Mulla meni kans hiljaseks. Lähetin kikin jenkkilään, ja lupasivat laittaa uuden tilalle. Mulla teki viel sellasen, et lämpes ja tyhjensi akun ihan itekseen. ite boltti ei ollu oikkaris.
Printable View
Mulla meni kans hiljaseks. Lähetin kikin jenkkilään, ja lupasivat laittaa uuden tilalle. Mulla teki viel sellasen, et lämpes ja tyhjensi akun ihan itekseen. ite boltti ei ollu oikkaris.
Tota, miten ton Boltin saa oikariin ??? Ei en ajatellut huvikseni kokeilla, ajattelin jos voisin välttää sen hyvien neuvojen avulla what not to do :-[
Oikkariin et saa, jos et laita akkua väärinpäin. Muuten et saa Bolttia oikkariin kuin viallisella attyllä.
Oukei, hyvä tietää :D Olen koittanut muistaa katsoa että laitan ne akut oikein päin, parempi kiinnittää huomiota jatkossakin. Tai olen täällä itkemässä että Bolt hajos :-*
Helpostihan tuo menee oikariin.. vaikka ruuvari atty liittimeen tai jotain muuta sähköä johtavaa materiaalia, saattaahan eGo akkukin vetää oikariin kun oikein kunnolla uittaa nestettä liittimeen ja sitten nappi pohjaan. Ei tosin kannata kokeilla.
Valmistajan mukaan on, The Kick – Instructions, kohta nro 8:
Short Circuit Protection: The Kick will detect shorts in the connection between the Kick and the atty/carto coil. This sensor is sensitive and if it detects short, the Kick will not fire. If you experience this, unthread your atty/carto and clean out any accumulated juice in all connections and then gently re-thread atty/carto until only finger-tip snug. If device still will not fire, try a different atty/carto and/or adapter. This is designed both as a safety feature and to protect the components of the Kick module.
Eipä tuota kovin helpolla vahingossa voi oikosulkuun saada, mutta esim. ruuvarilla tai naulalla jos aton liittimen napojen väliin tökkää, niin kick iskee suojat päälle ja ei anna pöhinöö pessään.
Edit: jaa pk1 oli kirjotellukki jo
Mojulla varastossa... ;)
http://altsmoke.com/accessories/kick/kick-by-evolv.html
Näyttäis olevan hyllyssä.. määrää ei tiedä.
http://evolvapor.com/wp-content/uplo...21-300x300.jpg Tulossa. Mikähän lie
Joo siis täähän oli NIIIN viimekuukauden juttu, tän kuun teh juttu on hei paps, piccolo ja Line.:D
Eipä ollu vielä osunu omalle kohalle
Miten tuolta EvolvVaporilta tilataan tänne kotomaahan?
Tai AltSmokelta?
:( :-[
No voi sun helv...
Tossa eilen illan päätteeksi vaihdoin Bolttiin uuden akun, ja painoin nappia. Ei kuulu sihinää, sen sijaan rupee laite kuumenemaan ja palaneen katkua tulee. Kotelo auki.. no mähän olin sen prele:n akun iskenyt väärinpäin sinne :(
Tänä aamuna testasin uudestaan toisella akulla... joo, ei Kick enää pihahdakaan. Se taitaa olla Kaput, entinen olomuoto. Pelkkä Bolt kyllä toimii, se ei ottanut itseensä.
Mutta mun suosikkinesteeni kyllä maistuu vähän kevytversiolta ilman Kickiä. No tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Ilmeisesti mäkin saan ruveta jossain vaiheessa etsimään uutta palikkaa. Mutta ei nyt. Tän kuun tilaukset on tehty, ja enempää en rahaa laita, en ainakaan oman tyhmyyteni takia.
Tää on muutenkin ollut loistoviikko. Torstaina töissä vein roskia, ja kippasin sitten koko roskiksen puristimeen :-[
Ja eilen koissut oli tutkineet mun nestevalikoimaa, onneksi niksaneste oli erikseen, suljetussa kaapissa. Että vain PG-puteli sai kipiää.
http://supertmanufacturing.com
hopi hopi
Voi himpura, kun painaa koppaan, tulee "out of stock" ja kopassa on 0 kpl tuotetta kick... ääääääähhhhhh
edit. vai onko se paljoka se kello tuolla puolen maailmaa... pitääpäs tsekata
Perkele. Pitikin sitten käydä kattomassa. Ei niin että olis Kickkiä tarvinnut mutta nyt tuli sellanen olo että aivan pakko tilata Shockwave.... Kiitti....
Taitaa postit olla supertmanulla kovemmat, kuin itse Kick?
Eikös tuo ois ollu halvimmillaan "First Class Mail on International Orders $36.00 or Less" 4,99 dolllaria?
Mut minä tumpelo katoin hauskoja kotivideoita kun kick tuli myyntiin... et näin tällä kertaa.
Juu, varmaan se Kick maksaa alle 36 :D
No hups, sehän oiskin ollu postit melkein kickin hinta... mut oisin varmaan silti intopinkeenä tilannu :D
Onkos anodisoinnilla vaikutusta Kickin toimintaan? Ajattelin Doniin pistää värit pintaan niin pitääkö se sisäpuoli yrittää suojata?
muutenin joudut suojaamaan kierteet jne, anodisointi tekee pinnasta johtamattoman.
Pitää raaputtaa pois.
Asia selvä. Kiitokset.
Nyt äkkiä Mojulle hakemaan oma Kikki elikkäs potku... ;) Hyllyssä näkyis olevan.
Joo, taas oli ja meni... muille
Ja nyt se sitten tuossa on ja pöhisee, kiitos Scooby :)
olisi kysymys kickistä. viikko sitten tuli kick mojulta ja huomasin että liitin oli vähän vinossa. onko se normaalia? en pysty testaamaan toimiiko kick, kun donia ei ole ollut kaupan ja indu lahos. alemmassa kuvassa näkyy jokin naarmu.
http://desmond.imageshack.us/Himg848...=640&ysize=480
http://desmond.imageshack.us/Himg100...pg&res=landing
Mulla on kans pikkasen vinos, mut hyvin tuntuu pelaavan. Se tappi on tinattu siihen ylempään piirilevyyn, et jos vaan osuu patterikotelos + napaan. hyvä kotelo kickille:
Eipä tuo varmaan paljoa luulis toimintaan aiheuttavan muutosta, vaikkei tuon silti kuuluisi olla noin vinossa. Jos se vaan ei heilu tai huoju, niin en ainakaan ite näkisi syytä reklamoida asiasta liialti.
Mulla omassa jonka sillon vajaa 2kk sitten cloud9vapingilta sain tilattua, on jokseenkin luotisuorassa tuo.
uskoisin että toimii. mietin että jos mahtuisi olemaan ihan vähän vinossa niin uskoisin toimivan. jännittää kyllä jos ei toimikkaan.
ja on hieno boltti. oon itekkin miettiny jos ostais boltin ja muokkaisin ulkonäköö.
tukevalta vaikutti kyllä. ei vaan ole mitään fiilistä lähettää takaisin mojulle, en halua edes aatella paljon olis postit. ärsyttää vaan ku oli niin kallis kickiksi :(
mietin että jos saisi vielä paremmat kuvat otettua ja lähettäisin mojulle, niin mitähän vastaisivat :P
Ainahan asiasta kannattaa ilmoittaa ja kysellä ovatko valmiita tulemaan vastaan jotenkin asiassa. Nyt kun miettii omalle kohdalle, niin voisi olla että lähettäisin jokseenkin äkäistä mailia ko. mestaan (vaikka kuitenkin kyseessähän on ilmeisesti ihan 100% toimiva tuote, esteettisyyden kannalta ehkei ihan, mutta makuasioista vähän paha kiistellä).
Onko kukaan huomannu et oliskos jossain kickejä myytävänä?
Onko kukaan kokeillut mahtuuko kick buzz pron kuorien sisään? Tuli semmonen idea kun löytyy sisäkaluton buzzi josko siihen ymppäis kickin.