Nesteet loppu ja ensviikolla vasta lisää [emoji36]
Printable View
Nesteet loppu ja ensviikolla vasta lisää [emoji36]
Poistettu maininta nesteistä :police:
Tulin just firman sählyvuorolta. Ekaa kertaa osallistuin ja olipa kova meno. Vittu ainoana paikalla ja duunikaveri tuli 15 min myöhässä. Kummallakaan ei ollu palloa, niin lähettiin menemään. Kyllä se on mukavaa, kun komennuksella olevillekkin informoidaan muutoksista.
Nyt V*tuttaa oikein kunnolla. Avokki meni ottamaan viisikuukautisen koiranpennun 'tilapäiseen' majoitukseen veljeltään eikä mukana tullut mitään muita tykötarpeita kuin ulkoilutusremmi. Kaiken lisäksi tuo pitäisi kuulemma nyt viedä rokotettavaksi ja omistajan mukaan ei ole tällä hetkellä hänen ongelmansa. Samoin ruoan kanssa, ei ole hänen ongelmansa. Joudun nyt sitten perumaan omat laite- ja tiivistehankintani sekä höyrymiittiin osallistumisen. Pakko taasen todeta että suku on pahinX-(
Kuulostaa kypsältä.
Melkein olis aihetta palauttaa koira kasvattajalle.
Melkein olisi juu. Mietin itse tuossa että kuitit menoista talteen ja maksuvaatimusta omistajalle. Jos ei hyvällä niin sitten vaikka rosiksen kautta.
Jos sen koiran täysihoito on sun avokille ok niin kai se avokki silloin maksaakin sen koiran pidon omana "harrastuksenaan", miks se sun tarvitsisi. :confused: Ja jos se ei sille ole ok niin sitten viette koiran takaisin sille veljelle tai otatte yhteyttä kasvattajaan, kaikki vastuulliset kasvattajat haluavat kyllä tietää jos heiltä lähtenyt koira joutuu tuollaiseksi kiertolaiseksi niin ettei omistajaa kiinnosta edes koiran rokotuksista ym. huolehtia.
Tämä nyt ikävä kyllä sattuu olemaan tämän velipojan omien koirien jälkeläinen, eli se kasvattajakaan ei kauheasti voi auttaa. Eikä oikein viitsi noista menoista alkaa tappelemaan, kun avokin rahoilla eletään kun tuo on työttömänä. Mun homma taasen on pitää laskut hoidossa. Vuosia menty jo tällä tavalla eikä oikein viittis alkaa repimään p*rsettä tämän takia vaikka ketuttaakin. Onneksi forkalla pääsee vähän päästämään pahimpia höyryjä ulos.
Joku on katsonut pahalla silmällä kaiffariani. Kolme pumpulin makuista setuppia perän jälkeen ja tämä neljäskään ei kummoinen ole. On kyllä ihmevekotin. Miten voi olla niin vaikeaa? Ennen tätä päivää tarvinnut kuin sinne päin ja pelasi kuin unelma. Nyt ei millään. Viddu.
Mikäpä muukaa ku itella. Ei tullu puffin tahi vape-reseptien pakettia.. ei liemet liiku mihinkää ulkomaan terminaalista. Viidakko rumpu kertoo et täällä kun manaa nii seuraavana päivänä onnistaa. :D
Vitun teinit, jotka muuttaa Kerros/rivi/luhti/pari/oma/ihanvitunvaanmikätaloon. Eikä perkele ole edes munaa avata ovea, kun mekkaloi hiljaisuuden aikaan. :facepalm:
Saatana et sieppaa tollanen, jos olisivat herättäneet muksun olisin mennyt karmit selässä sisään. Nyt tyydyin koputtamaan oveen kohteliaasti muutaman kerran.
Ei näytä nesteet tulevan tänäänkään... Just tän takia lopetin höyryttelyn viimeks ku noi lähetykset alko olee kokoajan myöhässä. Nyt sit päätin jatkaa ja hommasin uudet vehkeet mut tossa ne odottelee toimettomana ku se vitun nestetilaus taas myöhässä. Ei kannata tilata perjantaina, sit ne lojuu viikonlopun siel jossain ja on AINA monta päivää myöhässä. Jos ne ei tuu huomenna ni myyn noi uudetki laitteet, vittu tää ole sen arvosta et pinna kireenä saa venailla millon ne paketit on ajallaan millon ei...
No niin, helpompi ja hermoja säästävämpi tapa on yksinkertaisesti tilata varastoon nesteitä. Ihmekös et vituttaa jos pari päivää ennen loppumista tilaa nesteitä ja sit kuumeilee koska tulee. Tilaa nesteet nyt vähintään niin et sulla on parin viikon tai kuukauden puskurivarasto kotona, ei se niin vaikeeta ole ;)
No mä lopetin tossa jokunen kuukaus sitten höyryttelyn kokonaan ku alko menee nesteillä 4päivän sijaan jopa 11 päivää. En osannu ikinä arvioida oikein ja usein tulikin kiire tilailla mut aina laitoin tilaukset niin sisään et jos ne tulee ajallaan niin ei oo mitään hätää. Mä tiedän et oisin voinu ostaa nesteitä reilun satsin aina kerralla mut jotenki sitä tuli aina hintojenki takia tilattua vaan kuukauden satsit ku sillon viel tilasin 15e/30ml maksavia nesteitä. Nyt lähestyn asiaa eri tavalla ja pidän sen 100milliä vähintään aina ylimääräsenä ja alan kokkaamaan itse liemiä niin sekin määrä tulee nousemaan. Mut se ei poista sitä faktaa et jos on luvattu et paketti tulee tiistaina mut sitä ei näy viel keskiviikkonakaan niin kyllä se vituttaa. Tää on siis ensimmäinen nestetilaus lopettamisen jälkeen
Jos tilaat aamupäivällä niin kyl ne lähetetään sillon perjantaina. Toki on varmaan firmoja jossa näin ei tehdä mut niistä en ole tilannutkaan. Tää firma käyttää kuriirifirmaa eli paketit tuodaan suoraan ovelle ni mietin josko se paketti ois ajoissa vaikka perjantaina paketti onki postitettu. Väärässä olin
Jaa mikä ärsyttää? No opinnäytetyö tietenkin, kiinnostus ihan nollissa ton kanssa, tuntuu ettei mikään mee niinku on toivonu. Kaikenlisäks rupee olemaan aika kova kiire saada valmiiks jos paperit haluu keväällä :(
Työtkin alkaa pian ja sitä ennen ois hyvä saada valmiiks ku sit ei ainakaan nappaa kirjotella enää iltaisin. Ja paljon muutakin "tärkeämpää" hommaa ois tehtävänä...
Sinnillä vaan, jopa minä oon saanu aikaiseksi vajaan sata sivua asiaa laatujärjestelmästä (käyttöönotosta ja käytöstä keskisuuressa rakennusyrityksessä) ja tekaisimpa tuohon vielä liitteksi laatukäsikirjan sekä nipun muita lomakkeita :D. Henk.koht en esim opparin ohjaajaa tavannu naamatusten ku työstä sovittaessa ja työtä palauttaessa, joten kovasti sai itekseen vääntää, mutta silti onnistui ja numeroksi tuli täydet 5 :). Pitkiä iltoja ja viikonloppuja tuon kans meni, mutta ei se lopulta vituta ku aikansa.
Vajaa sata sivua! Ei helvetti, onneks ihan noin paljon ei toivottavasti tarvii tuhertaa, tästä muodostuu varmaan 40-45 sivua maks. Joo en kans itse tuu oikein toimeen ton oppariohjaajan kanssa eli en viitti mitään tapaamisia sopia sen kanssa (siis koulun puolelta). Piristit kyllä mun päivää sikäli et tietää jonkun kirjoittaneen paljon enemmän kun itse :laugh:
Tää kirjottaminen ei vaan sovi mulle, pitäis päästä tekemään jotain käsillä.
Äitimuori oli TAAS suuressa huolenpidossaa aikuisesta lapsestaan kaivanut,yllätys yllätys, sen negatiivisen uutisen höyryttelystä. Kun oikein lääkäri lehdessä oli ollut ja siinä voi olla vaikka mitä ainetta ja SYÖPÄ JA KAIKKI KOHTA KUOLEE!!!!! Sitten kun sanot että kyllähän netissä kaikesta kaikkea kirjoitellaan ja onhan kahviakin siellä manattu niin se on sitten hänelle vain huuhaa juttua :facepalm:
Juu 40 sivua on aika normi mittanen meillä et sen puolen menee ihan hyvin. Laskemista on vaan pirun paljon ja kokoajan tuntuu et tulee lisää juttuja (ai niin perkeles pitäiskö totakin miettia), rupee olemaan jo ihan sekasin itsekin. Sit ku kaikki pitäis saada viel ymmärrettävästi nivottua yhteen niin huoh...
No kai siitä muutkin on selvinny, eikä neljää vuotta viittis hukkaan heittää. Ja kaiken lisäks uus duunipaikka vähän niinku vaatii ne paperit, niin vaihtoehtoja ei ole :D Hyvä varmaan näin, onpahan motivaatiota.
Mikäs nyt taas eteen, kun vituttaa niin että palloja näkyy silmissä. Ja huom. tähän ei nyt jaxuhalit auta!
Lomaankin on viä yli kaks ja puol kuukautta.
Spämmit huonon olon pois.:thinking:
Olisko taas saman auttava puhelin paikoillaan. Vitutus joko loppuu, tai menehdyt kesken puhelun.:angel:
Menipäs saatanan nopeasti tuo helmikuu, deadlinet lähestyvät ikävästi...
Sain sitten viimein ODAC+O2-combon kasattua ja kone herjaaa vaan "USB device not recognized". :rolleyes:
Pientä silmäilyä piirilevylle, niin näyttäs R108 olevan hieman jännästi asennettu tuohon:
http://i62.tinypic.com/33e233s.jpg
:facepalm:
Vierekkäin siis toimiva ja tuo viallinen ODAC. Noita komponentteja en siis itse asennellut, vaan käytännössä koko ODAC toimitetaan valmiiksi kasattuna ja vain vahvarin joutuu itse juottelemaan kasaan.
Saas nähä mitä myyjä vastaa reklamaatioon..
Edit. Vahvarin puoli kyllä tuntuu potkivan varsin hyvin. :yeah:
Mulla oli kesäloma viimeksi 2011. Tosin oon vaihtanut "pari" kertaa työpaikkaa... Jos jo tänä kesänä sais pitää pari viikkoa. :eek:
Huomenna pitää ajella Snadiin koulutukseen. Herätys viimeistään 0600 ja takas kotona about 2000. Univelkaa alla jo valmiiksi.
Hooh, jopas se pää leviää taas nopiaa kun mietiskeleen urakan tarjousasiakirjoja, aikatauluja ja tarjousten vertailupisteytystä. Tympeitä hommaa mitä toimistolta löytyy:mad:. Parastahan tuossa on että sen minkä päätät ja asiakirjoihin kirjaat on sitovaa ja saat henk.koht olla ongelmien ilmetessä vastaamassa asioista. Ei viittis markkinaoikeuteenkaan lähteä joten kaikki pitää kirjata siten, että tulkinnan varaa ei ole..mulle ei makseta kyl tästä paskasta tarpeeksi:unsure: