Munkin mielestä turha, perseestä kyllä tommonen valinta et vedetään maali joka ei pidä ja annetaan laadukas kuva tuotteista.
Printable View
Pitää vilkaista tilin tilanne aamulla ja laittaa vahvaan harkintaan.
ootko miettinyt mitä teet sille sun roughneckilles jos et saa putkeas kuntoon, ostat 510-adapterin, meneeks rigiin 23mm ato?
UI JUMA 559E PALAUTUKSIA JA HUOMENNA TULEE 20E PELIKONE RAHOJA...
Käytetty rig v2 vois olla kiva. :)
En oo testannut kuin 22mm atoja tossa, isommista en tiedä.
Eihän mun tartteis laittaa kun yksi o-rengas tonne pohjalle niin se toimis taas, mutta kun oon laiska. :laugh:
Voishan tolle jonkun adapterin laittaa, toi roughneck on kuitenkin niin ilmava että sille tarjois mielellään enemmänkin virtaa.
Kyllä tiukka hyvä on, muttei väljän voittanut.
Jahas, palautukset oli sitä luokkaa että kana-kuolontoive lähti tulemaan.
Eli siellä ois hionta hommia tulossa.
Toi violetti on just hieno, pidä semmosena!
Hah, jaajuu.
Hyvällä tuurilla ei tartte edes ruveta hiomaan!
Mitäs muuten tyypit on täällä mieltä kun nuo ladimaan chavit kovasti hehkuttavat 0.1ohm ja alle sen coileja?
Mulla kävi joskus vastukset (vahingossa) 0.07ohm ja akkuun (vtc5) jäi jo selkeät palojäljet negatiiviseen napaan ja ihan kuin kuorikin olisi vähän tummunut samasta päädystä.
Nuo hemmetin hullut nyt pitävät kuitenkin ilmeisen turvallisena noinkin matalia vastuksia, mutten itse enää ikinä moisiin ryhtyisi.
Olihan se 0.07ohm aivan hemmetin hyvä kone höyryntuoton kannalta...
Onneks ceracote on aina mahdollisuus jos ton tahtoo oikeesti mustaks.
Ei helvetti, nyt nukkumaan ennen kun tilaan ton gunmetal -version vielä. :facepalm:
Mä olen joskus jonkun messinkiputken testimielessä "koristellut" ammoniakilla, utelias kun olen. Ei siinä mitään kummempaa ollut. Pelkkä ammoniakki(suoraan kostutettuna) värjää mustaksi, joten höyryjen avulla itse sen tein. Jos lisää suolaa, niin saa sinertävää sävyä. Kierteet kannattaa tietty suojata hyvin. Sanomattakin selvää, että höyryt on myrkyllisiä eli jne. yms. etc...
Liite 29298Netistä poimittu kuva, mut eikös sunkin kannattaisi vetää patina siihen rigiin?
Voi olla että deathwishiinkin...
Harmi ettei ole mahdollisuuksia hoitaa lakkaamista kotona, noi paukkupullot kun ei kauheesti houkuta.
Mites nuo 26650-tuubit? Ei ole pahemmin tullut moisia vastaan.
Ovatko turhakkeita vaiko muuten vaan marginaalissa?
On ne ehk vähä turhia http://www.e-savuke.com/vb/myydaan/1...-tarpeita.html
Löytyykö sulta kennedyyn meneviä tippejä, jotka ois 18mm leveitä?
Ei oo ylimääräisiä tippejä, oon menny näillä vakioilla. Pitäis kyllä hommata jotain vähän enemmään silmää miellyttäviä.
Kiinnostuksen määrä tilata pelkkiä tippejä vaan on melko vähäinen...'
Jotenkin tommonen läskituubi nyt houkuttais, ei tartteis välttämättä työpäivän aikana vaihdella akkua.
No hyvänen aika, ei mulla mitään kauppaa ole. :laugh: Joulun vapailla ajattelin tehdä ton rigin kanssa...jotain jännää. ;)
Eihän akunvaihto nyt mitään hirveää ole, tässä vaan yritän perustella hankintaa itselleni.
Vaikka tän vuoden modibudjetti olikin käytetty jo aikaa sitten...
Tässähän alkaa itelläkin herätä orastava kiinnostus taas mekaanisiin.. useampi g-tube, reaver ja tumppi onkin ollut. Saako satasen hintaluokassa millaisia rosteriputkia? Plussaa jos upotettu nappi ja hybridiliitin..
Vihdoin tuli brassi klooni able. Myös ystävän toimesta brassi sleevet.
http://i8.aijaa.com/t/00518/14296104.t.jpg
ruuvaa nyt jotain parempaa tuohon serpentin sijaan.
https://vapor-royalty.com/collection...nt=15282350403
tuosta vaikka tuommonen musta tai kupari cappi, noissa kuparisissa/messinkisissä lähtee tuo ccc merkintä pois. :)
Eikä oo hinnalla pilattu.
Mini Serpahan on vallan loistava pikkutankki putken nokkaan. Itellä Reaverissa aina :)
Eipä oo britannian joe saanut putkea lähetettyä.
Suuttukohan ne kun tituleerasin niitä täällä ladimaan chaveiksi?
Höpöhöpö, on jo suomessa. Maanantaina saan sen käyttöön, ah ihanuutta. :)