jepalis. eilen tilasin ja maksoin. alekoodia en saanu toimiin. ny näyttää status: "processing"
Printable View
Olisiko kuvia laittaa höyryttely valmiista nautiluksesta :)Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Spellgoth
lukeehan tuolla stormysvaporcellarin sivuilla selvällä englanninkielellä että alekoodi ei käy tähän tuotteeseen :D
kyl mäkin yritin sinne amerikkaan vaikka mitä koodia tunkee mut ei se antanu vastakaikua. enkä huomannut että se ei pätenyt terminaattoriin. meinasin eka tilata sakemanneilta mut halusin ennakkotilaamalla varmistaa aton saamisen. hieman epäilyttää et saako ny tämän vuoden puolella laitetta haltuun.
Paljon tuohon on tullut lisäkustia kun on mennyt tulliin?
Taidampa tuosta ostaa itselleni joululahjan ^^ Paljonko tuosta tulee euroissa kuluja kun 59 taalaa maksaa ato ja siihen postit ? Ja tuohon siis sopii Ody osat natiivisti niin voisi samalla tilata sen xl moden
7$ tai 20$ postit. Eli 50,50e tuollain pyöreesti halvemmalla. Ja mahdolliset tullit +12e~
Jees ! Halpaa kun makkara ! Tänään lähtee tilaukseen. Saapuu varmaan sitten joulun välipäivinä. Onko kukaan laitteen omaava kokeillut odyn kanssa yhteensopivuutta? Ja istuuko tuohon V1 keramiikat?
edit: Lähinnä mietin että istuvatko nuo rampagevapoursin setit ( http://www.rampagevapor.net/oddys-ho...oddys-housing/ ) toho Nautilukseen/Terminatoriin
On se hyvä että foorumilla on reippaampia käyttäjiä jotka jaksavat langan lukea kokonaan. Mites nua keramiikat? Jos tuon tulkitsin oikein niin 1:1 ody v1 kanssa eli sama keramiikka? :)
Ainakin Kisakasan vastauksen perusteella käy, kun tuohan on tosiaan V1-kopio. ;)
Tänään tilaukseen ^^ Myöhemmin sitte rampagevapourilta parit tankit ja xl tankin suukappale ja noita keramiikkoja vaikka gurulta tai jostain mistä saa nopeasti.
Kun ei stealthcappia omista nii parilla 510-510 jatkopalikalla tuohon ggts collectortankkiin nii saa ggts nokkaan ::D pitää tuo nautilus vaan kiillottaa että saa saman väriseksi...
Niin tai metsästät jostain Odysseuksen GGTS basen... sähän saat ton Nautiluksen rojut oletettavasti ruuvattua ihan alkuperäiseen baseen kiinni ja ei tartte adaptereilla leikkiä. :D
Niin ja paketin pituudesta lähtee silloin sellaiset 1,5 - 2 cm pois, koska lähes adapterien viemän tilan verran paketti menee enenmmän kasaan.
Tuotahan voi harkita. mut jos en väärin muista niin jossain videossa sanottiin että ggts base ei mene.. Viittiikö joku guruista tutkia noita kuvia että jos mahdollisesti se ggts base istuis tuohon?
^ tämän takia siis noita jatkopaloja ajattelin kun jonkun clipin perusteella sivutin tuon odybase ajatuksen :D ...taisi sittemmin olla että videossa herra sanoi että hän ei omista basea nii tai s-cappia niin pitää adaptereilla leikkiä :D enklanniksi kun tuo video sitten oli niin niin..
http://www.youtube.com/watch?v=xyttlEjVH1U tuossa näkyykin yhteensopivuus! ps. video espanjaksi.. edit: uppoo näköjään ggts baseen tuo
Pistimpä tuolta stormyltä tilaukseen kaksin kappalein. Sivuilla luki pre order only mutta in stock myös joten tiedä sitten millon tulee. Kukaan tilannut lähipäivinä sieltä tätä? Ja posteista vaihtoehtona oli 7$ joka on siis 1lk posti ja 20$ posti joka on mikä? Dhl tai vastaava? Tietääkös joku?
Jännä kun näitä ei ole vielä suomen kauppoihin eksynyt :O
20 taalan postilla tulee seuranta ja taitaa jollain lähettifirmalla tulla dhl tahi ups, en tiedä. Itse tuolta tilaan myöhemmin tänään kunhan kerkiän, ja samalla Old Samin GGTS basen saksasta. Mun käsittääkseni tuolta stormyn kaupasta on laitokset loppu mutta 20. pv tulee uus shipmentti jotenka sen jälkeen sieltä lähtee atot liikkeelle.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja väiski
Jos tätä joku suomen kauppias seuraa, niin laitetaas vinkkinä toiselta foorumilta bongattu Alibaba-linkki, josta siis saa "tukkuerissä" tilattua. ;)
Jos vaikka saatas tänne suomen puolellekin myyntiin tämä. :D
3. setuppi väännetty eikä vieläkään tahdo toimia niinkuin pitäisi (nyt tuli kyllä ihan liikaa kieppejä coiliin). Nuo hahlot on kyllä saatanan ahtaat 3mm silicalle. Aina rispaantuu ja meinaa jäädä kierteisiin. Jos vielä kerran kaksi yrittää ja sitten lähtee kyllä vaihtoon/myyntiin.
-Spellgoth
Mua kans rassaa koko ajan säätäminen odyn kanssa. Sillä tuntuu olevan "se aika kuusta" vähän väliä, kun se pitäisi tankata. Sitten ollaan viikko ilman höyryjä, ennen kuin se taas alkaa olla suosiollinen.
Perse vehje. No en palauta, ei tartte siitä selittää lunastuksista mitään.
Kyllä toi toimii ja ei tartte räpeltää niitten o-renkaiden kanssa samalla ja täyttöaukko on ainakin reilun kokoinen.
Tosin saa avata sitä ylintä mutteria ihan reilusti, jotta se ilma tulee oikeasti sieltä pois.
Sitten pieni vinkki, sitä ylämutteria ei tartte kiristää niinku pyörän pultteja, oikeesti hento kiristys riittää ja sen tarkoituksena on puristaa välissä olevaa o-rengasta vaan riittävän tiukasti imuputken vartta vasten. O-rengas siis leviää pikkasen kun sen ylämutterin kiristää. Jos sen vetää oikeen kunnon momenttiin, niin nestesäätöäkin on epämiellyttävä käyttää, kun kyseinen o-rengas on niin littana, että puree oikein kunnolla siihen imuputkeen kiinni.
Kyllä noi on mun mielestä aika tarkkaan mietittyjä toteutuksia, mutta vääntömomentteja ei varmaan ole mainittu ohjekirjassa. :D
Kulkeeko ilma tarpeex? se on aika tiivis vaikka hölläät sitä mutteria...
1. Kierrä nestesyöttö kiinni.
2. Ota pieni yläcappi pois.
3. Ota isompi yläosa pois.
4. Täytä.
5. Laita isompi yläosa paikoilleen.
(5.5 Laita tiivisterengas paikoilleen, mikäli se on lähtenyt irti)
6. Laita pieni yläcappi paikoilleen.
Näitä ohjeita noudattamalla mahdolliseen vuotoon voi olla syynä vain
1. Huonosti kiristetty kiristysrengas (hopealanka jättää liian ison raon, josta vuotaa) Kiristäkää kiristysrengas kunnolla! V2 ei tätä ongelmaa, "päivitettävissä". Kiristysrengas = ohut mutteri jolla keramiikkakulho kiinnitetään 510 / GGTS baseen.
2. Huonosti asetellut silicat. Lankojen tulisi peittää sivussa olevat "hahlot"/lovet kokonaan, eikä keramiikan yläosan ja silican väliin tulisi jäädä suurtakaan rakoa. Itse olen tuonkin raon todennut mahdolliseksi vuotokohdaksi.
http://i11.aijaa.com/b/00980/11427491.jpg
Mikäli näillä eväillä ei homma pelitä, jotain on vialla. Oma Odysseukseni V1 maadoituksella ei vuoda juuri ikinä täytön yhteydessä, ellen epähuomiossa jätä nestesyöttöä auki :D
Mun mielestä yx selkeä vuodonpaikka on myös jos ei kiristä keramiikkakulhoa kunnolla baseen :P
Jos se ei ole tiukalla niin se o-rengas ei tiivisty sitä basea vasten?
Mulla toimii Ody nyt taas oikein mallikkaasti. Tosiaan paha vuoto oli alapäässä eilen, mutta vaihdoin o-renkaan sinne ja kiristin kunnolla. Ton nestesyötön kanssa pitää vain olla tarkkana, se loistava asento tahtoo hukkua täytön yhteydessä...
Kirkkaalla tankilla pystyy tsekkaamaan ton nestesyötön "oikean" tason ihan silmämääräisestikin. Hyvin nopeasti oppii oikean tason ja mitä itse tehnyt setuppeja 3 mm silicasta, niin nestesyöttö voi olla auki yötä päivää vaikka 3 mm eikä se kuse alleen tippaakaan.
Ps. keksin tuohon Veljon11 silicahybridiin näppärän konstin miten nestesyötön määrän näkee aina, vaikka käytössä olisi RST tankki. :D