-
Vs: Ja taas banjotunnille kansallispuvussa, perjantaina? (hidden terveystopik)
4 pulloo mynssenin parasta jääty, selkeä syy korkata viides samasta kaapista joka ei ole jäässä, saattaahan tuota jekkuakin ottaa eri kaapista. onko muuten muut hupomannu tolta reseptit osiosta että sekottamalla x+y+z+ö == jekkua ?? hä? aina tulee, mä kun sekotan enempää ku kAHata makua niin tulee sukkamehua, se on saletti se :esmoke:
-
-
Kilahtipa muuten kuuppaan aika osuvsti toi puteli, viittiikö tässä nyt heti mennä lisää edes hakemaan ??? ei men lavakaan hukkaa , optimaalinen 3.7V käytössä :laugh:
-
jekkua mulle ja akkua tubelle, se on tasajako :esmoke:
-
wanha mutta silti jaksaa naurattaa
smooth moves
-
^
Tuohan on ihan perus setti kun käy hakemassa lisää kaljaa läheiseltä Nesteeltä.....
(On muuten tosi hauska pätkä)
.
-
Maistelen (juon) whiskyä. Minulla on iso pullo ja pieni pullo whiskyä.
Iso pullo on nyt puolillaan ja nyt alkaa peloittaan se pikku pullo.
Pikku pullo whiskyä menee päähän kuin häkä, paremmin kuin iso pullo ja siitä tulee hyviä ideoita + rapula!
Kokeilkaapa joskus ison pullon jälkeen joka ei ole mennyt päähän pikku pulloa ja toteatte todeksi :D
-
Nyt loppu jasserilta kaljat, toisko joku lisää, ja sanokaa jollekkin että ei vaihda tota otsikkoa 5min,välein. Just kerkesin vetää balettitossut jalkaan ja ottaa banaanin käteen, niin taas pitäis vaihtaa, eikä mulla oo banjoo?(toi kansallispuku kyllä löytyy) :laugh:
-
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
james_III
Elokuvasta: syvä joki. Hienosti soi toi sun banjo,oletkos itse soittamassa(toivottavasti et)? aina miettinytkin miltä james näyttää no nyt selkis :D
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jonkkka
mua nauratti kun luin viimeset kirjaimet, rupes pinppijö tekee mieli
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
jasseri
Nyt loppu jasserilta kaljat, toisko joku lisää, ja sanokaa jollekkin että ei vaihda tota otsikkoa 5min,välein. Just kerkesin vetää balettitossut jalkaan ja ottaa banaanin käteen, niin taas pitäis vaihtaa, eikä mulla oo banjoo?(toi kansallispuku kyllä löytyy) :laugh:
Eikun tossut jalkaan, puku päälle ja naapurin ovelle. Koputus. Asetat banaanin viehkeästi kätöseen kuin kalian, teet muutaman sorjan plien ja gasellimaisin en pointe askelin lähestyt naapuria soittaen samalla nahkabanjoa. (herkeämättömästä katsekontaktista plussaa) Kyllä se hiffaa yhen kalian piffata.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ukko Kalle
Eikun tossut jalkaan, puku päälle ja naapurin ovelle. Koputus. Asetat banaanin viehkeästi kätöseen kuin kalian, teet muutaman sorjan plien ja gasellimaisin en pointe askelin lähestyt naapuria soittaen samalla nahkabanjoa. (herkeämättömästä katsekontaktista plussaa) Kyllä se hiffaa yhen kalian piffata.
Muuten ihan vitun hyvä idea, mutta lähin naapuri noin kilsan päässä ja ulkona pakkasta se 24 astetta, niin ei paljo huvuíttas lähtee balettipuvun ja banaanin kans kerjäämään bissee, vaikka toi plien on kyllähyvin hallussa :D
-
Topici vaihtaa nimeä kokoajan, vai onko se vain perjantaisen humaltumisasteen harhoja? :o
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Greymaniac
Topici vaihtaa nimeä kokoajan, vai onko se vain perjantaisen humaltumisasteen harhoja? :o
Tästä saat syyttää meidän omaa polliisi setää. Itse se ei kyllä myönnä tehneensä asialle mitään :D
-
On se tuo pakkanen mokoma, pakottaa kiltin miehen jäämään kotiin internetin ja keppanan ääreen. Ihmeen hyvä tämä Pistonhead Lager ja pirun halpaa ainakin Cittareissa ja Supermarketeissa (~1€/tlk). Harmi ettei se Oval VV ehtinyt viikonlopuksi Puolasta kotiin, nyt olis ollut hyvä hetki testailla uutta hardwarea ;)
-
Pirkka olutta 0,94 euroa kappale :laugh:
-
nyt jos menis nukkumaan niin kerkeis nelisen tuntia kuorsata ennenku pitää mp-messuille lähteä
tai voishan sinne samoilla silmilläkin pukata
-
No JOS multa kysyttäis menisin nukkumaan itse, onneks saan rällää vielä koko yön kun saa nukkua koko päivän huomenna 8)
-