Tuunattu magneto ja SQuape
Printable View
Tuunattu magneto ja SQuape
Ehkä otin, ehkä en.
Liite 8082
Nam nam hyvästi pöhisöö.
Liite 8083
Liite 8084 se ois vahtiviikko. Matalat ohmit punotulla kanthalilla patriotissa<3 pöhinää
Erittäin ilmavasti.
Mun jääpiikki <3
Liite 8087
Hyvin toimii, kuten olettaa saattoikin. Ja kuten hese sanoi, ilmavasti. Olen aina tykännyt spheroidista, mutta se posket lommolla imeminen on perseestä, nyt tää on oikein jees, ehkä skidisti pienempi reikä olisi riittänyt, mutta tosi tyytyväinen näinkin.
^ Eikö vähempi olis parempi kun sais tarvittaessa vähän enempi, kun taas heti enempi niin hankala saada tarvittaessa vähän vähempi... :blink:
Tietty jos tykkää valmiiksi loppuun höylätystä... :p
edit.eikun poratusta...
Katkes pienempi nii sipastii isommalla loppuun.
Nyt tuli sitten tehtyä isompi satsi Ryynästä.
http://i9.aijaa.com/b/00009/12563881.jpg
Ja kaveriksi etiketti:
http://i11.aijaa.com/b/00177/12563891.jpg
Eileen oli vapepostipäivä. Tänään on vapepostipäivä. Joka päivä sais olla vapepostipäivä :yeah: Liite 8098
Ja asiasta kukkaruukkuun: Just ku olin väittäny ettei Jugo Diablo tehny mitään mun muovitankille. Pikkujuttu...:whistle: Liite 8099
Liite 8100
Tuli sitten katkaistua rivan piipusta varsi poikki. Tiä oliko mitään järkeä mutta hyvin pelittää edelleen ja koko hieman lyheni. Kartojen kanssa kun ei enään tule mahdottomia leikittyä.
Olis muuten ehkä siistein modi ikinä kun rakentais gameboyn sisään. Varmaan tuossa sen verran tilaa olisi. Tai repii gameboyn ulos ja rakentaa sille uuden pienemmän kotelon ja siihen vaikka 2*18650 akut ja dna20. Jos ben heck saa tungettua xboxin ja näytön näin pieneen pakettiin niin kai tuosta saisi käyttökelpoisen vehkeen kohtalaisen kompaktiin kokoon. Nyt vaan joku modaaja heti tekemään !!!
e: tässä vielä tyypin portfolio mistä löytyy noi kaikki modaukset. osa ihan uskomattoman pieniä, mm. toi nes micro.
Laitteet vaihtuu aika vauhdilla. Vanilla saapui juuri, ensi vaikutelmat hyvät. Magneto ilmestyy varmaan myyntiin tänään.
Liite 8108