Mä sulle hipsterit näytän [emoji13]
Printable View
Mulla on vasta sauna lämpiämässä. Muksut unille ja sitten alkaa aikuisten joulu. Leivotaan piparia.
Ei tässä mihinkään sammuta, lapset tulee just kyläilemään:teaching: Vaikka aikuisiahan nuo jo ovat, tämä taitaa merkitä sitä, että olen vanha........
Eli keski-ikäisten pileet jatkuu [emoji4]
"Sedät jaksaa heilua" kuten lapparit lauloi :lol:
Me jaksetaan [emoji106]
Mää poksahdan ihan kohta...
Kellokaa viel ol paljoa. Kaveri tulos kylää ni poikamiesten joulua vietetää rommin ja viskin voimin :laugh:
Uskon nyt myös jo poksahtavani.
Pakko kai se on villipossua käyvä viiltämässä myös [emoji13]
Potka jäi sopivasti käteen leikatessa, söin siis kuin asterix.
Uskon saavani tästä päivästä raskausarpia. :(
Oonx mäki keski-ikänen? Pitäiskö ottaakki tsidukkaa?
Long drink ja johnny walker black label olis nyt asialistalla. Maanantaina meni jo punkku mutta tais emäntä hoitaa uuden putelin varalle. Onhan täs vapaita ennen neljättä päivää viä.
Äläs ny hinttivissy on ihan ok, tosin vaan kuiva omena,ja jäillä tottakai. ;)
Solia limellä on mun juttu jos haluaa kesäjuomaa. Meksikaanit tekee laihaa mehua mutta maku on kohdallaan. Ai pärkkele, ei kai menny hipsterilinjalle? Ei näistä enää tiedä..
Juurikin näin. Kuunnelkaa kun puhutaan asiaa.
Jaa,a, mahdollisesti molemmat päätellen siitä että olo niin pinkeä ettei pysty edes huokaisemaan sohvalla lököillessä kun tuntuu että keuhkot ei mahdu laajeneen kunnolla... :lol:
Näyttää alkukantaiselta tavalta nauttia skinkkaa! :D
Sillon ku laitetaan kuivana kakkoseen unohdetaan ne jäät, veri on paras liukaste. :sarcasm:
Eikö teillä muuten ole jouluna muuta tekemistä kuin vahdata tätä skeidaa? Eiku...[emoji15]
Ai onks nyt joulu? Ihmettelinki ku oli niin saatanan hiljasta kaikkialla.
Ei perkkule. Mä oon unohtanu keisarin...
Äijällä on hyvä maku. Dokataan joskus yhdessä
Meinasin kirjottaa jotain muuta, mutta totesin että ehkä parempi jättää vihapuhe muille. Ihan 100% kotimaista lihaa, ei löydy länsi- eikä itänaapurin verta tästä suvusta. Mutta kiitos kumminki.
Mä voin olla teidän keisarinna, mut vasta myöhemmin. Ny pitää viä vähä lähtiä kyläileen.
Täällä soi vaan industrial tällä hetkellä, ja brandyllä mennään, jouluna pitää kermaperseillä.
Kuka edes muuta jallua juo ku sheriffiä?
Joo mä en kerro kellekään. Onneksi on nää yksityisviestisovellukset.