Mun kohalla ne aina häviää ihmeellisesti :lol:
Printable View
Mä oon tässä puolitoista kuukautta ootellu drippan boxia ja nyt ne velottaa vielä uudestaan vaikka sanoin aspaan että ei velota sitä!!! Ei nyt millään kestä noin kauaa tulla briteistä!!
Aina kun meinaa tilailla Suomi kaupasta nesteitä!Tuote väliaikaisesti loppu X-(
Tue tässä sitten Suomi kauppiasta :mad:
Laitteet tökkii,nesteet tökkii, keli masentaa, kaikki muu on paskaa paitsi kusi :banghead:
https://www.youtube.com/watch?v=M7BR9Uh5uQE
.
Nyt kyllä vitutusta riittää vaikka muille jakaa:
>Ole kihlatun kanssa kaupungilla
>Äiti soittaa eikä mainitse sanallakaan että pitää lähtee hakee sohvaa
>Sitte tulee lähes 2h myöhemmin puhelu, että ei voi sitte missään auttaa tms. (en jaksa ees muistaa kaikkea)
>Huomaa että H-Dripper on valuttanu about 2ml nestettä taskun pohjalle
>Ei mistään mitään nestettä joten ärrälle ja Marlboron White Mint kehiin vitutusta lieventämään
>Tule kotia ja huomaa että huoneessa on "siivottu"(lue nakottu kamat minne sattuu)
>Yks violetti Efest jossain helvetissä ja akkukotelo hukassa
>Kerää vajaa 3ml nestettä ja sitte huomaa että piparminttua ei voi laittaa random kaapinpohjalitkuihin ku vajaan pisaran, eli turautin sitte about 5 pisaraa ja jotenkuten höyryteltävää nytten
Kiitän ja kumarran sekä vittuunnuksissani varmaan paiskon kamoja ja lähen raivoomaan alakertaan tästä kohtapuolii...
Täällä kans laitevitutus, vamo vetelee viimesiä henkosiaan (V2, onhan se aikansa jo elänytkin), nautilus ei mene viilaamisen jälkeenkään VTR:n kiinni kunnolla eikä jaksa taas alkaa askarteleen..
Nesteet finaalissa ja kaikki kaupat mistä oon tilaillut on ne musthave-nesteet loppu. Tietenkin.
Krapula, ja kahvi loppu kaapista.
Ostin eilen ison kassillisen ruokaa, jotta pärjää ainakin sunnuntaihin saakka. Aamupalaa suunnitellessa ihmettelin jääkaapin tyhjyyttä. Juu, jäi ostoskassi purkamatta ulko-oven viereen. Ruisleipä on vielä hengissä, mutta muut eväät taitaa mennä suoraan roskiin.
Ele nyt käypää tavaraa roskiin heitä, ei se huoneenlämmössä yön yli oleilu nyt kuitenkaan niin haitallista avaamattomissa rasioissa olevalle tavaralle ole.
No katotaan nyt sitten, syytän Trollia mahdollista mahanpuruista
Huomisen krapulapitsa, tänään! Vielä hengissä, huomisesta en tiedä.
No en mä käskenyt tervettä järkeä hukata!:D
Jos haisee/maistuu hassulle, niin roskiin, tsiisus nyt taas kerran!
Jos ei itellasta ole mihinkään, nii ei tuo matkahuoltokaan vakuuta:( Ei tainnu 2päivää riittää MH:lle et ois Pälkäneeltä Ouluun akut matkannu. MH:n seurannas lue kuin että ennakkoilmoitus vastaanotettu. No ei auta ku viritellä reissuun mörköä mukaan prkl.
EDIT: Tiedä sitten kumpi on sössinyt, akkula vai matkahuolto, mutta löytyihän tuo mun paketti Siwasta. Lähetystunnus tosin oli täysin erinlainen kuin mitä akkulan tiedoissa ollut. Ilmeisesti samasta syystä ei mulle ollut tullut tekstiviestiä että paketti noudettavissa. Kannatti kerrankin mennä kyselemään notta oisko omalla nimellä saapunut paketteja. Nyt on AW:t laturissa ja mieli parempi :).
Viddu stna. Oli sit tuo toinen puolisko tilannu "juhlaliten" kynttilöitä ja varusteita 350 eurolla (ja päälle viel vissiin suunnilleen satkulla ilmasia tuotteita emännöinnistä) [emoji35]
Noh toisaalta hetken puntaroin, että kuuluiskohan tää kumminkin hehkutusketjuun. Eipähän tarvi enää mistään höyryhankinnasta potea huonoa omatuntoa
Vapottajan kosto on Mahoton..:laugh:
Ryssäklooni oli menny jotenkin rikki, ei ottanu kontaktia ku jokatoisella napin painauksella, piti sitte rueta retroilemaan ja tehä setuppi dreamiin... Ja tietty vituttaa työtilanne, käytännössä pakkoloma ainakin pari päivää...
Muistelet jotta palvelimessa pyörisi 32bit wintöötti 2008 ja vaihdat muistit 2x1Gt -> 2x2Gt. Myöhemmin tarkistat että kumpikos se olikaan niin 64bit. Prkl.
Onko se nykyään niin vitun vaikeaa elää vaan niiden sääntöjen mukaan? Vai onko ihmisiin kehittynyt joku vitun "vängätään ja väännetään asiasta"-kromosomi, joka ajaa ihmiset kaivelemaan porsaanreikiä säännöistä?
Tällä viikolla nyt muutama hyvä esimerkki miten vitun idiootteja ihmsiten pitää olla. Paikallisessa karvakämmenen ravitsemusliikkeessä jantteri seisos 20 minuuttia jonossa, kun "miettisi onko 5 oma valintaisen täytteen pitsa halvempi kuin vastaavilla täytteillä oleva pitsa listassa", teki mieli antaa kaverille monoa ohimoon. Parkkipaikalla ~4. vuosikymmenellä oleva henkilö asetteli parkkikiekkoaan millin tarkasti, jotta se olisi juuri siinä tasan ja puolen merkkien välissä, jotta voisi sitten reklamoida "ettei se vitun muoviläpyskä ole tarkkuuslaite", kun olisi sakot rapsahtaneet, teki mieli koputtaa ikkunaan ja sanoa, että jos sen vitun muoviläpyskän käyttäminen on niin vitun vaikeeta, niin kannattaa vaihtaa vaikka linja-autoon, voin auttaa puhkomalla renkaas. Viikottaisin IRL-vitutusarvon ylitit kun kaupassa pupunruokaosastolla, ~50 vuotias nainen oli vallannut vaa'an mittaillakseen onko 10 mandariinin valmispussi halvempi vai kalliimpi kuin 9-11 irtomandariinin pussi, totesin että haistakoot vitut ja vahingossa jalkani tarttui vaa'an sähköjohtoon, joka irtosi.
Ja nyt sitten viimeaikaisten kauppa-alueen sääntöjen epäselvyys vänkäämisten seurauksena varmaankin, täälläkin jonkun on ihan pakko kokeilla rajoja. Ei voida elää sen kanssa, et joko tehdään se huutokauppa sillä minimi hinnalla kuin suostuu myymään tai myydä sillä hinnalla kuin asettaa ja nostelee lankaansa kerran viikossa.
Päristelin UÄ-pesurissa paria kourallista likaisia nesteputelin korkkeja, ja täysin ajatuksissa pyörittelin ja sekottelin niitä v.... etusormella varmaan pari minuuttia. :o
Naapurii muuttamassa porukkaa, ne tulee 5 aikoihi aamulla rahtaamaa tavaraa ja tähän mennessä ne on onnistunu rikkomaa 2 kaljapulloa pihalle rappusten viereen, ja ne ilmeisesti polttaa röökiä kämpässä/rappukäytäväs.
Onneks ei koira rynnänny lasinsiruihi ku oltii ulos menossa, muuten ois murtunu leuat muuttomiehiltä. :)
Vit***inen hammassärky toista päivää... Tonnin burana sama ku tuuleen huutas [emoji35]
Pitää varmaan heittää panacodia kehiin eli hyvästi selvä päivä :(
Ää panacod+burana pelittää aina ;)
Jep, mä otan aina parasetamolia ja ibuprofeenia niin lähtee pahin tuska. Jos nuo ei yhdessä auta niin sitten äkkiä hammaslääkäriin.
Aamulla soitto luottolääkärille ;)
Burana vahvistaa panacodin vaikutusta, ei toimi kaikilla mut mulla menee nuppiin ku jaloviina :)
Mä ajan koko yön...
Muutaman kerran kuullut tämän radiosta ja saakutin renkutus jäänyt soimaan päähän :mad: - enkä edes yhtään tykkää ns. Suomipopista.
Kele. VTR vain surkeasti inisee. Ainoa pelaava modi tällä hetkellä Chana ja iTaste3. Ego akutkin menin pölvästi lahjoittamaan. Voi voi voi voi. Joku boksi pitäs varmaan ostaa, mutta mikä?
Kaveri kyssyy saako höyrytellä minun Hana kloonila johon jonkin aikaa sitten vaihoin aidon Dna 30 piirin. Se käy ja annan boxin ja akun. Käsken laittamaan akun oikeinpäin niinko monta kertaa aijemmin. Kohta kuuluu vain että "Tästä tulee savua"
Otan modin ja akkuhan se on sielä väärinpäin. Sinne meni se piiri. Nyt mennään sitten pelkästään mekaanisela.