Vs: Re: Uusi silica-hybridi
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Juzzi9
Itsellekkin kick on kyllä oikeastaan pakollinen. Koskaan en esimerkiksi ole penelopeen saanut setuppia johon olisin ollut 3.7 voltilla tyytyväinen. Tai sitten kiinnostaa pelkkä ato, taas muisti höttöilee että tuliko tuohon 510 mahdollisuus. :P komia on kyllä pakettina, ei pääse yli eikä ympäri.
Ei taida tulla 510-liitosta, hybridi kun on niin on yksi paketti.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jarif
Ei taida tulla 510-liitosta, hybridi kun on niin on yksi paketti.
Mitäs se hybridi tässä sähkötupakka maailmassa täsmälleenottaen tarkoittaa? Itse kun olen siviilielämässä kokenut sen tarkoittavan jotain mikä soveltuu ja tai sopeutuu vaihteleviin juttuihin.
Entiedä entiedä.. kuvan perusteella vaikuttaisi vaan siltä että navat ovat sen verran kaukana toisistaan että 1 ohmin kieppeillä jäisi ilmaan huilumaan jokukin hukkamillimetri kanthaalia. Tai sitten pitää ostaa paksumpaa kuin 0.2:sta :P Tosin eipä minulla noin matalaohmisista setupeista ole kokemustakaan, ja muutenkin vain neljästä eri korjattavasta, eli kyllähän se on uskottava se mitä gurut väittää. Noh, jäänpä odottelemaan seuraavaa versiota ja siitä jonkinsortin testiarviota. :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Juzzi9
Mitäs se hybridi tässä sähkötupakka maailmassa täsmälleenottaen tarkoittaa?
Putki ja ato tehty vain toisiaan varten ilman 510 tai muutakaan liitintä välissä.
On kyllä mielenkiintonen projekti, seurataan.
Re: Vs: Re: Uusi silica-hybridi
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja veljon11
Hyviä huomioita, säädettävä syöttö taitaa tulla seuraavaan malliin. Nestetilavuus on tuossa jotain 5ml luokkaa mutta tulee vähän pienenemään tuon nesteensyötön takia.
Päätyhattuun tulee m3 sormiruuvi josta pääsee paine pois ja voi myös tankata sitäkin kautta.
Tässä vaiheessa alkaisi olemaan jo tärkeimmät muutokset selvillä, paitsi pohjanappi vielä koittaa taistella vastaan :/
Siis ei kai tuohon mitään atomisaattoriosasta ulospäin törröttävää sormiruuvia tule? Ei kai?