pitkästä aikaa vituttaa. yks uusi työllistetty jannu nussi mun duunihuoneesta ip2 ja atlantiksen. maanantaita odotellessa.
Printable View
pitkästä aikaa vituttaa. yks uusi työllistetty jannu nussi mun duunihuoneesta ip2 ja atlantiksen. maanantaita odotellessa.
No pitää olla jo jannulla pokkaa jos meinaa vielä maanantaina töihin tulla.
Niinpä! Onneksi tässä on viikonloppu aikaa päästellä pihalle isoimpia höyryjä ja miettiä miten toimia.
Eimuutakun päätä patteriin ja tavarat takaisin.
Perkeleen posti-Kusti arpoi taas lähetyksen liian isoksi postilaatikkoon. Siitä saatanan samasta liikkeestä tilaan joka saatanan kerta sen saatanan saman satsin sitä saatanan litkua. Ja siellä saatanan liikkeessä se saatanan lähetys pakataan joka saatanan kerta semmoiseen saatanan kuplamuovikuoreen, joka on vielä kaiken saatanan huipuksi saatana saman kokoinen. Niin joka saatanan toinen kerta se saatanan lähetys on siellä saatanan postilaatikossa ja joka saatanan toinen kerta pitää saatana raahustaa sinne saatanan postiin hakemaan sitä saatanan lähetystä.
Meen ulos rauhoittumaan hetkeksi.....
No pieniä on nääkin murheet.... Auta armias sitä joka multa joku veis tommoisen kombon..... Tai siis Jumala armahtaa, minä en!
http://i57.tinypic.com/10xsk7r.jpg
Voihan verinen,kusen polttama ja haiseva https://www.youtube.com/watch?v=M7BR9Uh5uQE
Vituttaa DNA... Olivat sitten vaihtaneet mun laskun sähköiseksi kun puhelimessa otin nopeamman netin, kuulemma myyjä varmaan vain ohimennen maininnut asiasta ja se riittää. Olin toki maksanutkin kerran jo kun luulin sen olevan viimeinen erä edellisestä puhelimesta mutta nyt en sitten kattellut spostia dna:n osalta ja tuli postissa rävö. Vituttaa ihan periaatteesta niin vitusti että liittymä vaihtuu heti kun mahdollista.
Älä myönnä mitään... kiistä kaikki ;)
H-dripperin tippi on jossain Hämeenlinna-Kerava välillä, ja vara tippiä kys. laitteeseen ei ole. Noh Hanukselta uutta tippiä tilaukseen, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Edit: Löyty se tippi sit kuitenkin autosta, noh varakappaleesta ei haittaakaan ole.
Jumaluta mikä rapeli. Huhheijjaa.
eGo Onen pieni nestetilavuus.. Niin hyvät höyryt pikkurahalla ja pikkuvaivalla, mutta kokoajan saa täyttää tankkia.. Onneks näitä lieroja on kohta kaksi, niin voi vaihtaa lennosta tankkia. Nopeampi kiertää toinen tilalle, kuin täyttää se :D
Misteri hybridi on nyt paikassa X, tankki täynnä pirtelöä ja 25r akku sisuksissa. Työmaan parkkiksella laitoin hänet povitaskuun vaan eipä löydy enää mistään :crying:
Katoava kansanperinne... mullakin hukassa...
Ymmärrän että Vaporsharkilla on ehkä hiukan kiirettä, mutta eilen tuli 31pv mun tilauksesta -> maili sinne että mitäs tää ? -> 5 minuutissa vastaus että paketti lähtee heti pikana -> 5 min niin seurantanumero.
Unohtelevat tilauksia perhana.
Onnistuin tekemään maagisen setupin Kayfuniin. Tämä kestää ja kestää... etukäteen harmittelen,että jonain päivänä tuo pitää saataa haudan lepoon. Hitto. Pidempään kestänyt kun jotkut seurustelusuhteet. Olen kuitenkin varma etten onnistu toistamaan tätä. Vissiin olleet planeetat ja kuun vaiheet oikeassa moodissa.
Torstaina työnti öljyt ulos metsäkoneesta kun lauhutin jääty, perjantaina metsään öljyjen kans ja kone käyntiin, vedot olikin poissa ja kone ryömintävauhtia laaniin ja tutkimaan missä vika. Turbo oli menny rikki, lauantaina metsään uuden turbon kanssa ja kun se saatiin paikoilleen huomasin että 3/4 tuumanen hydrauliletku vuotaa eikä tietenkään ollu varaletkua. Tänään metsään uuden letkun kans, sen jälkeen kun vaihdoin sen huomasin että vaaka kusee öljyt, mitähän sitä huomennaX-( Niin ja tiskikone meni rikki ja on sitkeä flunssa ja ja ja...
Hajotin sitten keskipinnin origenista setuppia tehessä... Rupesin mutteria kiristää nii lähti väärille kierteille ja nyt pyörii tyhjää mutteri kun koittaa kiristää. Prkl X-(
Opiskelijabudjetti. Nesteet alkaa olla kahtakertaa jatkettuja 0vgllä ja silti vaan 20ml jäljellä [emoji23] ai ettien että....
Itteäki ärsyttää rahattomuus. Pärjää kyllä, kun vähä kattoo mitä ostaa. Mutta mitää ylimäärästä ei kyllä osteta ja kauheet himot ois ostaa Joyetech eGo One XL ja päästä kunnolla höyryämää.
Kyseessä saksalainen myös alkoholia postimyyvä liike. Ajan kyse milloin lakimuutokset tekevät nikotiininesteille saman.Lainaus:
Hyvät asiakkaat,
valitettavasti on viime aikoina usein ollut ongelmia paketin toimituksessa.
Monta pakettia olivat lähetetty, mutta ei tullut perille.
Sen takia olemme päättäneet toistaiseksi deaktivoida tilaukset ja toimitukset Pohjoismaihin.
Kun ongelmat ovat selvitetty, tarjoamme teille tutulla tavalla taas korkealaatuista palvelua ja tuotetta.
Olemme tällä hetkellä ongelmien selvitysprosessissa ja ilmoitamme teille heti kun tilaukset ovat taas mahdollista.
Tehdyt tilaukset ,jotka eivät ole vielä lähetetty, hyvitetään. Jos tilaus on jo matkalla voitte seurata paketin kulkua toimitusseurannan avulla ja jos paketti ei tullut viikossa perille, ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Olemme äärimmäisen pahoillamme tästä aiheutuvaa vaivaa!
Voiko 35-vuotias sanoa enään olevansa orpo?
Oli miten oli.. Mutsin elämän moottori sano eilen itsensä irti ja kaput. Syöpä.
Jos tuonpuoleiseen uskoo ni kait se Faija sieltä löytyy.
Nimim. (Miksei) Tässä pari päivää kippoa,ja huomenna jatkuu.
Jaksamisia.
Osanottoni.
Osaanotot Satakunnasta ja jaksamisia
Otanotot.
Osanotot myös täältä, jaksamisia.
E.Kirjoitusvirhe korjattu
Osanottoni täältä myös.
Osaanotot!
Jaksamista ja muista että sinun pitää jaksaa, show must go on:thumbup:. Kyllä se siitä:)
Osaanottoni. Koitahan jaksella.
Osaanotot
Osaanottoni
Otan osaa :(
Osanottoni. Jaksamisia täältäki suunnasta
Voimaa ja jaksamista! Muista, että jättivät kuitenkin jälkikasvua tänne tömistelemään ja jakamaan siementään villisti suuntaan ja toiseen.
Voimia sinne! Tiedän, että kuulostaa vain tyhjiltä sanoilta, mutta täällä on odotettavissa hieman vastaavanlainen tilanne. Etukäteen olen kyllä koettanut miettiä asiaa. Mutta mistä sen tietää, kuinka koville sitten ottaa ja miltä todella tuntuu. :unsure: