Ai. Kylläpäs niitä nyt paukkuu. Ensimmäinen ajatus oli, että koko modi paisunut tosta alhaalta. :facepalm:
Printable View
Ai. Kylläpäs niitä nyt paukkuu. Ensimmäinen ajatus oli, että koko modi paisunut tosta alhaalta. :facepalm:
Onneks tosta hadeksesta pääse paine hyvin pihalle.
Tapahtuiko venttaus siis näppäinlukko päällä ?
Ei tainnu olla näppäinlukko päällä.
Jos ato on ehjänä niin mittaas ohmit siitä piruuttas
Et itse ollu pelipaikalla kun haatesi muuttui tulivuoreksi ?
Bussardon naamakirjasta:
Liite 17595
Ilmeisesti toi on nyt sitten se EVOLVin uutuus.
Eikös tuon laitteen pitäisi palaa jo jos tuo 400F on lämpötila ?
Äkkiseltään vaikuttaa toi coilin lämpötilan ilmoitus yhtä "hyödylliseltä" ominaisuudelta kuin puff counter....
Oho, Hades on saanut uuden pintakäsittelyn.
Jep jep no tulee reeänaaha sentää kunnon steppipiiri jos tuollaisella paukuttaa menemää
Eikös tuossakin mennä jo reilu 20A ja 1.24V :)
Siis ilmeisesti nettihuhujen perusteella tuossa on stepdownkin ja piiri lämmittää coilin kivan lämpimäksi ja ylläpitää valittua lämpöä.
Rajoista sitten ei infoa tihku, mutta Evolv tuskin ihan mahdottomiin lähtee...
Pitäisi kuulemma olla DNA30 kokoinen.
Jossain Darwinin tapaisessa suljetussa järjestelmässä tuo voisikin toimia, mutta modder's boardina...?
Oliskohan SX piirit hiukan hoputtanut evolv:n poikiakin takaisin piirustuspöydän ääreen.... Tästähän näppärästi päästäisiin kloonien yksiin haittapuoliin, jos kilpailua ei synny vaan kaikki kopioisi jo olemassa olevia ei kehitystä juuri tapahdu. Mutta enhän minä nyt sellaiseen keskusteluun ala :whistle:
Niin no tuo SX-piirihän ei ollut klooni tahi kopio.
Eikös Evolv raahaa wateissakin aika paljon vielä perässä? Nyt kun SX-piiriin on saatu ihan fyysiset tulitusnapit niin en nää mitään syytä käyttää Evolvin piiriä.
Evolvin piiri on pienempi, saa kompaktimpaan kokoon ja muutenki tuttu turvallinen piiri joka toimii. Harva yli 30w tarvii muutenkaan
Ja tosta kehityksestäki sananen, ei se kehitys klooneja oo ikinä tarvinnu. Evolvi on lähteny darwinista ja päätyny yhteen suosituimpaan piiriin maailmalla. Kehittäny koko ajan lisää piiriä/piirejä, joskin vähän hitaanpuoleisesti.
Veikkaan myös että akut ovat jarruttaneet tuota wattien nostoa nykyään kun akuistakin saa jerkkua irti niin eriasia
Kilpailu on hyvä asia omasta mielestäni releillä
Vähänkö vanilja cokis on ihanaa! :drool: Pitää hakea ainakin 5 pulloa lisää... Ja koittaa unohtaa huhut siitä mistä jenkeissä vanilja-aromia uutetaan. :thinking: Lohdutan itseäni sillä että jos se olisi totta niin majavat olis kuollu jo sukupuuttoon. :lol:
Se oli se vadelma aromi mikä tehään majavien anaalirauhasista, vaniljasta en tiiä :)
Ai, mä oon ollu ihan varma että se oli vanilja! :eek: Mä olin yhteen aikaan niin traumatisoitunu aiheesta että heitin vaniljaiset huulirasvatkin meneen... :lol: Vai että vadelma... Mutta kai ne ne synteettisesti nykyään tekee, ei oikeesti voi olla totta että jenkkiläinen vadelmajätski on sama ku nuolis majavan persettä. :thinking:
Ootte molemmat oikeessa, sitä käytetään enemmän vanilja-aromissa mutta sekä vadelma- että mansikka-aromeista sitä löytyy myös.
Pitäisikö tuosta olla jotenkin otettu?
Eli jos sitä käytetään noin vähän niin tuskin vaniljacokiksessa on majavan anaalia. :thinking: Voin siis nukkua yöni rauhassa. :thumbup:
Jos toi röökijuttu pitää paikkansa niin miten maailmassa on yhtään majavaa jäljellä enää. :eek: Vai olisko kenties vaan jossain hienostuneissa vaniljasikareissa? Kai siitä vähän joutuu maksaan ekstraa, niinku kissanpaskasta kahvissa. :D
Eipä ole koskaan päässy lipasemaan raakamateriaalia, niin ei tiedä miten tymäkästä tavarasta puhutaan. Voi olla ettei sitä paljoa tarvitakkaan.
Jee 12 tunnin työpäivä takana.
Jep, itse 80 tuntisia viikkoja kuukaudenkin putkeen tehneenä (ei enää koskaan), ja niillä itsensä melkein tappaneena, minäkin noteerannut.
No tällä viikolla toinen pidempi päivä. Viimeviikol ei tullu ko tunti ylitöitä. Ensviikol ja siitä eteenpäi todnäk ainaki kerran viikos 12 tuntinen päivä. Kyllähä sitä jo normi tunneillaki o välil tuntunu et o ihan loppu. Mut palkkapäivänä taas hyvämieli noiden ylitöiden osalta. Jos sitä palkitsisi itsensä jo nyt tuolla diablo behemothilla.
Vihdoinkin sain aikaiseksi tilata Raspberry Pi:n :love:
Touhupäivä muhvi rikki vesijohtoputkesta [emoji22]
http://img.tapatalk.com/d/14/09/19/nypy2yzy.jpg
Ulkopuoli - sisäpuoli
Onhan tämä nyt vähän pöllöä kun kuukaudessa magentasta tulee possun punainen :(
Joo kokeilin kyllä mutta taitaa kaikki noi vaatia photoshopin jota ei meikäläisellä ole enkä osaa ees käyttää :P Pitäis varmaan siis teettää jossain ammattilaisilla? Tuonne menossa painoon mutta ne ei tarjoa sellasta palvelua, eli pitäis jostain muualta keksiä... Noiden valokuvaliikkeiden (joita ei paljon katukuvassa enää näy) ikkunoissa näkee paljon noita mainoksia tosta palvelusta eli taidan kokeilla jossain niistä.
Hei ootteks huomannu et se on muuten perjantai, viikon paras työpäivä?
:yeah: