Joo, saisi kyllä mun mielestä omaa järkeä noissa soveltaa. Kesällä tuli pomo valittelemaan kun piti sensus-paneelin päältä siistiä betoniroiskeet, jotka sinne oli kuivunut eikä mulla ollut kypärää päässä. Muuten vitun hyvä mutta ko. paneeli oli tosiaan jo kattoon asennettu ja väli katon ja paneelin välissä oli ruhtinaalliset ~15cm. Aika vitun vaikea nähdä mihin tökkii jos tuossa välissä vielä kypärä on päässä. Toki kypärää ja muita suojavarusteita pitää käyttää aina kun vaan mahdollista, varmasti monikin tietää miten vitun kivalta tuntuu kun piikatessa joku pieni betoninpalanen hujahtaa silmään. Kerran sen virheen tein että ilman laseja piikkasin ja ei ole kyllä toista kertaa tullut kokeiltua :D
Tuntuu että nuo isot firmat tosiaan on hiton tarkkoja kaikesta suojavarusteisiin liittyvästä, meilläkin yhdellä työmaalla poistettiin useampi henkilö kun ei ollut suojalaseja mukana.
Ei tuo nyt vielä mitään, mä jouduin pitämään valjaita kun olin varastokontin päällä rakentamassa katosta kahden kontin väliin. Mitä siinä on, joku 2.5m tai alle pudotusta sellasen perus kontin päältä? Vieläpä ~10m siima valjaissa kiinni kun muita ei ollut saatavilla. :D ihan-vitun-tärkeetä.
Tuolta nicopointin webbisivulta osiosta "miksi sähkötupakka?" löyty yks helmi:
Tupakointi aiheuttaa sekä psyykkisiä että kemiallisia riippuvuuksia. Nikotiini aiheuttaa riippuvuutta yhtä ”tehokkaasti” kuin heroiini. Kun pitkäaikaisille kokaiinin käyttäjille annettiin tutkimuksissa nikotiinia, he luulivat saavansa heroiinia. Ei siis mikään ihme, että suurin osa tupakoinnin lopettamispäätöksen tehneistä epäonnistuu.
:teaching::banghead::facepalm: ASDALSKDMSDJNFGKDF MITÄ VITTUA