-
Re: Vs: Lava Tube variable voltage 42? 2011 syys-loka vaihteessa Ecigiltä
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
ovt
Elä niitä 3000 ainakaan osta.. Ihan hanurista.. Ja ite ostin Sibin suosimat Aw Imr:ät valaisimesi.fi:stä.. kauppa itessään on hyvä ja oma tilaus, käsittely ja palaute asiat toimi loistavasti.
-
Vs: Lava Tube variable voltage 42€? 2011 syys-loka vaihteessa Ecigiltä
Tilasitteko niitä mitkä oli "varastossa" ?
Eivät ole ainakaan minun preorder kittiä vielä lähettäneet :smoke:
Solovaporista kyse siis.
-
Re: Vs: Lava Tube variable voltage 42? 2011 syys-loka vaihteessa Ecigiltä
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hjuk
Solovaporista kyse siis.
Ennakkoon syyskuussa... Ja pelkkä body.. koska ite laitoit ennakkotilauksen?
-
Vs: Re: Vs: Lava Tube variable voltage 42€? 2011 syys-loka vaihteessa Ecigiltä
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JaaGeRMaisTeR
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hjuk
Solovaporista kyse siis.
Muutama päivä sitten laitoin tilauksen,
-
Re: Vs: Re: Vs: Lava Tube variable voltage 42? 2011 syys-loka vaihteessa Ecigiltä
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hjuk
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JaaGeRMaisTeR
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hjuk
Solovaporista kyse siis.
Oliko sieltä hylly tavarat loppu? Ainaki koko settiä oli vielä eilen myynnissä ihan varastosta.. Ihmettelin itekkin miks tuota myydään vielä ennakkoon jos tuubit on jo espanjassa...
-
Vs: Re: Vs: Re: Vs: Lava Tube variable voltage 42€? 2011 syys-loka vaihteessa Ecigiltä
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JaaGeRMaisTeR
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hjuk
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JaaGeRMaisTeR
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hjuk
Solovaporista kyse siis.
Oliko sieltä hylly tavarat loppu? Ainaki koko settiä oli vielä eilen myynnissä ihan varastosta.. Ihmettelin itekkin miks tuota myydään vielä ennakkoon jos tuubit on jo espanjassa...
Voipi olla, että eri saapumiserää ja tää jälkimmäinen patchi on jopa halvempi? vai oliko sillon jo nuo hinnat? nythän nuita ei enää ole hyllyssä ainakaan tuon sivun mukaan.
-
Re: Vs: Re: Vs: Re: Vs: Lava Tube variable voltage 42? 2011 syys-loka vaihteessa Ecigiltä
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hjuk
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JaaGeRMaisTeR
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hjuk
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JaaGeRMaisTeR
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
hjuk
Solovaporista kyse siis.
Voipi olla, että eri saapumiserää ja tää jälkimmäinen patchi on jopa halvempi? vai oliko sillon jo nuo hinnat? nythän nuita ei enää ole hyllyssä ainakaan tuon sivun mukaan.
Pelkkä laite oli 36€.. Sillon muita ollutkaa ku tuo. Aika varmasti onkin toinen satsi tulossa ku tuli joskus syyskuun lopulla sähköpostia että "hirveä määrä tilauksia joten olenko varma että ennakkotilaus kelpaa" :D
-
No ohhoh mulle tuli just maili ecigiltä että lavatube on nyt shipped. En tilannu pattereita ollenkaan. Olisko kenelläkään heittää linkkiä mistä kannattaa hommata laturin kanssa ?
-
Tuolta tilasin itse akut: http://www.valaisimesi.fi/fi/Ladattavat+Li-MN+Akut/27
Löytyy myös latureita. Saas nähdä ehtiikö akut saapua (lähetetty tänään), tänne myös Lavatube shipped-tilassa next day-deliveryllä.
-
Lähetyskulut 8€ ? eiss... Onko jossain muualla ?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Eekki
Lähetyskulut 8€ ? eiss... Onko jossain muualla ?
Pistin kyselyä tuosta toimituskulusta (8e) Suostuivat lähettämään yhden akun "kirjeenä" toimituskulut 2e
Tilasin tänään ;)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
MikkiV4
Kiitti linkistä, täytynee tuolta tilata kun ei ecigillä ole ainakaan vielä latureita varastossa. Kalliiksihan tuo tulee jos vertaa noiden akkujenkin hintaa ecigiin (toki niissä on pieniä eroja). En todellakaan odottanut että lavatubeja olis nyt jo saatu varastoon, tästä syystä ajattelin akut ja laturin tilata myöhemmin. Joka tapauksessa positiivinen yllätys perjantai illalle !
-
tuli myös viestiä että lähetetty :)
positiivinen yllätys että näin nopeasti :)
-
Saattaa foorumilla "hieman" höyrytä kun ma-ti saapuu porukalle Lavatubeja sekä Epsanjasta että Briteistä! :D
-
Muistakaahan laittaa arvioita ja viteoita ja kuvia laitteesta kun saapuvatten alkuviikost; Onko hintansa väärti vai tarkotuksella noin halpa (=huono) ?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Existance
Muistakaahan laittaa arvioita ja viteoita ja kuvia laitteesta kun saapuvatten alkuviikost; Onko hintansa väärti vai tarkotuksella noin halpa (=huono) ?
en väitä että olis huono ostan itsekkin,mutta jostain on pakko ollu tinkiä jotta hinta on saatu noin alas.
-
Pöh, olisi pitänyt pistää toi "next day delivery". Pistin vain tuon trackedin ja edelleen on backorder.
4.11. tilattu. :-[
-
Näin käy lavatuubin matka welholta kohti järvenpäätä
perjantai, marraskuu 11, 2011 Sijainti Aika Kollit
3 Lähtenyt DHL n toimipisteestä CAMBRIDGE - UK CAMBRIDGE - UK 19:12
2 Käsittelyssä DHL n toimipisteessä. CAMBRIDGE - UK CAMBRIDGE - UK 17:48
1 Lähetys noudettu CAMBRIDGE - UK 15:43
-
Onx ihan pakko hieroa suolaa ammottaviin haavoihin?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
no tos ekassa versiossa voi ilmetä lastentauteja.ja päivitettyversio toimii moiteettomasti :D
-
Eipä se trolli ole lähteny mullekaan tulemaan vielä vaikka oli nex day delivery... :(
Epsanjan tuubi on kyllä jo matkalla. :D Saas nähdä kumpi saapuu ennemmin. :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Darwin 1
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
no tos ekassa versiossa voi ilmetä lastentauteja.ja päivitettyversio toimii moiteettomasti :D
Tämä on todennäköisesti totta. Minun tuurilla tämä tuubi ei tule toimimaan minuuttia pidempään... Sitten aloitetaan taas normaali takuutaistelu. Ja kun kyseessä on paljon myyty tuote niin saan takuuna uuden juuri ennen juhannusta tai sitten valitukseni hylätään ja todetaan että olen laitteen huolimattomuuttani rikkonut :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Existance
Eipä taida kukaan muistaa, saati keritä :). Kaikki höyryttää täysillä volteilla, ja osa vieläpä kaksin käsin :).
No, on tuossa suorituskykyä ja hyötysuhdetta varten mitta-adapteri tehtynä, mutta saa sitten nähdä malttaako niitä mitata ja laittaa kuvia.. Jos vaikka höyryn seassa ei viitsi touhuta, kun on noin halpakin... :P :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Makes70
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Darwin 1
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Tämä on todennäköisesti totta. Minun tuurilla tämä tuubi ei tule toimimaan minuuttia pidempään... Sitten aloitetaan taas normaali takuutaistelu. Ja kun kyseessä on paljon myyty tuote niin saan takuuna uuden juuri ennen juhannusta tai sitten valitukseni hylätään ja todetaan että olen laitteen huolimattomuuttani rikkonut :D
mulla kävi niiin hyvä tuuri tos ekas darwinis jotta pudotin sen kaapin päältä ja hajos lähetin mojulle korjaukseen ni sain uuden vaikka olin varma jotta ite maksan korjauksen...ny on toinen ostettu varalle :)
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Darwin 1
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Makes70
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Darwin 1
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
mulla kävi niiin hyvä tuuri tos ekas darwinis jotta pudotin sen kaapin päältä ja hajos lähetin mojulle korjaukseen ni sain uuden vaikka olin varma jotta ite maksan korjauksen...ny on toinen ostettu varalle :)
Mulla taas on suhteellisen skeptinen olo kaikkeen mikä liittyy höyryttelyyn. Kaiketi tämä kaikki johtuu "hyvistä" kokemuksistani E-Power maailmassa seikkaillessani.
-
Olihan tuo nyt sitten otettava kokeiltavaksi :D Tosin otin solovaporsilta, kun oli edullinen (koodin kanssa 33,16€) Toivottavasti seuraava erä tulee mahd. pian ja pääsee taas leikkimään uudella lelulla :smoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Makes70
Näin käy lavatuubin matka welholta kohti järvenpäätä
perjantai, marraskuu 11, 2011 Sijainti Aika Kollit
3 Lähtenyt DHL n toimipisteestä CAMBRIDGE - UK CAMBRIDGE - UK 19:12
2 Käsittelyssä DHL n toimipisteessä. CAMBRIDGE - UK CAMBRIDGE - UK 17:48
1 Lähetys noudettu CAMBRIDGE - UK 15:43
Matka kohti suomea jatkuu...
4 Saapunut DHL n toimipisteeseen EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 21:32
edit
5 Käsittelyssä DHL n toimipisteessä. EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 22:21
-
Pikku polli tähän väliin, tänään lähetetyt tubet olivatko bodyjä vai kittejä?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
aerodekki
Mulla pelkkä body, next day delivery
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
aerodekki
Body only ja tracked posti.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
JuhaNek
No ohhoh mulle tuli just maili ecigiltä että lavatube on nyt shipped. En tilannu pattereita ollenkaan. Olisko kenelläkään heittää linkkiä mistä kannattaa hommata laturin kanssa ?
Oho! Millon laitoit tilaukseen?
Itte tilasin 4.11. (Standard kit) mutta ei ole ainakaan vielä mitään Shipped viestejä tullut...
-
Ei mulle vaan oo tullu mitää ilmoa et olis lähteny tuleen vaikka tilasin ennakkoon....kele...no tulee sit ku tulee. Tuskin nyt ihan vielä ma-ti tulee kellekkään.
-
Jos tänään on DHL ekat paketit hakenut ja on tuon Next (working) day deliveryn maksanut, niin uskon että maanantaina saa ekat omansa.
Lisäksi Espanjasta tilatut on tänään tulleet Helsinki-vantaalle, joten maanantaina nekin maakunnissa kun kirjattuna kirjeenä tulevat.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Rokuli
Ei mulle vaan oo tullu mitää ilmoa et olis lähteny tuleen vaikka tilasin ennakkoon....kele...no tulee sit ku tulee. Tuskin nyt ihan vielä ma-ti tulee kellekkään.
Kova luotto on että maanantaina höyrytään lavatubella. DHL paketti matkalla jo.... Tilattu next day deliveryna.
-
Pelkkä body on tulossa, seuraava kysymys onkin että saako noita akkuja ostettua ihan jostain kaupasta helsingistä?. Laitoin tilaukseen akut+laturin tuolta Valaisimesi.fi mutta tulevat varmaankin aikaisintaan keskiviikkona.. Paniikki iskee huomenna, jostain noita akkuja on saatava :(
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Makes70
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Rokuli
Kova luotto on että maanantaina höyrytään lavatubella. DHL paketti matkalla jo.... Tilattu next day deliveryna.
Menis liian hyvin jos ois maanantaina jo lava kädessä :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kentsu70
Pelkkä body on tulossa, seuraava kysymys onkin että saako noita akkuja ostettua ihan jostain kaupasta helsingistä?. Laitoin tilaukseen akut+laturin tuolta Valaisimesi.fi mutta tulevat varmaankin aikaisintaan keskiviikkona.. Paniikki iskee huomenna, jostain noita akkuja on saatava :(
Asiasta keppihevoseen minkä laturin otit?? Nii ja ei kannata jättää akkujen tilausta viime tippaan :)
-
Prkl, nyt näyttäis siltä et meitä kit :-*in tilanneita sorsitaan...
-
Jep, tiedän mutta kun ton piti tulla vasta joulukuussa ja ajattelin hommata akut niinkuin rauhassa O0 . Ja tämän laturin tilasin, Cytac CY-015, kaippa se toimii/on oikea?.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Kentsu70
Jep, tiedän mutta kun ton piti tulla vasta joulukuussa ja ajattelin hommata akut niinkuin rauhassa O0 . Ja tämän laturin tilasin, Cytac CY-015, kaippa se toimii/on oikea?.
Toimii joo :D ite otin tuollasen 20€ mix vehkeen ku luvattiin kaikki patterit ja akut lataavan mutta ei jännästi tuo 14500 mene kunnolla mihinkään :D
-
Hirmuinen hypetys sai minutkin heittäytymään tähän rumbaan. Ei ole vielä tulossa, joten ehtii hankkia hiukka lisukkeita :) Mitkä tankit ja/tai cartot käyvät noihin? Tilasin sen täyssatsin.