Kyllä on nykyään Libertyllä nopeaa palvelua. Sunnuntai iltana tilattu ja nyt oli vajaan kolmen päivän päästä postilaatikossa XO-nesteet.
Printable View
Kyllä on nykyään Libertyllä nopeaa palvelua. Sunnuntai iltana tilattu ja nyt oli vajaan kolmen päivän päästä postilaatikossa XO-nesteet.
Mitä LF:stä voisi taas sanoa...homma toimii ja jos ei toimi niin se korvataan ja laitetaan toimimaan. Pelkästään hyvää sanottavaa :esmoke:
jeps, mainio firma. pakko vaan kyllä yrittää tilata suoraan Pink Spotilta niiden nesteitä jenkeistä, koska oon jo yli 2 kk odotellu että niitä tulis Libertylle hyllyyn...
Viljami:
Tuo ViVi Tank versio 2 - Mitä eroavaisuuksia ensimmäiseen versioon? Pelkästään vain atomisaattorin wickit? Vai onko jotain muitakin rakenteellisia eroavaisuuksia? Onko noi atomisaattorit ja metallitankit yhteensopivia ensimmäisen version kanssa?
Tietääkseni ainut mikä muuttui oli parannukset wickin kanssa, älä kysy että mitä 8) Pitäisi siis olla muuten yhteensopiva V1'sen kanssa.
-Viljami
NONNIIII! :D
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...97335202_n.jpg
-Viljami
Viljamille kyssäriä!: Koskas tulee täytettä hyllyyn noiden Vermillion Riverin tuotteiden osalta? Tilipvä tulossa :D
Eilen tuli lähetys taloon, joten ens viikolla pitäs olla hyllyillä :)
-Viljami
Nyt on kyllä lipsahtanut väärää tavaraa pulloon! 10mg Vermillionin, Kentucky cherrywoodia pitäis olla, mutta nikotiiniä tuntuu olevan ainakin tuplat :-\ Sen verran pitkään menty jo 8-12 mg nesteillä että humisee hupussa oikein huolella!!
Tilaus tehty 29.4
Nyt täytyy kyllä purkaa vähän mieltä! Ennen niin hyvin toiminut kauppa ja nyt hyllyt huutaa tyhjää pinkspotin ja vermilonnin suosikki nesteillä monta viikkoa?
Molempien restockit ovat talossa ja sivuilla lähipäivinä, ellei jo tänään. Valitettavadti näitä viivästyksiä tulee ajoittain meistä riippumattomista syistä. Usko pois, kyllä mekin haluamme tuotteita hyllyille mitä myydä, aina ne toimitusarviot eivät valitrttavasti pidä paikkaansa. Kohta niitä kuitenkin taas saa :)
-Viljami
Nyt tais tulla mun tilauksien pohjat. Perjantai aamuna tein tilauksen ja saman päivän iltapäivänä oli jo shipped. Kamat tipahti tiistaina postilaatikosta. Näin nopeesti ei ole mulle tullu vielä koskaan Libertyn pakettia. Jopa Royal pain ja Itella toimi kerrankin nopeesti. Niitä kun on yleensä saanu aina odotella. Tosi hienoo. Mä olin ihan varautunu siihen, että vasta loppuviikosta tulee paketti. Olen iloinen, kun olen nyt iloisesti yllättyny :D
Huomenna on viimeinen päivä hyödyntää 15% alennus, kesäkuusta lähtien alennus palaa @10%
-Viljami
Joko kaikki saapuneet litkut on listattu sivuille, vai vieläkö kannattaa jatkaa F5 painelua? Aika usea PSV näyttää vieläkin n/a:ta. :(
Kannattaa sitä vielä hakata :) PSV'tä on todella paljon talossa, mutta valitettavasti 30ml pulloja ei niinkään. Heti kun saamme pulloja on sivut täynnä tavaraa :)
-Viljami
Ei ole kuin positiivista sanottavaa LF:stä. Neesteet tulee nopeasti suomeen mutta Itella hidastelee välillä :/. Tilannut oikeastaan kaiken LF:ltä ja jatkossakin kyllä tilaan :). Mitäs sitä hyvää vaihtamaan?!
Olisikohan muuten Pink Spotin nesteitä sun muita olemassa VG versiona missään?
Ei taida olla VG:nä..ellet ota yhteyttä ja erikseen tilaa sellaista. http://www.pinkspotvapors.com/Articles.asp?ID=240
Lainaus:
What VG/PG ratio do we use?
We use apx 70VG - 30PG in most of our Ejuice. We use PG based nicotine so your ratio will swing more towards the 50-50 ratio depending on your nicotine level. We use USA food grade PG and VG only. We will customize your juice to your specific needs upon request at no additional charge.
My bad. Olen kyl monta kertaa noit katellu ja lukenu kyllä että on PG/VG, mutta en sitten tiedä mitä äsken päässä pyöri ku kirjottelin. Ihan sillä vain ajattelin ku taidan olla PG:lle allerginen. eli sen takia ihan kyselin tuost VG:stä. Tokihan se voi olla ettei mitään 50/50 seoksissa ja vastaavissa se allerginen reaktio iske o.O
Vai hinnankorotus eli alennuksen pienennys.
Lienee tullut vakiasiakkaita tarpeeks :(
No, eipä tuo sinällään haittaa.
Köhköh, pakkiksella oli 20% alennus eikä pakkiksen kautta tullut asiakasvirta oli useita kertoja pienempää kuin muilta foorumeilta. Suuri osa niistäkin asiakkaista oli itseasiassa tämän foorumin käyttäjiä isomman alen perässä. Pudotimme prosenttia 15%'in, eli samalle tasolle muiden kanssa, ja siitä syystä ketju poistettiin. En näe että mitä tekemistä tuolla on minkään kanssa?
Valitettavasti en voi tehdä mitään tuolle aleprosentin tippumiselle, tulee yksinkertaisesti liian kalliiksi näillä hinnoilla pitää tuollaista alea. Jos se olisi minusta kiinni niin nesteet olisivat ilmaisia, tosin tuskin kovin kauaa saisin pitää työtäni sen jälkeen :-[ Uusi alennuskoodi on kuitenkin samalla tasolla korkeimpien alennuskoodien kanssa mitä markkinoilla liikkuu atm, eli ei tässä nyt varsinaisesti ketään olla ryöstämässä. Edelleenkin väitän hintojemme olevan vähintäänkin kilpailukykyisiä. Jos nyt vähän vielä koitan myydä niin väitän valikoimamme olevan ehkäpä suurimpia mitä markkinoilla on, tietääkseni omaamme euroopan ainoat nikotiinilliset pink spotit ja varastotilanteemme on yleensä aika hyvä verrattuna moniin muihin kauppoihin ja tietenkin yhteistyö gepetton kanssa 8). http://elouai.com/images/yahoo/57.gif
-Viljami
Eilen tuli itselläkin tehtyä tällä erää viimeiseksi jäävä tilaus Libertylle. Tilaushistorian perusteella muutama satku on tullu painettua kauppaan. Nyt kun alekoodi laskee toisen kerran päätyen 10% tasolle, niin tavara alkaa löytyä halvemmalla muualta. Pink Spottiakin tilasin jo tiivisteenä, nyt menee LF:n valmis neste mun henkilökohtaisen kipurajan ylitte. Ei tämä koodien heikennys yksinään, mutta eilisen tosi kevyttä tavaraa sisältäneen tilauksen postit oli kaksi puntaa :o Edellisen paljon painavamman tilauksen sain punnalla, ja kaikki muut sitä ennen on olleet ilmaisilla posteilla. Hyvin palveli tähän asti, ei siitä valittamista. Täältä tähän :esmoke:
Aika törkyhinta myös lähetyskuluja, tracked 9£.
Viime kesänä 5,49£, sitten 4,16£, jonkin aikaa 0£, aivan viime aikoin 0,99£ ja nyt 9£
Tilaukset kaikki 50-70£
Tuo johtuu siitä että Royal Mail nosti todella reippaasti hintojaan huhtikuun alusta. Hinta määräytyy painon mukaan, ei arvon. Sama käytäntö on nykyään myös muilla kauppiailla. Tuo tracked ei vaikuta toimitusnopeuteen mitenkään eli yhtä nopeasti tulee halvemmalla postituksella, samat korvauskäytännöt koskee molempia.
-Viljami
Huhtikuun lopulla on toimitus ollut vielä 0,99£, varmasti painavampi satsi. Kiitokset siis jos silloin ollut ale, en ollut tietoinen RM hinnankorotuksista.
Aiemmin annettiin ymmärtää, että ilman trackingiä ei kauppias ota vastuuta ja lähetys ei ole vakuutettu. Nyt on siis toisin?
No sivulta 2 löytyvässä hintavertailussa otitte kuonoon lähes kaikilta siinä olevista suomi-kaupoista ja lähes kaikilla rintamilla. Ja se oli 15% alella
Ok, kiitos.
Jos toivoa saa, merkittävämmät muutokset saisivat näkyä jollakin tavalla myös tilaustapahtumassa. Tilatessa näkyi shipping olevan 1.99 ja seuraavassa valikossa oli jo aivan eri summat.
Muutamasta eurosta en jaksa itkeä, mutta jos ero edelliseen tilaukseen on merkittävä (0,99-9,00/kuukaudessa), tulee väkisin olo, että joko teen jotain väärin tai sitten mua kustaan silmään.
Hyvä kauppa silti. Tilaan jatkossakin.
theodor
Nyt en oo aivan perillä mitä tarkoitat, voitko vielä tarkentaa mitä valikkoja meinaat? Tuota non-signer for -lähetystä ei saa kyllä kovin helposti nousemaan yhdeksään puntaan, esim 0,5l nesteitä ja pari starter kitia tekee vasta 4,XX puntaa. Kirjatut lähetykset ovat kieltämättä aika kalliita nykyään, mutta varsinaista hyötyä niistä ei välttämättä ole. Kuten varmaan muutkin ovat huomanneet, on Royal Mailin seuranta aika köykäinen joten itse en välttämättä siitä maksaisi mitään ekstraa, varsinkaan kun nopeuteen upgradella ei ole mitään vaikutusta.
-Viljami
Eihän noi hinnat kovinkaan ole nousseet. Aatelkaa suomen itellaa, jos täältä saisi nikotiininesteet..menisi postareihin kaksinkertainen summa ja todennäköisesti lähetykset olisi aina myöhässä viikolla. Nesteet varmaan olisi sitten pilvihinnoissa ja todennäköisesti vaihtoehtona vain minttu ja salmiakki valviran valvonnan alaisena.
Tänään tilattu LF nesteitä. Tilattu/Pakattu/Lähetetty, nopeaa toimintaa.. Kiitos!
Mitä mä tossa kokeilin niin mulla ainaki näytti korissa tuon lopullisen postitushinnan. Tuo lopullinen hinta on kuitenkin se oikea hinta, softa laskee sen tuotteiden painon ja RM'n hintalaskurin mukaan. Voi olla että tuo ensimmäinen hinta on laskettu olettaen että asut briteissä ja vasta sen jälkeen kun olet edennyt tilauksessa on ilmennyt että paketti lähtee suomeen.
-Viljami
Viljamille....original neste sarjan hinnoittelu on koko lailla ryybenistä....sielläkin olisi ihan käyttökelpoista nestettä mutta ei kovin kilpailukykyinen/houkutteleva hinta kun fsusaa saa ihan samaan rahaan..
Viljami, sigusi puhuu 10% alennuksesta vaikka se on ollut isompi jo jonkun aikaa. Lisäksi linkki menee "Oops" sivulle. Kunhan mainitsin... ::)
Otan tän hinnoittelun huomenna esille, mutta en tiedä kuinka paljon tuossa on liikkumavaraa. Ko. nestelinjan tulevaisuus on muutenkin mietinnässä, mutta siitä enemmän sitten kun on päätöksiä tehty.
Mä koitan ottaa selvää että missä kusee, mutta tuo laskurin hinta ei kyllä oikein väärässä voi olla, mahdollinen vika on tuossa edellisessä arvossa. Heitin ton edellisen ulkomuistista, nyt kun kokeilin niin 0,5l nesteitä ja kahden starterin postitukset on £6,8. Jos ottaa 0,5l nesteitä pelkästään niin postit on tuo £4,8, mitä vahingossa valehtelin tuossa ensimmäisessä viestissä.
Siguni puhuu nykyään taas 10% alennuksesta, kun alennusprosentti on huomisesta lähtien 10% :) Näköjään meni ylimääräinen viiva osoitteen perään ku muokkasin tota, korjataan se heti. Kiitokset huomiosta :)
-Viljami