Terve tuloo vaan. Satuloidaa pienille poni, ja sulle hullu suomenhevone
Printable View
Kauankohan mun paikat ja pääkoppa vielä kestää näitä jatkuvia ylitöitä taas vaihteeksi 3 tuntia ylitöitä ja lauantaina vielä tulossa 8. Milläköhän kivalla sitä taas ittensä palkitsisi?
Seli seli, oothan sinä Oulussa käyny! Vai puhuttiinko tässä vain hevosella ratsastamisesta? :evil:
Olisiko nyt sellaista kateellisuutta ehkä ilmassa?:D
Kyllä me käytiin tuossa yhen lähellä olevan tallin pihassa pyörähtämässä, mutta vieraalla tallilla on aina uudet kuviot ja se on vähän jännää niin en ole vielä koittanut sekaan tunkea. :D Pitää sitten kun kotiin menee käydä "omalla" tallilla kokeilemassa että joko on taidot lähteny ruostuun, tuntuu meinaan ihan jäätävältä ajalta olla näin kauan pois hevosen selästä. :blink: Mä nään jo heppauniakin. :D
Ja meni taas vähän ohi... :D
Voi helvetti että naurattaa vapottajissa tuo kimppakeskustelu :lol:
zkys voisi linkata tuon hitler videon ?
Niitä ei koskaan ole liikaa :)
Ei taida näkyä tuo video jos ei kuulu vapottajiin, kun se on upittu naamakirjaan suoraan. Joku osaavampi varmaan sais sen jotenkin linkattua. ktdd..?
Patrick imuroi se ja näytä kiitos :)
Pysyn lujana etten naamakirjaan takaisin palaa olin joskus vuonna miekka ja kivi siellä kun käyttäjiä oli alle 10 000
Kokit käyttää kuulemma samaa :D täytyy alkaa tarkkailla missä rafloissa käy...
Se imis mälliä sen litran verran ennen kuin tukehtuis? :thinking: Kudittelupapruna ehkä vähän kivuliasta.
Mitä helvettiä facen puolella tapahtuu? :confused: :D
Popcorn Time - Watch movies and TV shows instantly!
onko safe? on. :)
Ei helvetti taasen mitä rinkirunkkausta tuon DNA40 ympärillä taas rapakon takana!
Oma suosikkini oli maalaisjärjen tulkinta "on maalaisjärkeä olettaa, että jos joku juttu toimii töllössä se toimii kotonakin".
:D
Ja taas kaikki
http://www.bunnyslippers.com/blog/wp...gifstumblr.gif
HERÄTYS PAHVIT
Ootte koneella kumminkin kun siellä on pimee ku peikon perseessä ja kylmä ku ryssän helvetissä. Aktivoidutaan. :D
Äläpä tuittu huutele siellä. Ollaan hiljaa vaan kaikki.
Sori meinasin mennä katsomaan aikuisviihdettä mutta onneksi tuittu patisti tänne :)
Hei koitatko porukkaan käänteispsykologiaa vai oliko toi mulle että turpa kii :D
Ei sanon suoraan sitten
Vähän samaa vikaa kuin isännälläsi