Flunssan pirulainen iski kunnolla sittenki päälle. Pari päivää olin alkuviikosta pois töistä, ja elättelin jo toiveita että pääs helpolla, vaan oli näköjään huono veto mennä pariks päivää töihin. X-(
Printable View
Flunssan pirulainen iski kunnolla sittenki päälle. Pari päivää olin alkuviikosta pois töistä, ja elättelin jo toiveita että pääs helpolla, vaan oli näköjään huono veto mennä pariks päivää töihin. X-(
Jeejee, vittu tätä päivää, eka kolhin auton, sitte nytten jäi avaimet asuntoon sisälle ja joutu tilaamaan ovenavauksen, vittu eipä sinne mennykkää ko kaikki rahat mitä on tällä hetkellä, vitun vittu
Helkkarin helkkari. Tilipäivä ja olin ajatellut että jos vihdoin jonkin boksimodin ja tankin hankkis, ehkäpä jopa ensimmäisen dripperin. Laskuja oli tosin niin paljon että eipä tarvitse enää noita miettiä, jäi kuukauden käyttövaroiksi noin 90€
Hermot menee ihan justiinsa tuon nuorison kanssa, hyppivät ...tana silmille keskellä yötä.
On tämä "kasvatus" välillä niin ihanaaaaaaaa puuhaa, että. X-(
Ihan omat mukulat kyseessä, tai ainakin toivon niin... :)
Ikää "herroilla" 15 & 17...
Osaa noi perkeleen kakarat kyllä olla munapäitä. Tänä yönä kun tulin kotiin niin oli kiva kun mun autopaikalla oli joku kuppainen fiesta ja kaikki autopaikat täynnä. Metelistä päätellen tuossa toisessa rivarissa tänne hiljattain muuttaneella nuorella miehellä pippalot käynnissä. Eipä saanut numeroa rekkarin perusteella selvitettyä, joten pistin sitten autoni pelastustielle ja mietin että voi helvetti mitkä muutaman tonnin sanktiot siitä tulisi jos sattuisi joku sairaskohtaus tai tulipalo syttymään ja mun auto estäisi pelastuskaluston pääsyn asunnon eteen... Jotenkin meni sisu kaulaan enkä kuitenkaan uskaltanut mennä sanomaan känniselle öykkärijengille että siirtäkää toi fiestan paska vittuun mun paikalta. :D Sisällä sitten huomasin kohta yhden mukavan naapurin kyrpiintyneen näköisenä pihalla tupakalla ja kipitin sitten äkkiä pihalle, ja se meni sinne että KENEN TOI FIESTA ON?!! ja sieltähän tuli reippaasti nuori mies siirtämään, "mihin mä siirrän tai itse asiassa mä taidankin lähteä tästä kotiin" :lol:
No sehän ei mun asuntoon sisälle kuulunut koska se on tuo toinen rivitalo tässä pihassa. Mutta aika öykkämöykkä oli kyllä ja ne huusi pihalla röökillä ollessaan niin kovaa että se taas kuului munkin kämppään sisälle. Siinä vaan se huono puoli että olisivat arvanneet että se olin varmaan mä kun ei niillä ole tällä hetkellä seinänaapuria kun viereisestä kämpästä muutettiin juuri pois, ja mun auto niin ihmeellisesti jätettynä ettei varmaan olisi tarvinnut paljoa arvailla että kuka on yöllä ollut hiilenä soittamassa poliisille. :rolleyes: Se naapuri joka käski siirtämään auton pois mun paikalta sanoi mulle että oli jo aiemmin illalla joutunut paimentamaan niitä kun olivat tunkeneet neljä autoa peräkkäin tuohon ovien edestä menevälle kapealle "pelastustielle" ja kaasutelleet ja popittaneet siinä 2 metrin päässä hänen asuntonsa seinästä. Senpä jälkeen ne varmaan olivat rotiskoillaan tukkineet asukkaiden autopaikat. Menisivät persereikäileen muualle, ja jos ei ole rahaa vuokrata vaikka jotain rymymökkiä niin olkoot sitten persereikäilemättä. Täällä kun olisi tarkoitus ihmisten asua...
Asuin jokus myös kerrostalossa. Vedin Hiacen sentin päähän puskurista. Itte menin nukkumaan ja kaveri tuli herättelemään, et saatanan mulkku miten olet parkkeerannut. Totesin et juu ja kun noin nätisti asian kerroit, menen takaisin nukkumaan. Totesin vaan et on Autosi mun paikalla ja pidä siinä kun haluat siihen noin kovin parkkeerata. Löin oven kiinni ja taisi kaveri mennä kävellen kotiin.:thinking:Seuraavana iltana kun olin käynyt asioilla, oli kyseinen Auto häipynyt.:)
Maanantaina lupasiva käsitellä et meneekö Nismo korjaukseen vai paaliin. Koittasivat nyt päättää...
Näkemättä tuomio. Paaliin :teaching:
Valamiehistö kannattaa. :eek:
No ei kyllä oikeesti edes ärsytä. Mutta kun ei huumoritopicciin viitsi huonoja vitsejä laittaa, jota Liiterin Parkside "dremel" -tyylisen pora edustaa, niin laitetaan tänne. Kesti kokonaiset 2 ja puol käyttökertaa. Siihen loppui yhteistyö. Tosin aika hyvin toimii toi palautushomma Lidl:n kanssa. 14 päivää oli mennyt yli, mutta rahat sai kuitenkin takaisin ilman mitään säätämistä ja sähläystä. :thumbsup:...millähän nyt askartelis paskartelis..:thinking:
Ostaa kunnollisen nii hommat luistaa..
Juu takuu on 3v., ei siinä mittään. Kauan koko huoltoruljanssi olisi vienyt aikaa ja kuinka pitkään huollettu laite/uusi vastaava olisi kestänyt...ei mitään hajua. En tälläkertaa välittänyt jäädä ottamaan selvää:). Nyt sain rahat takasin, mikä on ihan kiva, vaikka palautukseen oikeuttava 14 päivää oli mennyt selkeästi umpeen.
Eikös tuo 14 vrk Palautusoikeus koske avaamatonta tuotetta. Jos tuote rikkoontuu on kysymyksessä takuuasia. Yleensä vähintään 6kk. Jos todetaan laitteen ohjeiden tai suositusten vastaista käyttöä, Ei takuuta ole ollenkaan. Näihinkin tulee koko ajan muutoksia.:thinking:
Etämyynti ja kotimyynti (6 luku)
Koti- ja etämyynnissä ostajalla on 14 päivän palautusoikeus. Toisin kuin muussa kaupankäynnissä ostaja voi perua kaupan tai tilauksen ilman perusteluja. Myyjän on maksettava palautuskulut tai noudettava tavara. Peruutusilmoituksen saatuaan myyjän on palautettava ostajalle kauppahinta viipymättä.
Ihan kuluttajasuojan mukaisia asioita. Normaalissa kaupankäynnissä oletetaan nyt ihmisen SEN verran kantavan vastuuta omista teoistaan, että jos on selvänä ja täysjärkisenä jotain ostanut niin on tehnyt sen ihan vapaasta tahdostaan. Kännisten kanssa en käy kauppaa, kun ne voivat aina vedota siihen, että "olin niin kännissä et tajunnut."
Kaikella kunnioituksella niin se nyt on aivan se ja sama tässä tapauksessa mitä palautusoikeus koskee ja kenen määrittelemä se on. Sivuillaan ilmoittavat palautusoikeuden 14 päiväksi. Nyt se meni yli 14 päivän, mutta palautus onnistui kuitenkin hienosti. :thumbup:
Ja kuten tuossa sanoin, niin Kauppojen palautusoikeus on sen itse määrittelemä. Lidlillä se on se omansa. :)
Tämän toin vain sen takia esille, että ihmiset sotkevat aina välillä tuon koskemaan kaikkea kauppaa. (autot, veneet, tietokoneet, kodinkoneet, vaatteet, kännykät...)
Liiterissä aina saa valita korjataanko vai annetaanko rahat takaisin. Tämä siis koko 3v ajan...
No ei se väärin ole :)
Jaajuu ihan totta kyllä. Kerran tein itsekin sen mokan, että ostin Gigantin liikkeestä kännykän(kerta se on viiminenkin). Jotain vikaa siinä tietysti omalla zägällä oli. Palautus ei onnistunut, koska heidän palautusoikeudet eivät koskeneet puhelimia. Jos olisin ostanut kännykän netistä, niin ilmeisesti silloin olisi ollut palautusoikeutta. Tulipahan säännöt kantapään kautta tutuiksi.:laugh:
Hyvä tietää. Luulin jo olleeni erityisen onnekas, kun sain omastani rahat takaisin, mutta ei...olenkin vain perusasiakas :D.
"Korjataan tarvikeosilla"
Ja vittu ei ihan varmaan korjata.
MnM seurantakoodia ei ole näkynyt,vaikka 2 kertaa olen jo viestiä laittanut.
Maanantai. Ei mitään postia, ei edes laskuja. Kolme pakettia olis pitänyt tulla jo viime viikolla muttei näy. Saatana. (Yleensä kun tänne avautuu, niin seuraavana päivänä kaikki on paremmin)
Tää mun flunssa ei ole vielä riittävän paha. Heti kotiin tullessa ovelta jo haistoi että lattianpesu on tänäänkin tarpeen, koirat tai ainakin jompikumpi ruikulilla :(
Posti se vaan jaksaa esittää tehokkuuttaan... Kun sais kaiken DHL:n kautta.
Vittu että vituttaa nää saatanan arkiyövuorot! X-(
Viimesen puolentoista tunnin saldo 11.20€ nytky (alotusmaksua näin yöllä se 9€ tuosta summasta) ja koska autoja on ajossa aivan vitusti liikaa asiakasmääriin nähden, niin odotettavissa taas vähintään 1h venttailua.
Sitten kun miettii, että mun liksa tuosta em. ajosta on ~3€, niin voi jokanen laskeskella mun tuntipalkkaa noille 2.5h:lle.. :rolleyes:
Ja samaan aikaan muut kitisee, että "on se nyt kumma kun ei saa taksilupaa, siellä se vanha liitto taas pyörittää kartelliaan ja kukaan muu pääse apajille. Rengit vaan ajelee ja omistajat puskee viidettä tiilitaloa pystyyn." :D
Vittuako sillä taksiluvalla tekee, kun ei sitä voi syödä, eikä sillä laskuja makseta. :D
Oisin ihan tyytyväinen rengin osaan, jos näistä yöhommista sais joka vuorossa itelleen edes 10€/h, mutta kun ei; pitää tunkea ihan vitusti liikaa autoja ajoon että "kaikille riittää vuorollisia tunteja". :rolleyes:
Siinä on vaan se huono puoli, että jos ei oo asiakkaita, niin eipä oo palkkaakaan, mutta kuitenkin on velvoite ajaa listaan merkityt tunnit. :facepalm:
Haist ite halvatun paypal. :mad:
Siinähän jumittelet, tilaan sitten huomenna... tosin edelletyksenä, että suostut huomenna toimimaan. :)