Jääkaappi-pakastin sano sopimuksensa yön aikana irti ja heitti vedet lattialle. Kaikki ruuat ja pakasteet pilalla. X-( siinä jäi sitten tämän kuun laitehankinnat tekemättä ja pitää muutenkin budjetoida tää kuu uudelleen :(
Printable View
Jääkaappi-pakastin sano sopimuksensa yön aikana irti ja heitti vedet lattialle. Kaikki ruuat ja pakasteet pilalla. X-( siinä jäi sitten tämän kuun laitehankinnat tekemättä ja pitää muutenkin budjetoida tää kuu uudelleen :(
Firman YT:t ohi, porukkaa pihalle kaikkinensa ja meidän tontilta ihan vitusti.
Lopputulos omalta kohdalta: (hip hip hurraa) Työpaikka säilyy <-- tämä varmaan kuuluisi humutusketjuun :)
Kuitenkin sen verran muutoksia, että keskeytymättömästä 3-vuorotyöstä siirrytään keskeytyvään 3-vuorotyöhön. Eli vuosipalkka putoaa aika pirusti, koska viikonlopun "rahavuorot" (= lisät) jää jatkossa saamatta. Lisäksi vuorokierto tuossa keskeytyvässä on ihan persiistä, ns. pitkät vapaat ovat muisto vain... :(
Rahan lisäksi, asennekysymyshän tämä tietysti on: Jos firmalla menee huonosti, niin pakkohan se on jotain radikaaleja muutoksia tehdä, ettei mene koko puulaaki nurin.
Ei nyt menny niinku suunnittelin, jouduttiin avaamaan toi selkä ja puhdistamaan ja nyt sit joka päivä pitäis käydä terkkaris /päivystyksessä vaihtaa noi siteet mitä ne tunki mun leikkaushaavaan [emoji16]
Ranskalaiset höyrykaupat on kyllä vitsi, tilasin MyFree-Cig:stä inaxiin varaosia, mutta lähettivät sitten väärät setit. Nyt kolme päivää koittanut saada jotakuta tuolta putkasta kiinni mutta ei tunnu asiakaspalvelu luonnistuvan. Huomenna taidan hoitaa asian paypalin kautta, joskohan sillä sais vipinää aikaiseksi.
Vittu kun tuli kallis päivä kukkaruukkupadan taki prkl. Kaveri oli ostanut uuden auton ja käytiin vähän pätkillä, no enkös minä sitten kotipihassa onnistunut kaverin auton oven murjaisemaan tuon padan ketjukoikkuun ja 1x1cm pala peltiä näkyviin... X-(
Asiahan on nyt selvinnyt sen verran, että Athea on mennyt muuttamaan kaikkiin varaosiin tuon plussatolpan uudemman malliseksi. Tosi kiva jos oisivat liittäny settii myös uudemman mallisen 510 eristeen:facepalm:. Voi vitun ranskanpullat prkl, eikä maksa ku 5 euroa tuo 510 eriste + 15 euroa postit. Jebou!
Mistä vitusta me maksetaan ton Postin kanssa? Ja mikä vittu siellä on tässä 2000-luvulla menny niin pahasti pieleen, että koko konserni voitais pakata jonkun johtajan perseeseen ja lähettää Nigeriaan?
Ovat sitten taas siirtämässä omakotitalo alueen postilaatikkoja yhteen vitun rykelmään johonkin perseeseen ja mikä huvittavinta, posti keskukseen on matkaa vitun <100m. Lisäksi Turun Sanomien viikonloppujakamisesta alkavat veloittaa tilaajilta erikseen lisää tai muuten lehdet saa vasta maanantaina. Puhumattakaan siitä miten helvetin epäluotettava Posti nykyään on tai miten helvetisti se kuseskelee minne sattuu ku mikäkin virtsankarkailusta kärsivä.
Eikä täsäs muuten, mutta ekaa kertaa uskon joka-vitun-ikisen tarinan postin perseilyistä kun tiistaina tulee 3 viikkoa täyteen siitä kun tilaus on lähetetty briteistä. Mä ainakin äänestän kukkarollani ja en enää ikinä lähetä edes vitun joulukorttia Postin kautta.
Postihan on jatkuva YT-firma, omalla toiminnallaan ajanut itsensä siihen kuntoon.
Ärsyttää kun nykyään on joku muoti-ilmiö valittaa Postista ja se epäluotettavuudesta. Totta että siellä on moni asia vitullaan, mutta jos nyt vähääkään enempää lähettää niin se määrä minkä kanssa on mitään ongelmia on n. 0.1%, ajoittain jopa vähemmän.
Sillä nyt varmaan ei oo mitään merkitystä onko se keskus yhden vai sadan metrin päässä, jakelua se nopeuttaa melko helvetisti kun laatikoita niputetaan, vaikka se sun kämppä ois siellä lajittelukeskuksen sisällä.
Kyllä Posti paikoitellen osaa ja joskus jopa yllättävät nopeudellaan, niistähän ei puhuta. Ihmismielessä muistetaan tasan kaikki negatiiviset asiat. Posti toimii joskus ja joskus se ei toimi.
EDIT: ja tuskinpa se on muoti-ilmiö, ainakin koko 2000-luvun olen saanut välillä valittaa aiheesta. ;)
Ei se mikään muoti-ilmiö ole. Posti nyt vaan on kallis ja epäluotettava paskalafka, jota pitäisi säädellä postilaki, jota tosin Posti itse valvoo. Yllättävän hyvin se on taas jonkin aikaa tominu (taitaa olla about 3 vuotta siitä kun viimeksi väänsin känttä ihan kunnolla Postin kanssa, kun paskoivat läppärin, joka kuulemma oli jo lähettäjän trukilla yliajama, ihan niinku kaikilla yksityishenkilöillä olisi trukki pihalla millä voi ajaa pakettien yli). Mitään ei korvata, paitsi jos on maksettu se XX€ postivakuutuksesta ja sekin korvataan vain jos Posti itse toteaa hukanneensa/hajoittaneensa lähetyksen.
Ja vittuako mua kiinnostaa, vaikka helpottaisi jakelua miten vaan, jos tohon mennään niin varmaan helpointa olis toimittaa ne postit suoraan jäteastiaan, josta jokainen voi postinsa käydä hakemassa. Jos ne oikeasti nyt alkaa noita laatikkoja ryhmittelemään jopa keskusta lähiöissä, niin mä en vittu suostu maksamaan ku puolet postimaksuista, koska samalla kun se helpottaa jakelua sen myös halventaa sitä, mutta maksut ei alene, niin mä siirryn ihan suosiolla sähköpostiin ja Matkahuoltoon, pitäköön mädäntyneet tunkkinsa. Puhumattakaan siitä, että mulla olisi paljon lyhyempi matka hakea ne postit tosta konttorista ku jostain saatanan landelaisten postilaatikko tertusta perseessä.
Sehän nyt sanotaan aivan selvästi yleisissä kuljetusehdoissa, että mitä korvataan milläkin lähetysmuodolla ja mitä ei. Ei se nyt varmaan ole Postin vika jos ne ei korvaa, jos ehdoissa lukee että ei korvata.
Se postin hakeminenhan konttorista kyllä onnistuu, täytät vaan lapun siitä niille ja käyt jatkossa hakemassa.
Matkahuolto nyt toimii kyllä omien kokemusten mukaan melko helvetisti paljon vielä Postia huonommin. Jos nyt pitää alkaa miettimään että mikä toimii huonosti niin mun mielestä se on kyllä DHL. Jos jotain on tulossa Kiinasta niin aina sama homma, Kiina-Helsinki 2 päivää ja Helsinki-Oulu 4 päivää. Se kai vasta vituttaa jos joku.
Jonkin verran alkanut ketuttamaan ihmiset, jotka eivät osaa kävellä kadun oikeata laitaa. Ei kai se mikään laki ole, mutta ei tässä missään saatanan saaressa eletä vaan pitäisi ihan luontaisesti löytyä se oikea kaista. Nykyään ei jaksa edes väistellä toisin kuin ennen. Poikkeuksen voi tehdä esim. koirien ja todella vanhojen kohdalla, mutta muuten suoraan päälle.
Minulla on jäänyt takaraivoon sellainen ohje että jalkamies menee vasenta reunaa ja pyöräilijä oikeaa, tämä voi kyllä mennä dementtian piikkiin väärinkin.
Oliko se viime vuonna, tuli uusi ohjeistus, että jalankulkija saa kävellä kumpaa puolta haluaa.Pitäisi ihan tarkistaa.
Mulla olis ihan sellanen idea et mitään sääntöjä ei tarvittais, jos ihmiset ottais toiset huomioon. Vähän sama kuin liittyessä motarille motarilla olijan "Ei ole pakko väistää ja liittyjän on" aiheuttaa "Ja minähän en väistä, vaikka tilaa olis ja kaasutan vierellä."
Ellei sitten satu miliisit näkemään sitä, että väistät viereiselle kaistalle väistäen liittymästä tulijaa, saattaapi sakottaa liikenneturvallisuuden vaarantamisesta. Vaikka takana ja edessä ei olisi lähellä liikennettä. Ei pitäisi olla kauhean vaikea liittymästä tulijalla soveltaa oma vauhtinsa siten, että pääsee liittymään motarille, jos siinä nyt pari autoa menee.
Parhaita on nää mitkä ei vaan löydä sitä kaasupoljinta vaan tulee jotain 60km/h sieltä rampilta suoraan eteen.
Ei kielletä suoraan, mutta tulkitaan tarpeettomaksi kaistanvaihdoksi koska: liittymiskaistalla on aina väistämisvelvollisuus ja milloin kuljettajan ajosuunnassa on vähintään kaksi ajokaistaa, hänen on kuljetettava ajoneuvoa ajokaistaa tarpeettomasti vaihtamatta yleensä eniten oikealla olevalla vapaalla ajokaistalla. Eli sakkoa tulee jos setä sininen haluaa nillittää.
Kumma juttu et mä en ole ikinä saanut tosta sakkoa, kun annan rekoille jne ruuhkapaikoissa autoille tilaa. Varmaan pitäis jonkun soittaa poliisille.
Vituttaa raivaussaha ni kysyn tietäjiltä. Soppiiko jonseredin raivaussahhaan hussen kytkin
Voi saatanan vitun perkele tätä suomen kesää!!!! Vittu kerkeet puol tuulilasii pyyhkästä puhtaaks kun PAM RÄKS JA POKS!!! VITUN TUULI, UKKONEN JA KAATOSADE SAAAAAATANAAAAAA!!! onneks ei tuu lunta...
+8,6 onnex sentään plussaa, rupee olemaan kelit ku jouluna :(
Niinkuin Reivi tossa mainitsi jo tuosta kaistonvaihdosta, ei ole omalle kohdalle sattunut, mutta tiedän kuitenkin pari tapausta..
Ja ettei ihan offtopiciksi, harmittaa tää jatka tuuleminen ku viitti ees mennä frisbeegolffia heittelemää, kun kiekot lentää entistä enemmän metikköö.
Vitun apina postin seuranta jumissa. Pakettia ei tartte sitten tänään hakea kun mulkut ei lähetä avauskoodia.
Tämä sivu toimii, jos auttaa: https://ohjelmat.posti.fi/ItemTracki...xxxxxxxxxxxxxx
Niinpä toimiikin, tosin ei auttanut kun postipate ei näköjään edes vaivautunut sitä kuopiosta tuomaan :facepalm:
Näinköhän ton saa edes juhannukseksi.
Posti vetää taas hyvin; paketti 5 päivässä jenkeistä suomeen ja nyt seissyt saman verran ulkomaanterminaalissa..
Veikkauksia tuleeko tässä kuussa perille, kun on kuitenkin juhannus tällä viikolla..? :rolleyes:
Höyrypään syndrooma iski tänne. Unirytmi vitun sekaisin eikä saa unta sitten millään.
Opiskelupaikka vaihtuu eli asuntoa etsimään.
MVP 3.0 PRO kit tilattu 1.6 enkä saanu sitä ees juhannuksee mennes :banghead:
^Finnvapelta
Yhtä ainutta HP:n HaistaPaska vekotinta ei tähän talouteen enään tule!!!! Se tunne (<- ärsyttävin tapa ilmaista yhtään mitään), kun laitat printterin toimimaan ja ei...ei löydä hp:n softa laitetta ei...ei pysty, eikä kykene. Uusimmat ajurit asennettu, kaikkine turhine lisineen ja ei...ei ole printteri kytketty ei. Piuhat on kiinni ja kaikki ok, mutta ei...tänään ei nyt jaksa tunnistaa printteriä ei. Skannaus ja tiedostojen siirto kuitenkin sitten onnistui, mutta eeeei...HP:n softan mielestä laite ei ole edelleenkään kytketty ei. Kunhan saan loput hommat skannailtua, niin kyllä on kytketty...on niin perusteellisesti kytketty, että roskakuskikin ihmettelee, mitä tänne roskakatokseen on kytketty!!!!X-(X-(X-(
Vittu että muuttaminen on aina yhtä perseestä...