Ei kuulemma pysty kun ei ole hyllypaikkaa tiedossa :facepalm:
Kumma vaan että samassa paikassa on muut antanu kun olen menny pelkkä seurantanumero lapulle kirjotettuna.
Printable View
Ei kuulemma pysty kun ei ole hyllypaikkaa tiedossa :facepalm:
Kumma vaan että samassa paikassa on muut antanu kun olen menny pelkkä seurantanumero lapulle kirjotettuna.
Tapahtunut mulle ihan postissakin taannoin..... Ainoa selitys minkä olen keksinyt että ilman visvakoodia se mätisäkki joutuu tekemään töitänsä (naputtelemaan sen seurantakoodin käsin).
No kyllähän siinä nyt saatanan rasittuu jo kun pari numeroa joutuu näpyttämään.
Ja sen visvakoodin näpyttelyn jälkeen postin tietojärjestelmähän kertoisi sen hyllypaikan....Mutta kun aivan liikaa vaivaa.
Niinpä, kumma että palvelualat tuntuu olevan kutsumusammatti monelle mulkulle.
On varmasti tosi monta pakettia :lol: Muistan kun ennen oli kierrätyskeskuksessa palvelupiste ja sinne näki missä paketit on, muutama kymmen niin hyvä oli. Ei tuossa muuta ollu kun ärrän tantta oli laiska paska. Huomenna jos sattuu sama olemaan niin pitää kysyä, että vieläkö pystyt keksimään jonkun tekosyyn ettei tarvitse palvella.
Ärsyttää oma ja muiden turhanpäiväinen nillitys.
Ei jaksaisi huolehtia kahdesta heikossa hapessa olevasta lähiomaisesta, kun yksi juuri kuopattiin.
Ahdistaa kun selkään ja päähän koskee eikä energia riitä asioihin joihin pitäisi keskittyä.
Tilasin Billet Box-kopion englannista. Luulin saavani sen tällä viikolla.
Seurannan mukaan se on nyt matkalla Torontoon. :facepalm:
Sylkitiehyet tukossa toiselta puolen ja mandariinin kokonen patti kaulassa. Sylettää, toiselta puolelta.
Autosta öljyt pihalle. Luukku auki ja kappas, moottoritilasta löytyi kaksi kevytmetallin palaa. Vittu. Sit sormeilemaan että mistä ne on siihen ilmestynyt ja moottorin kyljestä löytyi mukava reikä mihin mahtui kaksi sormea. Vittu.
Jahans "kerjäläiset" on laskeutunut. Aikaisemmin tänään näkemäni rähjäinen mummeli joka kerjäsi ovella oli äsken istumassa pakettiautossa. Pakettiautossa näytti olevan nuorehkoja miehiä siistit vaatteet päällä. Eikö näitä perkeleitä saa vittuun Suomesta?
Vika on aina ärsyyntyjässä. Niillä on varmasti asiat huonosti eikä tuommoinen vihapuhe auta ketään.
:sarcasm:
Joo kadun sanojani Liite 23490
Pojilta vaan ilmeisesti puuttu kaljarahat niin pistivät mummon tienestiin. Olisko ihan pitäny lidlistä ostaa koppa ja käydä viemässä poikien autolle.
Tyhmä ei oo se joka pyytää, vaan se joka antaa. :teaching:
Eipä ole tarvinnu antaa enkä tule jatkossakaan niin tekemään. Noille kun antaa niin kohta on joka päivä joku uikuttamassa rahaa.
Kelaan soittaessa saa ja pitää JONOTTAAAA[emoji36] jätin siis soittopyynnön..ääähhh!!!!
Miru parhaiten pääset kelaan ku laitat netissä viestin niin hoituu nopeammin ;) Mulla käsittelivät työmarkkinapäätöksen 4 päivässä ku pommitin kahdelal viestillä.. Tosin toimitin liitteet.. Vaikka kitisivät et puuttuu jotain :D Kyllä kela kuppaa aina kun joku tarvii rahaa. mut sitten kun niilel pitää maksaa takaisin niin tulee heti kirjettä x1000 kertaa.
Täytyy kyllä sanoa että vuokranantaja vituttaa yleisesti ja pahasti.. Talossa/talon alueella on kielletty röökinpoltto ja siitä huolimatta jengi vetää röökii ihan makkarin ikkunan alla ja partsilla jne.. Mut sit isännöitsijä antaa mulle varotuksen ku vapottelen pihalla... Ei hyväluoja sanon minä.. sitten arvostelee sillä et lapsille vaarallista tuo höyry :facepalm:
Itseni piti eilen käydä ihan konttorilla näytillä vaikka netin kautta jo olin ilmottautunu. Lupasivat lausuntoa kiirehtiä. Norjanreissun jälkeinen visalasku jo kummittelee ja eräpäivä lähenee. Tosin, jostain pitää se raha keksiä muualta. Ei ehdi kassarahat siihen hätään. Ttu. Mutta kivaa oli...
hyvä Miru :) itse ku en nyt saa sieltä vastausta edes asumistukeen liittyen.. Tosin vitu*** tää ettei ole töitä.--.
Jaahas kirjallinen varoitus tuli sähköpostiin satolta tuosta höyryttelystä :D Fuck that shit mä vapoon sisällä ja revin vaikka irti noi hi-tec palovarottimet ja hommaan omat tilalle :D
Jos vuokrasopimuksessa ei kielletä höyryttelyä sisällä niin olet vapaa sitä harrastamaan. Sitä ei voida myöskään jälkeenpäin lisätä yksipuolisesti.
Posti, tuo Saatanan ensimmäinen kätyri, Suomen ensimmäinen vitsaus heti nykyisen hallituksen. Maanantaina tullu nesteitä Liberty Flightsiltä Suomen kamaralle ja vieläkin kirje holdaa Helsingissä. Olis kiva päästä lyömään tuliterä Smokin vehje käyntiin ja dunkata nää vitun purkat helvettiin.
no oon ollu bitsmäinen ja valittanu niistä monesti.. ja ei mitään tulosta jopa parista parveke heebosta ottanu jopa kuvia ja videota ja ei tulosta.. ja virolaiset ne vaan vetää röökii ihan sisällä ja kannabistaan kans.. vituthaa tuo käry! yöks! ja sit ku koko rappu haisee röökille.. satollabku on kalliit asunnot ja paskat isönnöitsijät ktdd no niin vaan isönnöitsijä hyppii mun silmille.. höyry ei oo vaarallista ja ei tuo kaameita haju haittoja.. perhana ku sais asunnon jostain tikkurila riihimäki akselilta.. pääsis halvempaan ainaskii..
En ymmärrä miten voi olla mahdollista, että puuttuvat sun höyryttelyyn muttei sisällä polttamiseen vaikka kielletty.Kyllä mä olisin jo vienyt asian pidemmälle, kuulostaa syrjinnältä [emoji36]
Miru:Agreed... tosiaa vituttaa tällänen syrjinta.. viel kallis vuokra mutku ei muualta saanu asuntoa.. sori nyt vaan mut harmittaa et ulkolaiset menee suomalaisten edelle stna.. Tosiaa nuo vironpojat vetää röökiä sisällä ja partsilla ja niille ku sanoo edes asiasta nii meinaa turpaan tulla.. sitten vielä parkeerqavat romut autonsa ulkoovien eteen ja öljyä valuu.. siihenkin puututtiin vasta sitten kun kakarat sai iho oireita bensasta ja öljystä.. ja ovat jopa kaahanneet toisen talon lapsen teholle ja siihenkään ei puututa.. ällistyttävää menoa.. nöin satolla.. lakimieheltä kyllä kysyin tosta höytyttelystä niin sanoi että siihen ei ole mtn sanavaltaa ulista koska sopparissa mustaa valkoisella kielettään vain tupakointi.. Tosin ärsyttää ku tuo verkkovirtaan kytketty optinen varoitin hälyttää välillä höyrystä.. vaihan kyl vanhempaan malliin :D
No jos lakimiehen kanssa olet jutellut niin nou hätä [emoji3] senkun annat mennä vaan[emoji106] varmaan vituttaa tollanen ja komppaan sua kyllä täysin tässä asiassa, tsemppiä!!
Miru kiitos kiitos. no palkitsen vitutuksen hakemalla vähän höyryhärpäkettä lisää ;) onneksi on olusia kaapissa :p
Vittu olis taas kirveellä töitä. Paikallisessa lehdessä oli, että joku vapaan kasvatuksen rakkauden hedelmä ampunut ilmakolla kissaa naamaan. Tuommosen paskan kun saisi käsiinsä niin saisivat lastalla kaapia maasta irti.
No justiinsa[emoji35] vit..
Ei soittanu ees kusipää ovikelloa, raapusti lapun ja hiippaili pois. Ei sitten höyrytellä tänääkään! X-(
Vapee tollasia ne postipapet nykyää on.. itelläkin olis mahtunu yks tilaus postiluukusta.. Mut raapas vithu lapun ja vast seuraavana päivänä sai hakea postista -.-
Onhan noi postikeijot ihan kivoja varsinkin kun asuu maalla ja postiin on 14km matkaa. Kyllä ne sentään jättää postilaatikkoon "yleensä" sen mikä mahtuu mut jos on isompi nii koputtavat oveen (en omista ovikelloa :D) ja samantien kääntyvät kannoillaan.