aamukahvit syliin :lol:
Printable View
Mää tykkään ranskalaisista... kurkkusalaatin kera ja pidän hevosista... Leivän päällä ja konepellin alla
Mulle kelpais kyllä myös semmonen konepellin päällä olevalla hevosenkuvalla varustettu auto.
mä oon nähny ton hirvivolvon muistaakseni seinäjoella.
Niitähän on aikas paljon liikkeellä, "volvolandialaisilla" :)
Täälläkin o pari noita :evil:
Tipunkeltasessa 850 ärrä Volvo hirvi logoil < 3 kaunista.
Hevosen sisäfile on muuten pehmeintä lihaa mitä olen syönyt. Vaahtokarkit on hiukkasen kovempia kuin tuo. Plus ravintoarvot on erittäin kohdillaan, rasvaa erittäin vähän ja maku helvetin hyvä+uskomattoman mehukas.
Kaippa on vähän samat fiilikset joillekkin kun koiran/kissan lihasta kaikille länsimaisille ihmisille. Jos vaihtoehto olis koiranliha tais kasvisruoka niin kyllä minustakin pupu tulis.
Näinpä.. Itellä on tuolla kaapissa Real Swordin AK, jota ei kokeneempikaan pyssymies erota aidosta kädessä pitämälläkään, jos ei satu piippuun tai pesään kattomaan, kun materiaalitkin mätsää aitoon, niin saati sitten jossain hämärällä kujalla muutaman kymmenen metrin päästä, vaikka ois "vähemmän aidon näkönen" laitos kyseessä. :rolleyes:
Perseestähän se on, että muksulta henki lähti, mutta en kyllä poliiseja syyttäs millään tasolla; ton ikäselläkin pitäs sen verran olla järkeä päässä, että jos poliisi käskee laskemaan aseen, niin sen myös tekee.. Tuskinpa noikaan poliisit oli vaan kurvanneet paikalle, ampuneet pojan hengiltä samalla silmänräpäyksellä kun saapuivat ja lähteneet heti perään donitseille, vaikka monesti semmosta kuvaa tupataan julkisesti levittämäänkin.