Niin, luulen että täysi potentiaali ei toteudu, ja se harmittaa. Sitten se tulee tälläisenä ulos kännisssä...
Printable View
Niin, luulen että täysi potentiaali ei toteudu, ja se harmittaa. Sitten se tulee tälläisenä ulos kännisssä...
Kannattaisi katsella Dr Philiä vähän vähempi.
Oikeassa olet ;)
Kossu on vaihtunut punaviiniin ja itkettää...
Nyt itkee koko kansa sun zlassilla, LOL
Oho, nurkassa on kuusi kappaletta piilokarjalaa, kun eivät kai jääkaappiin mahtuneet. Miksei ikinä löydy mitään kunnon janon sammuttajaa tässä vaiheessa perjantaita? Ei colaa, ei vissyä, ei muuta kuin kraanavettä. Voisin kai tappaa lasillisesta spriteä tai 7uppia.
1,2-1,3 ohmeloinen setuppi ja millinen ilmarööri niin piiputtelet kyllä hyvän hetken ennenkö joutuu akkua vaihtamaan :)
Täällähän on taas oltu humalassa että velatkin on muuttuneet saataviksi. Mikään ole niin miehekästä ku huudella toisia köyhäks kännipäissään xD
"Mitäs se rikkaiden huvit köyhille kuuluu.." [emoji57]
Kyllä täällä haisee eilisissä ulosteissa ihan vanhasuomalainen kateus. Aivan liikaa kiinnostaa toisten asiat sano.
nonni, ja tänään sitten harmittaa ja maailma on harmaansävyinen?
:laugh:
Semmonen ilta. Ilmeisesti kyssillä on liikaa ja ktdd:llä liian vähän, kaippa naamiksella on just sopivasti sitten :D
Mitä vit*** muiden asiat kellekkään kuuluu? Mua ei ole koskaan kiinnostanut muiden maallinen mammona saatikka, että tulisin tänne huutelee ja nolaamaan itseni[emoji53] Nyt naamis peiliin katsomisen paikka, alitit riman todella rumasti.Oot symppis tyyppi muuten.Toki kaikkihan me kämmäilemme joskus..itsekin joutunut pyyteleen anteeksi monasti[emoji8]
Täällähän on offtopic-osasto ollu legendaarisena! :laugh:
Joko täällä on meno rauhoittunut?
Naamiski on varmaa väsyny nii ei jaksa enää tapella.
niin, ja jos joku vielä jaksaa tapella, mie oon valmis. :sarcasm:
ainii, mullon 250neliöinen kämppä. ja 100neliöö tallia.
ja ruusukvintteni.
:thumbsup:
Poliisivaltio
Pitääpä soittaa tulliin ja verottajalle, ihan vaan kun itse en "harrastelijana" pärjää!
Ai niin kuin Escobar joutu aikoinaan hautaamaan massia maahan?