Vika.
Mulla heittää ensimmäiseen lukemattomaan. Tapatalk 4 käytössä.
Printable View
Meikäläisellä se oli oletuksena että heittää viimeiseen viestiin. :D
Ainakin tapatalk 2 versiossa tuon voi muuttaa, tai kysykö se jopa sitä kun käytti ekaa kertaa ohjelmaa.
Otin nyt tänään ton tapatalk 4:n käyttöön ja ainakin nyt alkuun oon ollu ihan tyytyväinen. Ainakin tykkään tästä enemmän kun vanhasta versiosta.
Samoja fiiliksiä. Toi tapatalk 4 vaikuttaa ihan soivalta peliltä, tänään jatkuu testit duunissa.
Osaako fiksummat kertoa että mitä saa kun ottaa ton tapatalk pro maksullisen version? Verrattuna siis ilmaiseen versioon joka itselläni on tabletissa tällä hetkellä, käyttöjärjestelmänä on siis android jos sillä on merkitystä, en tiedä kun oon vähän tyhmä näissä asioissa :D
Lukee tapatalk pron kuvauksessa. Ainaki rajoittamaton kuvien hostaus ja tapletille optimoitu.
Joo yritin lukea sieltä mut en oikeen ymmärtäny eroa... Omasta mielestä tän ilmaisenkin käytettävyys on tabletilla todella hyvä, mut toisaalta kun ei paremmastakaan tiedä niin vaikee sanoo onko edes sen muutaman euron arvonen. Ajattelin et sillä saa jotain hienoja ominaisuuksia mut varmaan jää sit hommaamatta :) kiitos vastauksesta.
No mulla on molemmat tapletissa ja luurissa. En tykkää kummastakaan. Vanha oli parempi. Olikohan se tapatalk 2.
En tiiä saisko sen epävirallisesti jos löytää asennuspaketin jostain. Sillon tietty saa olla tarkkana mistä lataa. Play kaupasta sitä kait ei enää saa. Voin kotona räpsiä pari screeniä tapletilla tosta pro versiosta niin näet eron.
Mulla ois Tapatalkin kakkosversion APK tallessa, mutta en taida uskaltaa linkkiä laittaa.
Jos vaikka luettais ne softien kuvaukset ensin.. :D
https://support.tapatalk.com/threads...ry-this.20754/Lainaus:
Existing users not ready to upgrade? Still running older Android device? Check out the Tapatalk Classic in our support forum - also free.
Siis fack, ei mitään ongelmia uusimmalla. Tapatalkilla, kaikki futaa.
Miten Tapatalkissa voi kiittä, tykätä ja ei tykätä? Vai onko se ollenkaan mahdollista?
Ei ole mahdollista, Tapatalk ei tue ko. lisäosaa. Vähän vituttaa koko Tapatalk jo, jos ei itse säädä pois päältä niiden logoja/splahscreenejä/allekirjoituksia/mainoksia yms. tauhkaa niin olisi desktop-versiokin täynnä sitä. Itse ohjelmassa ei siis mitään vikaa mutta tämä miten sitä väkisin tyrkytetään vituttaa. Onkohan ne kasvattamassa firmaa myyntikuntoon?
Ei mullakaan mutta tässä työpöytä-versiossa (vBulletin) olisi jos ylläpito ei niitä olisi erikseen säätänyt pois päältä. Tai nuo mainitsemani mainokset on kyllä itse Tapatalkissa ja nekin piti erikseen asettaa pois päältä.
Ok. Täytyy tutkailla asiaa.
Mulla on tapatalk puhelimessa alkanu tilttailemaan.
Se tapahtuu sillon kun menee lukemaan priva viestejä, koko ohjelma jämähtää ja joutuu avaa esavun uudestaan.
Jos on jääny yksityisviestit auki ja avaa esavun tapalla niin se tökkäsee sillon myös.
Käytössä taitaa olla tapatalk pro.
Mikäs puhelin on kyseessä? Tää vaikuttaa ihan vialta puhelinsoftan puolelta. Mulla toimii kaikki ihan moitteettomasti.
Huawei g510
Ja sitä tapahtuu normi tapatalkilla, asensin Pron niin sillä toimii privaosio perfecto :thinking:
Pari tuntia sitten lopetti e-savuke toimimasta tapatalkilla, selaimella kyllä toimii ja muut foorumit toimii edelleen tapalla. Muilla samaa ongelmaa?
Jahas tyhjensin ohjelman cachen niin lähti taas pelittämään.
Tapatalk varsin sitkeästi väittää tuossa valikkon yläreunassa että you have been banned. Tästä huolimatta pystyn normaalisti lukemaan viestejä ja jos tämä teksti tulee läpi niin myös kirjoittamaan. Ei tunnu auttavan mikään. Onkohan kenelläkään ollu vastaavaa?
Tapatalkilla ei voi jättää torille ilmoitusta. Foorumi herjaa (suomenkielellä) että pitäisi valita etuliite, mutta Tapatalkissa ei ole sille mahdollisuutta.
Juu se oli pieni kuvake, omassa tapatalkissa kans oli vaikka jäi alkuun huomaamatta.
http://img.tapatalk.com/d/14/06/21/vajysagy.jpg
Ah! Jemmassa. Löytyyhän se täältäkin. Kiitos nopeasta viankorjauksesta! ;o)
Onkos muilla yhteysongelmia tapalla tälle foorumille?
On, saapi rämpätä refreshiä välillä tusinakin kertaa että lataa sivun/ketjun. Muilla foorumeilla tuota ei ole ollut.
milläs nimellä tämä foorumi löytyy tapatalkissa,kun ei löydä "e-savuke" nimellä ?
edit:
tjaah,ei mitään.. tabletissa se olikin valmiina tapatalkin tunnuksella..
outoa,ei löydy e-savuke nimellä ainakaan minulla.