Nyt pitäisi näkyä saldoilla. Tahtoo toi verkkokauppasofta välistä vähän vittuilla.
Printable View
Nyt pitäisi näkyä saldoilla. Tahtoo toi verkkokauppasofta välistä vähän vittuilla.
Joko nää meni? :O Kun sanoo mustalla ja punasella labelilla, että stock lvl 0, vai vidduileeko vaan softa ?
EDIT: Luinkin sitten edellisen sivun ja huomasin hätäilleeni :D Mikä pvä noita Labeleita on odotettavissa saldoille ?
Yritän viikonlopun aikana saada muutamia kappaleita saldoille. Niitä tulee tuossa parin viikon päästä 100 lisää :)
Tästä ekasta satsista kun joutuu ottamaan laitteet jotka tulee mukaan UK Vapefestiin.
Ja vähän myöhästyy laitteiden saatavuus. Joudutaan tekemään suurin osa pinnotteista uusiksi ja lisäksi tehdään päivitetty osa nappiin joka parantaa sen toimivuutta.
Arvio on että tavaraa tulee saldoille UK Vapefestin jälkeisellä viikolla.
Täytyy kyllä mainita, että tämä viimeisin versio iskee todella lujaa verrattuna V1 versioihin, jotka myöskin tulittivat lujaa. Minulla on kaksi V1 laitetta ja nyt uusinpana sininen label-malli. Näillä mennään :)
Mäkin otin sinisen :) Tää kyllä istuu hienosti kouraan ja toi materiaali on tosi miellyttävän tuntuista. Pari juttua: Mulla on käytössä vain AW-akkuja ja toi tulitusnappi ei kierry ihan loppuun kummassakaan koossa. Voiko sitä säätää jotenkin? Toinen pähkäys on ollut pluspään korkeus. Tottunut viimeaikoina pyörittämään 3 kierrosta .25 kanthalia wickiin, jolla saanut noin ohmin vastuksen. Tässä tulee luonnostaan 4 kierrosta ja se on liikaa. Pitääkö se vaan tehdä "harva" vikki vai tilata paksumpaa kanthalia?
Käytä paksumpaa. Itse vedän .32 (AWG28) langalla kolme kieppiä ja vastukseksi tulee noin 0,6 ohmia :) Tapaan tehdä tuon setupin siten, että aloituksessa lanka menee meshin ja plusnavan välistä.
Tuon valkoisen pinnote on kyllä loistava, kun saa hyvän gripin siitä; se on vissiin karkein noista väreistä?
Tosin pieniä virheitä tuossakin pinnassa on, mutta eipä tuo käyttöä haittaa, eikä niitä huomaa, ellei katso tarkemmin tai tiedä missä ne on. :D
Voi; otat napin irti, työnnät esim. jonkun pienen ruuvarin miinuskontaktin sisään ja kampeat mustan muovisen rinkulan irti pohjasta ja otat napin sisukset ulos. Ruuvaat jäljelle jääneen mustan "kupin" ulos ja hiot sen pohjasta pikkasen materiaalia pois.
Sitten kasaat napin ja kokeilet riittikö; jos ei niin homma uusiks. Kannattaa ohentaa pikkasen kerrallaan, ettei tule otettua liikaa.
Tee harva coili (kyllä siihen saa sen kolme kierrostakin menemään ihan hyvin), tai sitten hommaat 0.32mm Kanthalia, jota käärit sen 4 kieppiä. :)
Edit. Tossa on videon muodossa noi ohjeet rakojen poistamiseksi:
http://youtu.be/wO_Rf7ekGag
Tuleeko päivityspaketit nappiin ennen vapefestejä?
Ne menee todennäköisesti vapefestin jälkeiselle viikolla. Vaikka saisin ne valmiiksi juuri ennen festejä niin en kerkeä niitä lähettämään eteenpäin mitenkään.
Kiitos molemmille vastauksista. Ei toi väli tuossa napissa jää kuin noin 1mm, joka ei tässä vaiheessa häiritse niin paljoa että nyt alkaisin hiomaan. Katsotaan sitten kun päivitysosa saapuu.
Laitoin nyt 3 kieppiä ja toimii hienosti. Täytyy vielä kehua tuota lukitusrinkulaa, se on tarpeeksi sekä herkkä että lyhytkierteinen. Lisäksi kun mainitsen ison tankin, niin tästä tuli mun duunihöyrystin varsinkin kun toi väri natsaa 1:1 mun virkapaitaan.
Tätä laitetta ei säälitä, vaan se otetaan tosi käyttöön ja hifistellään sitten mun muilla bling-blingeillä :)
Katsoin tuon videon ja multa puuttuu kokonaan tuo alempi metallirengas. Toimii näköjään ilmankin, mutta... Olisko jollakin ideoita miten tai missä saisin tuota hatun reikää isommaksi? Haluaisin avoimemman imun. Tää kyllä säädetään viimeisen päälle mun modiksi.
https://lh6.googleusercontent.com/-R...SmartShoot.jpg
Näissä uusimmissa nappimalleissa tuota irrallista levyä ei ole, vaan kontakti hoidetaan yhtenäisellä palikalla, joka on hopeoitu. ;)
Ilmareikää voi suurentaa poraamalla, mutta silloin voi tuo pinnote kärsiä reiän ympäriltä..
Lähtisin kyllä tosi varoen suurentamaan koska siinä on tosiaan se mahdollisuus että pinnoite lohkeaa reiän ympäriltä.
Entiä auttaako mut ite laittaisin teippiä pinnotteen päälle ja siitä porailis.
Didin reikää avarsin hieman dremelillä, semmosella kaiverrusterällä joka ohenee kärkeä kohti. Semmonen voisi toimia tuossa.
Tänään tuli viimeinkin shipping ilmoitus kiinasta ja värilliset o-renkaat aloittivat matkan kohti suomea :)
Label versiot saavat siis samaa väriä olevat o-renkaat.
Miul aikas surkeat kierteet siinä osassa mihin nappi ruuvataan ja mihin laitetaan se säädettävä kontakti kiinni.varovasti saa kiristellä ettei korkkaa. V1,1 mistäs moisen osan sais uuden? Eilen tämän huomasin kun putsailin koko diablon läpi ja asensin uuden kontakti tapin.
Laitoin kaupan kautta viestiä.
Nyt on sitten saatu toimitilatkin vuokrattua.
Toimitilat on klaukkalassa, vanhan teollisuusrakennuksen kellarissa (vanha pukuhuone) :D
Tähän käy hyvin sitaatti "pakko oli ostaa kun halvalla".
Tuolla voi halutessaan tulla käymään, laitan tarkemmat inffot kun olen saanut muuton tehtyä :)
SS tank for diablo hybrid? Sen verran vauhdikas kaveri että toinen tankki jo hajos, onko näitä saatavana se ainakin kestäis :D
Niitä ei ole valitettavasti tällä hetkellä saldoilla enkä osaa tarkalleen sanoa missä vaiheessa niitä tulee lisää.
Oliks niin, että sulla ei oo tällä hetkellä putkiakaan yhtään pykälässä?
On mulla tossa 200 putkea vieressä jotka odottaa napin päivitysosaa. Saan ne perjantaina konepajalta ja sit ne menee hopeointiin ja toivottavasti saan ne sieltä ensi viikolla takaisin.
Ai perkele...Ois 202 tarvinnu :laugh:
Mä oon aina myöhässä näiden kans...prkl
Liite 7968
:D
Mites toimii nuo päivitysosat näihin V1.2 ? Musta tuntuu että mulla on magneetti paskana, rohisee tuo nappi ku pyörittelee enkä kehtaa mennä availemaan turhaan tota nappia.
Yritän saada myös noita päivitysosia eteenpäin UK Vapefestin jälkeen.
Päivitysosapaketti sisältää:
- Hopeoidun messinkiosan napin sisään joka korvaa nykyiset 2 kullattua osaa
- Hopeioitu pinni joka kierretään pohjanappiin kiinni
- Jousi joka korvaa magneetit
Mullakin nappi rohisee, uusinta erää kait? Numero on 431. Välillä jää jumiin tulittamaan. Avaus ja putsaus auttaa mutta vain pariksi päiväksi kerrallaan.
Nämä päivitys osat tulevat siis kailille ilmaiseksi joilla uusimmasta erästä oleva Diablo on?
Juurikin näin.
Kävin tänään hakemassa uudet tapit konepajalta ja vein ne pinnoitukseen. Eli aikataulun suhteen uskoisin että edelleen mennään niin että parin viikon päästä saan päivitydosat eteenpäin.
Huomasin tossa diabloa tutkiessa (käytettynä ostettu) että vaikuttais plussapostin eriste sulaneen samoin kuin wikkireijän eristeen kärsineen. Eli mistähän mahdollisesti sais uudet eristeet wikkireikään ja plussapostille?
Ilmeisesti sarjanumero on alle 20? Laita gixxxerille viestiä, niin sitä kautta saat hankittua uudedt osat.
Ihmettelin kun on nestettä tankin ulkopuolella, johtuiskohan tuosta.. noita o-renkaita varmaan saa päivitysosien mukana sitten? :)
http://i.imgur.com/GUzHJIJ.jpg
Toi on melko vittumainen pulma aina noiden renkaiden kanssa. Oli se sit DCT-tankki tai mikä hyvänsä. Osa nesteistä tuhoaa noita ja itse oon syyllistynyt siihen, että laitan tankin paikalleen kuivana
O-renkaita on kyllä saatavilla.
Nyt on sitten Skype tunnuskin luotu, minut löytää Skypestä nimellä DiabloMods. Voi lisätä kontakteihin vaikka samantien mutta en vastaa puheluihin ennen kuin olen päässyt muuttamaan uusiin toimitiloihin. Tarkoituksena on parantaa asiakaspalvelua varsinkin niissä tilanteissa milloin teillä on jotain ongelmaa laitteiden kanssa niin voidaan videopuhelun välityksellä korjata ne ongelmat.
Omassa v1.1:sessä oli aluksi vuotoja (toleranssieroja lasitankeissa, inasen liian ohuet o-renkaat tjsp.). Tankki oli väljä, ja pyöri ympäri aika helposti joten eipä ihme että sieltä pääsi tippa jos toinenkin tihkumaan. Kieppi hammaslankaa o-renkaiden alle ratkaisi ongelman näppärästi.