Tällä hetkellä tää on kuin mun kirjottama.
E: Mutta kyllä tästä niin saatanan hyvä maku ja höyry lähtee silloin kun toimii niin kuin kuuluu, että varmasti en helpolla luovuta!
Printable View
Joo nyt ei ainakaa heti vuoda ku aukas eilen laitoksen ja pisti uudellee kiinni. Hiuka totuttelua vaatii toi säätö et millo kurlaa ja millo dryhittiä pukkaa :) jahka se tästä alkaa luonnistuu ku vääntelee setuppei. Hyvi pörisee tohottamattomat piuhat sisällä
Onko nää nyt sitten oddyyn vai nautilukseen? Ei tosta ota hullukaan selvää...
"This is only for the Oddyseus Tank. We do not sell the Oddy (Oddyseus)" ???
http://www.rampagevapor.net/oddys-housing/
Odysseukseen ainakin itse tuolta tilasin ja siihen sopii oikein hyvin.
Tein sen foliojutun keramiikan toiseen uraan ettei tarvi enää lankaa laittaa kiristyshelan alle.
Alumiinisesta kertakäyttövuokasta saa paksumpaa ja kestävämpää värkkiä kuin mitä rullafoliot on.
http://i4.aijaa.com/b/00419/11741115.jpg
Yleisön pyynnöstä Provari + DD cone + Nauti.
Jahas, purku hommiin ja uutta setuppia tekemään, tähtäiskö alempiin ohmeihin et jaksaa ea tulittaa vai kokeileeko onnea 0.2 kanthalilla et paljo tulee? Josko vaikka sais vuoto ongelmab korjattua ja wikkais paremmin... taas oli puolet nesteist sylkeny pihalle ku töihin tulin
Kivahan tuosta on imeskellä :D
http://i3.aijaa.com/b/00751/11741181.jpg
Kiitti Defuncta! nyt vaan odottelemaan että Demagdave tekee lisää niin saan minäkin yhden :) jos jollain on tuollainen cone ylimääräisenä niin eikun tilinumero ja summa tulemaan niin vastailen osoitetietoja! :)
Jahas, uus setuppi sisällä, 1.1 ohm saatiin ja tulee lämmintä höyryy ealla... jotenki silti vuotaa akkupäästä vaikka kuin kiristi keramiikka tuubia paikalleen. Mitähän mie teen väärin? Samoilla ohjeilla ku defu teki videolla ni silti. Onkohan mulla sit toi silica ruuvi liian alhaalla tms vai mistä vois johtua?
mulla oli paljon enemmän ongelmia kurlaamisen ja akkupäästä vuotamisen kanssa ennenkuin aloin tekemään setuppia nii että pätkäsin silican ihan siitä keramiikan alarajasta poikki jo, eikä sen pienen tiivisteen kohdalta esim. nyt ei vissiin tiputa basen pohjalle nestettä niin paljoa.
Ja mistähän mahtaa johtua, että kun mulla on päällekkäin kaksi pientä tankkia (kirkas alla, metalli päällä), niin alemmassa tankissa on suurehko ilmakupla. Miksei se nouse tuonne ylös tyhjään tilaan? Nyt taas nestesyöttö täysin auki ja pelkkää dry hittiä.. wtf. ???
Mulla on kanssa välillä ilmakuplaa siellä. Kai se on "jumissa" jotenki ku siinä on nii vähän tilaa.. tiiä niistä. ei mulla ainakaan haittaa menoa, mut jos on nestesyöttö auki paljon ja tulee dryhittiä niin ite ainakin avaan ylä cäppiä että pääsee korvausilmaa sinne niin tuntuu mukavammin imevän nestettä sen jälkee...
Mulla oli Terminaattorissa liian ohuet o-renkaat kun käytti kirkasta putkea, neste ei valunut pihalle mut korvausilma pääsi tankkiin ja aiheutti vuotoja akkupäähän
Nyt on pikkaisen paksummat ja näyttäis tiivis olevan, alhaalta ottaa jokapaikasta hyvin putkeen kiinni ja yläcäppiä kiristäessä tuntee kun o-rengas ottaa vastaan
Ilmakuplat makaavat pohjalla ja nestesyöttö saa olla reilusti auki eikä oo kertaakaan kurlannut
Osaiskohan joku laittaa jonkunäköistä listaa paikoista mistä medium clearsettiä lähtis kahteleen??
joka paikasta mistä olen osannut katsoa on loppu!!
Joo mieki olin nyt leikannu ihan keramiikan rajaan ton silica ja nyt ei viel oo vuotanu muutaku ekalla täytöllä ja imulla pari tippaa pihalle. Toistaseks pelittää ihan jees, ainut huoli ku toi koko ato lämpenee kivasti ku virtaa saa suoraan akulta.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja väiski
Alakaa pikkuhiljaa usko loppumaan tän nautin kanssa, setupit onnistuu ei mitää mut tuo kurlaus ja vuoto jotai aiva kauheeta.... voisko joku viisaampi kertoo mulle missä vika? Jokaikine setuppi tähä mennesä on tehny niin
Tässä on nyt parissa kirjoituksessa käytetty nimeä "nauti", kun on ilmeisesti tarkoitettu Nautilusta.
Tällaisiahan on markkinoilla.
"Odysseus" (GG)
"Oddy" (Together We Win ot whatever)
"Nauti" (ilmeisesti = Oddy)
"Nautilus" (laadukas kopio Odysseuksesta)
"Terminator" (=Nautilus)
Pidetään nimet kohdillaan niin ei mene sekaisin. Yksi kauppiaskin jo mennyt sekaisin, kun myy"for Oddy/Oddyseus) osia Nautilukseen.
Näistä eri versioista pitäs tehdä lukittu ketju missä ohjeet kunkin aton oikeaoppiseen setupin tekoon. Tieto löytyy kyllä mutta vaatii hakemista aikalailla. Nää ketjut räjähtää kohta näihin kyselyihin kun "kimppatilaukset" saapuvat :D