Ja Pasi tulee oven taakse.
Printable View
Ja Pasi tulee oven taakse.
Mun pitää sitten varmaan alkaa kurkistaa verhon raosta ennenku avaa ovee jos oon yksin kotona, ongelma ratkaistu. :D
Toisaalta luettua: Monikin saattas myydä periaatteensa ja ottaa paskamyrskyn niskaan jos toinen vaihtoehto on päästä vankilaan pariks vuodeks.
E. Tiiä sitte mitä pasirez on hommaillu forkan ulkopuolella :thinking:
En mä uskalla huutaa sitten jos se on jo jostain hulluiluista menossa linnaan. :blink:
Mun täytyy kyllä venyttää tosi paljon mielikuvitusta, että tuonkaltainen tilanne ratkotaan yhden vitun modin myymisellä. :D No, meitä on moneen junaan ja mitäpä se minulle kuuluu.
En tiedä, kai se ostaa jollekkin uudet hampaat tai jotain. :thinking: Mutta voiko Suomessa hoitaa asioita sillä tavalla, en tiä. :confused:
Ennemminkin paska haisee ja banjot soi
Jos on joutumassa linnaan/tarttee ostaa lapselle uus talvitakki, kun tuli visalla vingautettua kiva w-boxi... Flippailu on :thumbup: Muuten ei, muistakaa se.
On se kiva kun pitää ensin keksiä jonkinmoinen nyyhkytarina ennenkö oman modinsa saa myydä :D Minkäs sille voi jos on sen verren fiksu kaveri että ajautuu tilanteeseen johon vaaditaan paritonnia tai mennään linnaan.
E.
Ensin pitää muista uhkailla kaikkia "flippereitä" ja sitten vasta kertoa nyyhkytarina ja pistää omat kamat myyntiin.
Eikä se nyt sitä tarkoita että kenelläkään olisi kusi noussut päähän, jos luulee että modaajana oikeus päättää kenellä on tarpeeksi huono tilanne myydä ja kenellä ei. Eikä sekään sitä tarkoita että yrittää alkaa muuttamaan markkinatalouden "lakeja".
Mistä asti parilla tonnilla on pystynyt ostamaan vapaudu vankilasta kortteja? Muille on nykyään aivan sama kuka myy, mitä myy ja millä hintaa. Kannattaisi vai olla tuomitsematta toisia suureen ääneen jos ei 100% varma pysty olemaan ettei missään tilanteessa toimi samoin.
Mitä kankkulanvitun helvettiä täällä höyryttelypiireissä taas tapahtuu?
Emmä kyllä tajua miten parilla tonnilla voi selvitä parin vuoden linnareissusta. Joku kavallus? 2000 euron kavalluksella tuskin saa edes 20 päiväsakkoa saati sitten 2 vuotta linnaa...
Otin just 200k lainaa, ai kun olis vielä jotain arvokasta myytävää... Kai tolla summalla saa flippailla?
Tuohan nyt oli tiedossa, mutta että vapaudu vankilasta kortti?
Vittu lähetään porukalla sen oven taakse ja haukutaan flipperi homoks ja hakataan vielä lähtiessä. Liite 18086
Tää on kyllä aika rakentavasti ajateltu :lol: Jos nyt käy sitten niin että joku kärähtää ja meinaa joutua linnaan, nii flipataan mun wbox ja pelastetaan siltä reissulta.
Jos on noin kova huutelemaan flippaamisesta nii ois laittanu bepanthenia pyllyyn ja menny sinne vankilaan.
No purkka se ei ymmärrä näköjään huumoria ollenkaa :lol:
En ymmärrä tätä touhua :D
En tiedä mikä minua vaivaa. Putket pysyy käsissä, mutta boksien kanssa yritän kaiken aikaa päästä lattiasta läpi.
No tämän postipäivän jälkeen jos vielä lipsahtaa, ei jää yritykseksi. :D 26650, jos nyt riittäs sähkö.
http://i62.tinypic.com/24g2lad.jpg[/
Pinkki sidi vilkuttaa erroria
Söpöä <3
Entäpä jos se ei haluakkaan tulpata sitä uutta poikaystävää varten? :thinking:
Vähäsen nyt semmoinen meno, notta.
Porukassa tyhmyys tiivistyy:)
Jep jep oon hiljaa
Ollaa kaikki hiljaa ?