Teetät jollakulla 2x14500 ptr08060 piirillä olevan modin, mahtuu 3x14500 akkupakettiin ja 30W/6A luulis riittävän dcc:lle :P
Printable View
Teetät jollakulla 2x14500 ptr08060 piirillä olevan modin, mahtuu 3x14500 akkupakettiin ja 30W/6A luulis riittävän dcc:lle :P
Pitää jyrkiä tai larmaa kiusata.
Pitäiskö tehä 1 kiusaksi kun moinen piiri on vantaalla tulon päällä ;) Eipä vaiskaan kolvi paskana niin ei voi tehdä ennenkö saa kunnollisen ostettua :)
Oikeastaan tuollainen Varicool riittäisi hyvin, mutta niitä ei ole koskaan Smoktekillä saldoilla.
Dicodes otti tänään hittiä varaston betonilattiaan hartiakorkeudelta kaiffari nokassa.
Kesti sen kuin mies, perkele.
Useimmista ensiapukaapeistakin löytyvä haavapyyhe (mm. Salvequick) on oiva apu sormien puhdistamiseen nikonesteiden käsittelyn jälkeen.
Itse suosittelen käsien pesua kaikille tahmanäpeille.
Haavapyyhkeessä taitaa olla tavaraa, mikä EI maistu namilta höyrynä, eli pestään ennemin.
Miks sitä pitäs sinne atoon tunkea? :D
enesteiden kaikki ainesosat on vesiliukosia ni vaikuttas vähä turhalta käyttää tommosia, huuhtelu riittää o:
Muutenkin kaikki savettitouhut ylenpäätänsä ihan vittua.
Puhumattakaan suomalaisesta vessapaperi/perseensuti-kulttuurista.
Onneks tää on offtopic-osio.
Minkäslainen tää suomalainen vessapaperi/perseensuti-kultturi on :confused:
Jos työnnät kätesi paskaan,ni pyyhitkö sen paperilla vai pesetkö kätesi vedellä? ..Oletetusti peset käden,mutta kun käyt paskalla niin miks pyyhit perseesi paperilla?! Food 4 thought.. Oisko tota Natsuki hakenu.
Paperia maailmassa riittää perseen pyyhkimiseen.
Mä ainakin olen sen verta empaattinen niitä kohtaan, joilla on puutetta juomavedestä etten ala niiden juomavedellä persettäni huuhdella.
Kertokaapas miten on, jakaako posti saapusilmoituksen maksikirjeestä vaikka en asu osoitteessa minkä tilatessa ilmoitin? Suomalaisesta verkkokaupasta kyse. Jos ei, niin onko tässä mitään tehtävissä? Kerran kysyin Postista miten on pakettien kanssa ja sanottiin että jaetaan siihen osoitteeseen mikä on pakettiin merkitty, ja paketteja tullutkin perille. Ilmeisesti kirjeissä eriasia?
Kiitos vastauksesta!. Postilta tuli varmistus vielä tähän asiaan. Mikähän tässä sitten on, Puffilan ja Vapetalon kirjeet matkannu jo 6 arkipäivää.