Kipee kaveri toi pasirez. :crazy:
No kuka nyt kieltäytyy elitismistä jos saa misterin käyttöönsä. :lol:
Printable View
Tunnukset kyllä löytyy mutta ei vaan pääse kaikkeen sisältöön. No jospa kyselis ylläpidolta..
Kaikkea sitä taas lupaakin. Oon iha loppu jo nyt ja tuli lupauduttua jäämään taas ylitöihin huomenna.
Ostitko omaksi tuittu herran vai onko lainassa ?
Vapersit ja Waparit... :facepalm:
Pitää kohta varmaan alkaa jonkun järjestämään kostoretkeä linja-autolla mun oven taakse. Alkaa kohta noita vihamiehiä sen verran kertyä jo että vois olla kannattavaa :D
Ei tästä ihan parissa minuutissa asemalle juosta :D Oulu-Kuopio välin juna ajaa ihan tuosta 200 metrin päästä mutta asemalle vähän pidempi matka.
Voimme sitten yhdessä höyrytellä asemalaiturilla :thinking:
Naapuripalstalla taas taattua laatua, vittu mikä paikka :lol:
Luulin et Tuittu tuli ostaan puhelinta ja liittymää (leuasta päättelin, näin pikseleistä), mut sit hokasin et se on ostamassa muksulleen kans liittymää. :thinking:
Ei siinä, aika jynkytettävän näköinen. :smoke:
Kyllä Vapersin puolella meinaa tosiaan lähteä käsistä. On se kumma kun pitää jonkun laatikon takia vittuilla ja alkaa uhkailemaan.
Juu en ollu minä, ehkä huomenna. :evil: Mutta vakoilen vaan ohi kävellessä kun en tarvi puhelinta. :D Eiku hei onks teillä niitä "puhelinkansioita"?
Mikä on puhelinkansio? :D
No sellanen kansio mihin se puhelin pistetään :lol:
Karseeta meininkiä.
Lähdetään nyt vaikka siitä liikkeelle, että kuinka voidaan puhua "polkuhinnasta" kun jotain laitetta myydään hintaan 600€. Mikä tuon VariAntin ovh on? Toisekseen en ymmärrä, miten ihmiset kerta toisensa jälkeen lankeaa ostamaan laitteita, joiden arvo putoaa 200-400% muutamassa kuukaudessa kun suurin hype laantuu -> päivitettyjä ja paranneltuja versioita samasta laitteesta tulee, ja kloonit hyökkää. Tässä kohtaa hinnasta otetaan ilmat pois varsinkin käytettyjen osalta, esimerkkinä nyt vaikka "ex-antaisinvasemmankivekseni" aitoja Hana Modeja saa jo aika edullisesti. Sähkörööki-modit on paskin mahdollinen sijoitus laittaa isoja summia kiinni. Ensin ostetaan, ja sitten onkin jo kohta kiire myydä ettei tule otettua pahasti takkiin. Suhteellisuuden taju pettää monilla jo tuossa kohtaa, ja järki. Eletään jossain ihmeen scene-elitisti todellisuudessa. Loppujen lopuksi sillä laitteella on vähäisempi merkitys, kuin sillä että se laite on juuri sillä hetkellä OIKEA laite jotta voi kuulua johonkin tiettyyn ryhmään. Eikä hypelaitteen saatavuudesta, hinnoista tai ominaisuuksista oikein mielellään kerrota (puhumattakaan että tehtäisiin revikoita), koska sillä saattaisi olla seurauksena se että se munanjatke-putki, ato tai boksi laskeutuu tavanomaisuuden tasolle. Eikä varsinkaan kerrota muille, jos siitä vehkeessä onkin joku nolo lapsus tai valuvika, koska hypevehkeet nyt yleensä on noita v1:iä jossa kuluttajat saavat toimia betatestaajina.
Eipä siis ihmekään, että se ulosantikin palstoilla alkaa olla tuota luokkaa kun vanne alkaa kiristämään päätä; uhkaillaan ja haistatellaan. Ihan pimeetä touhua, ja ylä-asteikäisten hommia nuo. Ei aikuisten ihmisten. Tosin eipä tuo Waparin härnääminenkään asiaankuulumattomassa myynti-ketjussa ollut mielestäni oikein fiksua. Jotenkin itse ajattelen niin, että myyntiketjut pidetään siistinä muutenkin off-topicista.
Ja kaikki tämä tapahtuu lopulta hyvin yksinkertaisten pikku laitteiden ympärillä. :rolleyes: Otetaanko flaidikset vaikkapa tuosta mun xbox360-ohjaimesta? Tai hiirestä?
Mä en nyt oikein ymmärrä miten toi homma lähtee tollatavalla lapasista tuolla. Kuitenkin suurin osa tosta porukasta on tälläkin foorumilla rekisteröitynä ja useimmiten jopa aktiivisia. Tosi vähän on sellaisia nimimerkkejä, jotka ei täältä ole ns. tuttuja. Ei täällä vastaavaa huutelua ole, vaikka sekoilla täälkäkin osataan. Wapari nyt ei tänne taida kirjoitella, mutta ei se noita myrskyjä ole mun mielestä aloittanu.
????
Olisko sillä mitään tekemistä että se vaikka tuossakin ketjussa haistattaa itse vittua ja sitten muutama viesti myöhemmin kirjoittaa henkilökohtaisuuksiin menemisestä? Kyllä näissä tapauksissa on niin paljon kaksinaismoralismia liikenteessä että ei oo ees tottakaan. Tuo erittäin ylimielinen asenne ei varmaan yhtään helpota kans.
Mekaaniset rocks ja koskaan ei tule mitään waparin valmistamaa skeidaa tänne. Naurettava äijä, pasirez vielä pellempi :D
Ei tän touhun kyllä näin tunteisiin pitäs mennä...
No ainahan säästeliäämmät voi ostaa Waparin wolffin. Laatulaite sisuksia myöden, Liite 17588
Harrastus tämä on
Onneksi olen törmännyt livenä vai todella mukaviin tyyppeihin
ja toivottavasti tämä linja jatkuu
Kuin myös
Wapari on kyllä niiin menettänyt kasvonsa. :lol:
Ja pasirez taas, hullu mikä hullu, mitä muutakaan odottaa tyypiltä jonka avattaressa kissanpentua osoitetaan aseella. :crazy:
Onks tuo kolmella ruuvilla kiinni?