Varmasti nimenomaan patukasta johtui tuo. Mietin myös vamoa, kun olin tilaamassa, mutta päädyin tuohon lähinnä pienen koon takia. Helppoutensa puolesta uskoisin sopivan myös aloittelijalle, jos ei sitten välttämättä halua patukkaa.
Printable View
Varmasti nimenomaan patukasta johtui tuo. Mietin myös vamoa, kun olin tilaamassa, mutta päädyin tuohon lähinnä pienen koon takia. Helppoutensa puolesta uskoisin sopivan myös aloittelijalle, jos ei sitten välttämättä halua patukkaa.
Kellään ois suositella mitään sähkötupakkaa, sellaiselle jolla menee 1 aski päivässä punasta. Budjettia on 40-50€. Siihen hintaan pitäis saaha kaikki tarpeellinen.
Kanger emow aloitus pakkaus, siihen ei kyllä sitten nesteet mahdu ollenkaan jos 40-50 sisään pitäis mennä. Nestettä sitten omaan makuun sopivaa finnvape.com
Nuo paulsaarit taitaa olla aivan kuraa?
ELi tämä: Kanger EMOW 1300mAh MUSTA vv-mod-aloituspaketti säädettävä 3,7/4,2/4,8V
Sit nesteet. Entäs tartteeko kui monta atopäätä hankkia tai mitään muuta?
Vanhaa teknologiaa uuttaa kalliimmalla myy paulsaar :)
Yksi atopää kestää päivästä aina kahteen viikkoon riippuen käyttäjästä ja käytettävästä nesteestä. Mukana tulee pari niin itse ainakin ottaisin muutaman extrapään mukaan ettei varmaan jää niistä kiinni :)
E. Anteeksi 5 päätä tulee mukana että ne riittävät kyllä alkuun :)
Kun nyt ei mitään 100%vg liisteri nestettä ole niin pitäis toimia hyvin. Normaalit valmis nesteet siis toimivat oikein meiniosti.
Tuolla atoipäiden kestolla nesteestä riippuen tarkoitin vain että yleensä esim. tupakasta uutetut nesteet tukkivat nuo vastukset jopa päivässä (muunmuassa houseofliquidin el toro).
On erikseen kemiallisesti tehtyä tupakan makuisia ja sitten ihan tupakkakasvin lehdistä uuttamalla tehtyä nestettä :)
No joo. Taidan ostaan ton mitä suosittelit. Saan porukoilta vielä rahaa ku ei oo töitä ja käyn amista vielä, laskelin ton 80€ et ois pitäny ostaa röökii, mut muistin et mähän ostan ton esavukkeen :D
Toivottavasti olet kuitenkin 18-vuotias.
Oiskohan tää hyvä ku joku suositteli tätä: iTaste MVP V2.0 Carbon Black - Mods
Ei kannata nykypäivänä enää MVP:tä hommata, maksimi on 11 wattia. Vaikka mielummin iStick: Eleaf iStick 20W box-mod
Tarkotin tätä: http://www.puff.fi/kanger-emow-1300m...8v-p-1362.html
En minä mitään MVP:tä ole suositellut vaan emow kittiä ensimmäiseksi aloitus setiksi ;) Istick kyllä ihan pätevä laitos, kulkee itselläkin nykyisin kodin ulkopuolella mukana einoclooni nokilla. Mutta kun pyydettiin alle 50 aloitus pakettia niin istick+clearo combo menisi pakosti yli 70 paikkeille.
Tartuin noihin viimeisimpiin viesteihin joissa arvottiin MVP:n kanssa ja jaksanu kahlata kaikkia, pahoittelut. Emowi on soivapeli.
Niitä voi sitten päivitellä myöhemmin jos kokee tarpeelliseksi :) Tuo emow clearo on ilmeisesti aika laadukaskin kapistus joten jos jatkossa isompaa akkua/modia on vailla niin voin kyllä suositella istickiä sen emow clearon kaveriksi.
Suhteellista tuokin riippuen mihin vertaa :) Mutta moni kokeneempikin konkari käyttää moista muiden laitteiden ohella. Kaverille moisen tilasin kanssa ja meinasin ihan itsekkin päivän testata että tietää varmasti mitä suosittelee. Toki pitihän tämän yksilön tietysti hukkua postissa niin enää ei kehtaa viivästyttää kaverin laitteen saantia omalla testillä vaan viedä heti hänelle jos huomenna paketti tulee / maanantaina korvaava.
Riippuu paljon höyryttelet, kokeilemalla selviää.
Niinkuin sipsipussi jo kirjoitteli niin riippuu ihmisestä :) Itsellä meni 20-35 sinistä päivässä ja aluksi nestettä kului 1-3ml päivässä 12-18mg nestettä. Nyt kun tämä on vaihtunut harrastamiseksi, nikotiini pitoisuudet tiputettu matalemmiksi ja tehot nostettu kovemmiksi niin menee aika reippaasti enemmän :)
Ota 90ml varmuudeksi. Ite tilaan aina 500ml kerralla.
500ml on jo paljon. Itse imeskelen lähes kuin tuttia ja 12mg/ml höyryää n4-8ml/pvä, tosin Kangerin Megalla ja Vamolla. Tuolla matematiikalla kuukaudessa menee noin 120-240ml. Todellisuudessa kuitenkin lähempänä 100ml kun ei enää tule töissä höyryttyä jatkuvasti.
Aluksi minulla kului clearolla n.2-3ml/päivässä eli n.90ml kuukaudessa. Nyt kun siirryin rakennettaviin niin helposti menee se 6ml ja joskus ei riitä sekään. Eikä minulla ole laskennallinen teho täydellä akulla kuin n.25wattia. Nämä 50w dripperihirmut kuluttavat nestettä aivan järjettömästi. Tosin höyryn määrä ja sitä myöten makukin on ihan toista luokkaa. Tosin makuunkin vaikuttaa aika paljon aton rakenne.
Kyl 90ml riittää helposti pidemmäksikin ajaksi. Itse tekisin niin että ottaisin enempi makua josta luulen pitäväni/kokeillut kaverilta ja tiedän pitäväni. Ja sitten muutama pikkupullo jotain makuja josta olen epävarma. Samalla saa joka tilauksella testattua omaa makuaistia ja omia mieltymyksiä. Ja kun on minimissään 30ml jäljellä niin lisää vaan tilaukseen. Joskus shitella onnistuu mokaamaan rahdit ja toimitukset venyvät, joten ihan viime tinkaan ei kannata nestetilauksia laskea. Jossain vaiheessa sitten huomaat kämpän olevan täynnä kaikenlaisia pikku ja vähän isompiakin puteleita ja kaverit vinoilee tullessan kylään :P
Moro vaan kaikille!
Tilasin itselle kiinasta halvimman mahdollisen laitteen (650mah+ce4) jota ei ole kuulunut, kiitos akun? Noh tilasin myöhemmin nesteiden yhteydestä toisen moisen englannista. joka toivottavasti saapuu tällä viikolla, jotta voisi todeta onko yliherkkyytä PG tai VG.
Mutta jos nyt käyn kärsimättömäksi tai muuten haluan ostaa oikean laitteen, niin mimmoisen?
Vamot muistuttavat pesäpallomailaa joten ehkä istick, jossa kylläkin mietityttää akun elinikä ja hinta?
Aluksi ajattelin ostaa clearoksi protankin (halpa hinta) tai sitte heti kerrasta nautiluksen.
Ai niin ja sittenhän on tuo Kanger EMOW 1300Mah..
Eikös tuota emowia ole ainakin suositeltu täällä useampaankin otteeseen. On varmasti toimiva ja helppo peli aloittelijalle. ProTank on ihan hyvä kans, mutta kannattaisi muutama ylimääräinen euro sijoittaa ja laittaa samantien aerotank tai ainakin ostaa siihen aerotankin pohjaosa, jos kangereita ajattelee. Muista ei oikein ole omaa kokemusta, joten viisammat kertokoot enemmän.
Voisko kukaan kertoo mistä sais halvalla noita valmis nesteitä lyhyellä toimitusajalla?
ecigwizard / liberty-flights / finnvape tarjoaa DHL-kuljetusta jossa menee 1-2 arkipäivää. vapeon.co.uk toimittaa kans kahessa arkipäivässä yleensä, samoin e-smokeireland.
Bargainvapourilta DHL toimittaa tilauksesta/maksusta seuraavana päivänä, hintaakin toimituksella on tosin muistaakseni about 15€. Desisiä Hangsenin puteleita ainakin on tarjolla eli ei mitään kauhean gourmeeta.