Hemmetti, selvinpäin topikki meinas karata jo kakkossivulle :D
No, eipä oo tänäänkään tullu naukkailtua :esmoke:
E-litkua kyllä menee senkin edestä ::)
Printable View
Hemmetti, selvinpäin topikki meinas karata jo kakkossivulle :D
No, eipä oo tänäänkään tullu naukkailtua :esmoke:
E-litkua kyllä menee senkin edestä ::)
taitaa olla niin et ainakin 2vuotta on edellisestä jos nyt ei tota viime juhannuksen lipsahdusta lasketa 1 kokonainen olut tuli nautittuu.
Mikäs tässä selvinpäin...noh, olen vielä töissä :D Jospa kotiin päästyäni ottaisin pienen naukun Ardbegiä (10yo)...sen jälkeen kyytipojaksi Laphroaig (10yo) ja silaukseksi Bowmoren Enigmaa (12oy). Niin kuin sen huomaa, että viski maistuu tälle pojalle :)
Mikä on kännimodi?
Sellanen joka on kasattu 3 promillen humalassa? :D
Ei oo kerinny viel tänäkään aamuna dokaan :esmoke:
Taas kadonnu tää ketju toiselle sivulle.......
Sittissoodalla ja kotikaljalla eteenpäin, ihan mukava olla väliin selvinpäin :) Taidan paukuttaa samaan tyyliin koko syyskuun.
2. viikko lähti lomasta käyntiin, ja kalja maksaa lomakohteessa n. 25 senttiä ja kännivapaa loma on ollut ja on saanu nauttia täyttä napaa. :)
http://dl.dropbox.com/u/75834596/Kuv...904_203626.jpg
Maistiaiset sille! :)
Ei sitä aina humalahakuisesti tartte juoda ^^
Höh, selvinpäin-lanka oli joutunu jo toiselle sivulle :D
Viimekuussa tuli muuten 8 vuotta täyteen ilman viinaksia, mutta ei hätää...menee se näinkin ihan hyvin :esmoke:
Erittäin iso respect teille jotka ootte noin pitkään ollu alkottomana. Nyt iski itellekin eteen se että on jätettävä kupittelut taakse. Eiköhän sitä alkottomuuteenkin totu kun höyryttelyynkin on tottunut tupakan sijasta. :)
Jaaha.. ruuti on ollut siis kuivaa? :D
Viimeksi humalassa toukokuussa, eli 5kk ilman. Tuliha sitä tossa alkuvuodesta kitattua sen edestä ettei kaduta yhtään.. :D Kyllä nää muut turkulaiset kittaa munkin edestä, siitä ei huolta! Jussina tais maistua hiukan viini, mut tissuttelu on hauskaa.
Mä en ymmärrä et miten jotkut pystyy ensinnäkin kittaamaan tyyliin kolme krt viikkoon, ja kaiken lisäks nää tietyt ihmiset jotka jaksaa joka kerta raahautua yökerhoihin. :D Ite sain ainakin tarpeekseni. Kivassa pubissa sen sijaan on jees käydä.
Taidan yhen korkata palkaksi neste-kokkailuista. Hyvä minä!
Korkki laitettu kiinni milleniumin vaihduttua, eikä oo kaduttanut tippaakaan :)
Jep. Mulle sopiva ketju.
1.12.2007 Eka raitis päivä.
Eli reilut 4 vuotta ilman viinaksia.
Kohta muuten 5 vuotta jos en juo sitä ennen. Niin ja tietenkin siis ilman muitakaan päihteitä. Toki tupakkaa ja kahvia ei lasketa eikä höyryttelyä.
Oon vajaat 2 viikkoa nyt höyrytellyt ja 2 askia on mennyt tupakkaa sinä aikana. Alunperin oli tarkoitus etten enää oikeeta röökiä vedä mutta olen sitten kuutenkin vetänyt. Pyrkimys kuitenkin on edelleen oppia näitä höyryttelyjä kehittämään siten ettei tartte enää tupakkaa vedellä.
Myyrä syylärissä?
Paino etuakselilla?
Etureppu täynnä?