle jakoon vain sahaavat omaa oksaansa.
Internet-trollille parasta ja samalla pahinta on vain sivuuttaa se olankohautuksella.
Kaikkea muuta saa kannattaa ja huudella pitkin kaupunkia, mutta oikealla ei saa edes pieraista julkisella paikalla.
Streisand ilmiö omalla tavallaan.
Ei aivan suoraan sovi tähän mutta läheltä liippaa.
Turhanpäiväisellä jutulla annetaan ilmaiseksi ylimääräistä huomiota koko sivustolle josta kukaan ei muuten tietäisi mitään.
Streisandin ilmiö ? Wikipedia
Olisi kiva nähdä tuo blokin kirjoittaja lauman "vapaatakasvatusta" nauttineen nuorisojoukon pieksemänä.
Voisi vihervasuri paskavarvas tuumata että pieni tukkapölly/luunappi olisi ehkä ollut aikanaan ok.
Jostain hämmentävästä syystä kukaan ei hakannut mua armeijassa ja kurissa pysyin korpinnatsojen ja mitalin verran. On olemassa muitankin tapoja pitää kuria kuin väkivalta. Mutta ilmeisesti tässä(kin) nähdään vain 2 ääripäätä, joko täysin vapaa ilman mitään rajoja tai "Hakkaa aina välillä et pysyy ruodussa".
Äärimikähyvänsä on aina perseestä. ÄÄrikukkailu tai äärirunkkailu.
Joo, pahoittelen vitusti että tommosen tänne pastesin, ylläpito osannee hoitaa hommansa jos sen kokee tarpeelliseksi. Intternetin ihmeellisessä maailmassa pitäis aina muistaa se, että ihmiset ymmärtävät erittäin mielellään väärin ja postailla vaan fingerporia.
P.S En ole vihreä enkä oikeistolainen. juttaakaan en äänestänyt enkä kristillisiä.