Ajele vaan ympäriinsä vesijetillä niin Kyl jossain vaihees hai kolahtaa :D
Printable View
Ajele vaan ympäriinsä vesijetillä niin Kyl jossain vaihees hai kolahtaa :D
Kyllä niitä haita alkas tulemaan kun lahtasin veneellisen vihulaisia lähelle rantaa :D
No voihan vittu... FarCry3 hävis puhe äänet... Kaikki muut kuuluu mutta puhe ei, kiva tehdä tehtäviä ja seurata tarinaa.
Oisko fiksejä? Pelin uudellen käynnistäminen ei auta.
Tämä siis PCllä. :)
Löysin jo ratkaisun. Ilmeisesti yleinen ongelma. Menee vaan Wintoosan asetuksiin ja vaihtaa "Stereo"n päälle. Eli ei mitään 5.1 tai 7.1.
Ei mulla koskaan mitään tommosta oo sattunu FC3: sen kanssa.
Oli muuten aika jännä tuo FarCry3. Ihan täytyy plussat antaa sille.
Nyt joku joka myöskin pelannut läpi, kumman lopun valitsit?
Jos joku haluaa kertoa mitä toisessa tapahtuu niin yvtä vain. Valitsin piparin.
Juutuubista löytyy molemmat loput ihan videon muodossa, jos huvittaa katella mistä jäi paitsi. ;)
Ah, niin sellanenkin tuubi oli olemnassa :). Kiits LQL
Dark Souls : Prepare to die edition 10e gigantista <3
Onhan mulla tuo jo steamissa muttakun kovakantinen artbook, juliste, soundtrack ja making of dvd :D
Seuraavat humblebundlesta ylimääräsenä:
Natural Selection 2
Serious Sam 3: BFE
Sanctum: Collection
Magicka + 2 DLCcronicille meni
Nopein saa yhen, kaks tai kaikki.
^ Pistetään nyt kuitenkin vastaus tähänkin ettei mua ihan mulkkuna pidetä, irkissä jo vastattu. :3 ^
muille vielä, juliste vaatii kyllä kehykset, karttaa ei ole ja artbook on pirun nätisti printattu kovakantinen läpyskä.
eeeeeeeeeeeei nyt helvetti. hyvä microsoft, hyvä.
V2.fi | Xbox One tulee Suomeen vasta ensi syksynä?
Itekkin tässä koko illan tullu Dark Soulsia hinkattua. Löytyy koneelta ja Steamista :D
FTL tosin tällä hetkellä pelailen samalla kun kahlaan foorumeita läpi.
Live Gamertag: AramisFIN Steam: AramisFI
Saa lisätä jos huvittaa.
Aloitin taas Skyrimin uudestaan.. huoh, ei tässä olis elämää tarvittukkaan.
Terrariasta pitäville pakko suositella Starboundia. Vielä Beta-vaiheessa ja aika selvästi keskeneräinen mutta todella hyvältä vaikuttaa parin tunnin pelaamisen jälkeen. Voisi luulla Terrarian jatko-osaksi mutta ilmeisesti aivan eri tekijätiimi.
No joo, jaksoi sitä joskus nuorempana PC:llä pelata. Enpä muuta syytä enää nykyään nää kun fps:t hiiren takia.. Se on vaan helpompaa iskee levy sisään ja pelata, kun miettiä että mitähän uutta osaa pitää tämänkin pelin takia taas päivittää..
Edittiä..
Juuh. Ei mua henkkoht tuo xbone kiinnosta pätkääkään, kommentoin lähinnä tuota bisnesnäkökulmasta. PC forevaaaaah ~~~!!
niin joo ja toi päivittelyargumentti on kyllä ihan turha. Itellä pari vuotta vanhat osat koneessa ja bf4 pyörii ultrana 1680x1050-resoluutiolla sen 100fps.
ps. Ei taas aloiteta tätä konsoli-pc-vääntä? Rauhaa ja rakkautta :love:
Heitin tuon ihan huumorilla, ei tarvitse sotaa aloittaa taas :)
Olen aina ihmettelyt konsolin ja pc:n välistä vastakkainasettelua. Pelaisin pc:llä jos saisin helposti sen kytkettyä vanhaan televisioon, pelaisin sitä padilla ja eikä mun tarvitsisi ostaa tehokkaampia osia uusien pelien takia. Siksi tyydyn ns. huonompaan laatuun, mutta kyllä sillä aikaa saa kulumaan.
Alotettiin sitten kuitenkin? Mikähän siinäkin on, että omille valinnoille pitää aina saada muiden hyväksyntä jostain syystä. :esmoke:
E: Kattelut lisää Wildstar videoita tänään ja vaikuttaa edelleen aika lupaavalta. Tuskin mitään vuosien suhdetta tuohon muodostuu, mutta jos nyt jokusen viikon sais tuhottua arvokasta aikaa.
Tämä on e-savu, täällä höyry- sekä elämänvalinnoilla on suuri merkitys ja kaikkien valintoja saa avoimesti kritisoida. :laugh:
Eihän tuossa aloiteta mitään. Totesin vain, että pc:llä pelaaminen näyttää hienolta, vaikka itse mättään konsolilla.
Mä olen jopa vakavasti harkinnut hankkivani full HD töllön tuohon seinälle tietokonepöydän vastapäätä, että sais heitettyä kuvan siihen aina kun pelaa. Nykyiset töllöt pystyy helposti pysymään perässä nopeassakin liikkeessä. Tuolla mun vanhalla LG:n 42" pysty hyvin pelaa esim. BF3 suoraan piuhalla vedettynä ja tuli sillä muistaakseni rokattua ResEvil5 myös aikanaan.
Varsinkin kun nykyään saa 100 herrttsin IPS- paneeleilla, pitäis paatuneenkin pelaajan silmää mielyttää kun ei ole sitä vaivaista 50 kuvaa sekunnissa, millä ei millään pysty pelaamaan :rolleyes:
Mulla taas lähti uudelleen paluuseen Witcher 2. Skyrimistä riitti itelle 1 peli kerta. Ehkä vähän petyin siihen sorruttuani vähän hypejunan kyytiin.
Mulla on setti koneen kanssa silleen kivasti että kaks Full Hd näyttöä ja toiseen niistä on boxi liitetty kivasti. Parhaillaankin pelaan W2:sta tässä.
Ei Pc ja konsoli pelaamisen tartte sulkea toisiaan pois.
Itse kuulun kumpaakin leiriin.
Mulle kelpaa :D
HV defu, mulle!
E: Kävi muuten hassusti tuon accountin kanssa. Ainakin kahta NCsoftin peliä pelannut, mutta piti uus tehä jostain syystä, kun ei ykskään e-maileista fudannut.
Höh, enkö mä nyt saanut :(
:F pistän YVllä naamapeikolle ku sille sitä tarjosin
BF3 ja 4 on kyllä hirveää arcadepaskaa mun mielestä näin OPF, armaa ja project realityä pelanneena.