"Sold out".. Olis ollu passelin kokoinen laitos, mutta kaikki paikat myy ei-oota. :(
Printable View
"Sold out".. Olis ollu passelin kokoinen laitos, mutta kaikki paikat myy ei-oota. :(
Eiku joo, toi olikin dna40
Jos ei klooni ajatustasolla haittaa niin https://www.fasttech.com/p/1448300 on kyllä oikein pätevä laitos. Käsissä on pyörinyt misteriä, swania, ba gua, GGTS, poldiac yms laatuputkia eikä tämä nemmy kyllä häpeä laadun puolesta lainkaan. En yksinkertaisesti keksi tästä pahaa sanaa, toimii niinkuin pitää ja on halpa :D
e: Ja ei ainakaan itsellä ole noita ongelmia mitä arvosteluissa on mainittu esim. napin kierteet niin huonot ettei nappi pysyisi paikallaan tai että jousi on niin surkea että modi tulittaa itsestään pöydällä. Ehkä kävi hyvä tuuri
Onkos kaiffari kuin vaikea setupoida...? Mites samaiselta esmokelta löytyvät big buddha tai kaiser tahi fogger? Kokemuksia? Höyrypää kaverini tuumaili että mahtavat olla kaltaiselleni "keltanokalle" alkajaisiksi ehkä liian haastavia , nesteen virtauksen oikeaksi saaminen kuulemma on hieman kinkkistä. Näin siis hänen kokemuksensa mukaan, mitä täällä porukka yleisesti on mieltä? Oisko kuitenkin fiksumpaa kehitellä joku peruspätevä dripper?
Minulla on ollut viimeiset 3 viikkoa käytössä FT:n The Copper Style 18650, aina taskussa mukana. On paljon parempi kuin esim. infinite stingray x, copper pegasus, tai muutkaan vanhemmat modit. Atona siinä on Mister510 (eli ato+putki yhteishinta 110€) joka on matka-atona paras helpon täyttämisen ja täysin suljettavan nesteensäädön ansiosta. Kaiffarissa on hankala täyttöruuvi, lisäksi taskuun tarvitaan talouspaperia kun se joissakin tilanteissa kuitenkin alkaa vuotaa.
Mistä misteri hommattu kun ainakin suomesta maksaa 100e, putken pitäs olla sitte hinnaltaan vaan 10e?!? Ja en oikeen tiedä tuosta FT:ltä tilailusta, veronpalautuksilla lähtis tilauksiin ja ois kiva saada reissuun puolessa väliä kuukautta mukaan (jouluna siis) ja mitä oon täällä lueskellu niin FT:ltä kait menee puoli ikuisuutta että paketit tulee? ;P
Minulla on mister510:n 1. versio, joka oli kympin halvempi kuin Full kit jota finnvapella myydään, ja jossa tulee pmma-tankki ja muita lisävarusteita mukana. Modi puolestaan tuli FT:ltä 13 päivässä (huonolla tuurilla tosin voi mennä kauemminkin) ja oli postikuluineen 21€ kun otti maksullisen hard boxin että varmasti ei tule kuljetuksen aikana kolhuja. Veroja ei tarvitse maksaa noin halvoista ostoksista.
Kaiffari on todella helppo setupoitava! Helpoin mitä itselle on tullut vastaan.
Ja itse en ainakaan ole kaiffaria saanut vuotamaankaan ellei ole ollut pumpulia todella liian vähän...
Ja big buddha on muuten erittäin hyvä laitos mutta on tarkoitettu putkelle missä on 26650 akku :) eli on halkaisialtaan todella paljon isompi kuin normaali 22mm putki
Edit. Ja itse olen aloittanut kaiffarilla näiden itse rakenneltavien kanssa pelaamisen. Nopeasti sen oppii.
Jos haluat kokeilla kumpi olisi parempi, dripperi vai tankki. Niin tilaa kloonit ensin, ja kumpaan enemmän tykästyt niin sen tilaat aitona jälkeenpäin :)
Itsellä meni fasttechiltä tasan 2 viikkoa tilauksesta että sai paketin. Toki tuuripeliä mutta tuo oli joku parempi postitus seurannalla eikä maksanut silti mitään. Ja yhtälailla sen setupin saa aikaan kaiffariin kuin dripperiinkin, nestesyöttö voi olla aluksi vähän vaikeaa mutta ei nyt niin vaikeaa että kannattaisi unohtaa haaveet tankillisen laitteen ostamisesta. Ja voithan sinä ostaa testiin ensin jonkun 5-10 euron rba dripperin joita on vaikka millä mitalla.
Hmm, eli jos ostais vaikkapa kaiffarikloonin ja jonku superhalvan dripperin päälle.... ei huono ajatus, tutkaillaan. Kiitoksia edelleen vinkeistä :)
Ihan totta kyllä tuokin, monesti eri yhteyksissä tullu huomattua.. ;P Ehkäpä venytän budjettia siis hieman tahi painun tuonne kirppisosioon
Ei sekään haittaa että vitriiniin kertyy ylimääräisiä atoja ja modeja jotka eivät ole markkinoiden parhaita, kunhan ne ovat toimivia ja 100x parempia kuin joku Voke-inhalaattori. Sähkötupakkaa kuitenkin aletaan Euroopassa reguloimaan 2016, jonka jälkeen parempien laitteiden myynti voi loppua tai jos ei lopu niin lähivuosina tulee lisää tiukennuksia. Jolloin lasivitriiniin kertyneillä laitteilla joutuu pärjäämään seuraavat vuosikymmenet. Kourallinen halpoja drippereitä vain tilaukseen vielä kun pystyy.
Sellanen nopee kymysys vielä, oisko jonkinlainen hybridi paha? Mitäs noita on, Diablolla ainakin ja.. Mitäs muita siinä 150e kieppeillä pyöriviä?
Minulla on tammikuusta asti ollut käytössä käytettynä forumilta ostettu V2 misteri. Ostin sen jälkeen kyllä vielä Diablo onen mutta toimii lähinnä kotimodina, koska misteri toimii kuin junan vessa niin kotona kuin puutarhassa. Mahdollisten setupien määrä on rajaton ja tuntuu että kaikki toimivat vähintään hyvin. Ainoa huono puoli on mesh setupien kanssa eristämätön runko joten hot spotien pulssittaminen on hieman hankalempaa kuin meshille tarkoitettujen laitteiden kanssa. Käytettynä löytyy aika ajoin forumilta mistereitä n.100€ hintaan eikä tuo rosteriputki juurikaan kulu käytössä. Lisäksi VJ:n nettisivuilta saa esim hopeoituja kontakteja ostettua lisävarusteena.
Gennyt ovat vuotamisen takia hieman hankalempia reissuvehkeitä, mutta kyllä osa käyttää niitäkin jokapäiväisessä elämässä joten kai tuommoinen diablokin voi toimia hyvin. Ainakin One on aivan järjettömän hienosti suunniteltu. Lyhyt, vetää sisäänsä yllättävän paljon nestettä ja on hemmetin kevyt. Lisäksi tuo nappi on todella mukava käyttää. Setupointikin on todella helppoa.
Suomalaisia muita ainakin mister hybrid ja somnium hybrid. Hyviä laitteitahan ne on, ei vain ole 510 liitintä johon voisi aton vaihtaa. Mulla itseasiassa lojuu yks somnium hybrid moditelineessä joutilaana jos kiinnostaa, hyvässä kunnossa 18350, 18500 ja 18650 akkuputkilla.
Wink wink, misteriä kaupan -> http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/1...iablo-one.html
Somniumi, hmm, mitähän mahtaisit tahtoa siitä? Plus pysyiskö se siellä telineessä joulukuun alkuun asti, sitten saan veronpalautuksia joilla voisin ostella... ;D
Eikä tuo misterkään ois paha.. Kylläpä menee arpomiseksi tämä :D
en usko ennen ku saan xl herran....[emoji24]
xl voit laittaa tulemaan...
[emoji24]
No ainakin rahat menis talteen mutta.. Arpomista silti on noita finska producteja niin paljo muitaki hyviä
Mut täytyypä muistaa että tuollanenkin vaihtoehto on ;P
Edit. Ja vieläpä hyvä sellainen. Löytys infoa tyypeiltä joilla on useampi kuin yks näistä : tumppi,g-tube,mister hybrid, somnium hybrid, diablo one niin oisin ilonen: vähän erilaisuuksista,hyvistä/huonoista puolista, jännitehävikki,helppokäyttöisyys jne. Tosiaan tässä vasta taustatutkimus menossa, ihan heti vielä just nyt ei pysty mtn hankkimaan ;P
Täältä ääni G-tube ja mister 510 :esmoke:
.
No nytkun pääsitte misterin kehumismakuun niin mites tuo yllä mainittu misterin oma hybridi?
Käytettynä siis, budjetti ei kyllä kestä uutta Herra hybridiä.... Mut huomioidaampas tuota ehotusta vielä, mikä sitten ois siihen 40-50e jäljelle jäävään budjettihintaan hyvä klooni misterin 510:n kamuksi? Tod.näk näin en tule tekemään mutta kartottelempas tässä kaikki vaihtoehdot kun kerta aikaa on ;P
.
Pistetään korvan taakse... Laitoin muuten g-tubesta kymysyksiä että jos sen hommais kuitenkin mutta ei tuota misteriä niin g-tubelle joku edukkaampi kaveri? Kaiffari( nyt kun oon enempi ehtiny tutkiä kirppisosuutta niin näkyy olevan myynnissä hintoihin jotka sopis jopa meikäläisenkin budjetille)? Anteeks ko näin kovasti kyselen, näen vaan ihan liikaa hyviä vaihtoehtoja ja haluaisin supistaa rangea :)
.
Dripperiä kaveri suositteli ja itekki miettiny. Hyvä ekaksi käyvä? Mut ei mikään Smokin 10 egen vehe, yks sellanen oli ja tuotti vaan harmaita hiuksia vaikken ehtinyt ees setuppia vääntää... ;P
.
.
Suosi Suomalaista!
H-Dripper | Garage of Creation Shop
Pirun hyvä laite :)