-
Vs: Arizona.fi Mukavaa höyryttelyä. Alekoodi 5% Myymälä Riihimäellä
jos jossain 300% halvemmalla niin kerro ihmeessä, halvalla sais :smoke:
-
kiinastahan noita ku jaksaa kaivella :D
-
ja ymmärrän sen jos jotain viittii tuua suomeen myytäväksi, niin on muualla ihan eri hinnat, mutta ei tartte miettiä meneekö se tullin raja yli suomesta tilattuna, ja ymmärään että pitäähän kauppiaankin elää, ja pitäähän hintoja arvostella, mutta loppujen lopuksi meistä kiinni elääkö kauppias noilla hinnoilla, itse tykkään tilata suomesta ku osaan vain suomea ja ei haittaa jos on vähän yli hintaa lontoon hintoihin, mutta ei tartte lontooksi tapella :smoke:
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
killekallek
ja ymmärrän sen jos jotain viittii tuua suomeen myytäväksi, niin on muualla ihan eri hinnat, mutta ei tartte miettiä meneekö se tullin raja yli suomesta tilattuna, ja ymmärään että pitäähän kauppiaankin elää, ja pitäähän hintoja arvostella, mutta loppujen lopuksi meistä kiinni elääkö kauppias noilla hinnoilla, itse tykkään tilata suomesta ku osaan vain suomea ja ei haittaa jos on vähän yli hintaa lontoon hintoihin, mutta ei tartte lontooksi tapella :smoke:
totta on et suosi suomalaista, ja lontoos viel kalliimmat kamat ku suomes :D
-
mietin vain onko tässä keskinäistä kismaa, kauppiaan ja asiakkaan välillä, vain onko mulla jäänyt jotain välistä näkemättä, oikeesti harmittaa tällänen, ei oikein tiiä keneen luottaa, kauppiaalta tullut kaikki siihen hintaan mitä oon tilannut, ei ylimäärästä eikä alimäärästä, mutta jotenkin alkaa kaiveleen tää juttu
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
killekallek
mietin vain onko tässä keskinäistä kismaa, kauppiaan ja asiakkaan välillä, vain onko mulla jäänyt jotain välistä näkemättä, oikeesti harmittaa tällänen, ei oikein tiiä keneen luottaa, kauppiaalta tullut kaikki siihen hintaan mitä oon tilannut, ei ylimäärästä eikä alimäärästä, mutta jotenkin alkaa kaiveleen tää juttu
no kyllä sitä näistä suomikaupoissa aina saa kyllä mitä tilaa ja siihen voi luottaa :) itse en henk.koht pidä tämän henkilön toiminta mallista, samat jutut mitä vihtis listannut tuonne ylemmäs...
-
jep jep, ite sen verta vähän aikaa höyryillyt. etten ymmärrä kaikkia teidän termejä enkä noita juttuja, pitäs jonkun vetää näitä juttuja vähän yhteen et tyhmemmätkin ja vähemmän höyryyjät ymmärtäis missä mennään
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Vihtis
Näinhän minä jo tuossa postauksessani mainitsinkin. Kimppatilauksessahan on sitten kyseessä nautilus / terminator eli täysin toinen tuote, kuin mitä sinä olet nyt sitten markkinoimassa? Joten en ymmärrä tätä kädet korvien päälle ja 2mä en keskustele teidän kanssanne" asennetta. Kaipaisinkin nyt vastaustasi myös noihin aikaisempiin kommentteihini.
No sittenhän ei oo mitään ongelmaa, tilatkaa vaan nautilus, mutta älkää tobecon terminator / oddya. Olet tosiaan väärässsä, mutta täällähän asiakas on aina oikeassa, huomaa sinä et ole asiaks, et ole koskaan mitään minulta ostannut, haukkunut vain. Ainakintuo tarjous ja hintalaskelma perustuu tobecon oddyyn ja Micelle on tobecon myyjä!
Vielä kertaan. Miten voit sanoa tuntevasi asiakaspalveluani kun et ole koskaan ostanut. Puhut joistain kavereista, mikseivät minulle kerro. minulla on ainoastaa yksi avoin/selvittämätön asia, kun asiakas oli ostanut muualta tuotteen ja palautti minulle takuupalautuksen minulta ostamastani tuotteesta ja ehdotti vaihtamista muuhun tuotteeseen, ainoa auki oleva asia. Ok toinen oli tapaus jossa asiakas valitti kuluttaasiamiehelle ja kuluttasiamies vahvisti minun kantani! Näitä nyt on toki
pari monesta tuhannesta kaupasta! Kyllä minun tarkoituksena on palvella asiakkaita parhaalla mahdollisella tavalla, mutta kun sitten jotkut potkii yli aidan, en minäkään siedä mitä tahansa
Tuntuu vain ikävältä, kun löydän hyvän tuotteen ja erehdyn esittelemään sen niin kimppatilaus iskee. Onkohan charun joka tilausta hoitaa, miettinyt työmäärää, veroasioita yms. Muutaman kappaleen kimppatilaus on aivan ok, mutta kun ryhdytään myymään satoja kappaleita,on turha puhua enää harrasteesta, ei verottajakaan enää näe sitä siksi! Ja minun hintanihan on ilmeisesti vielä edullisempi kuin kimpan, siellä puuttiin n. 30 hinnasta.
Selvitä nyt kenen tuotteesta on kysymys ennenkuin täällä huutelet!
-
Re: Arizona.fi Mukavaa höyryttelyä. Alekoodi 5% Myymälä Riihimäellä
Kaikki tuotteet mitä tässä on mainittu ovat tobecon tuotteita. Nautilus/terminator/oddy ovat kaikki sama laite jotka vain brandatty uudestaan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
saippuakauppias
No sittenhän ei oo mitään ongelmaa, tilatkaa vaan nautilus, mutta älkää tobecon terminator / oddya. Olet tosiaan väärässsä, mutta täällähän asiakas on aina oikeassa, huomaa sinä et ole asiaks, et ole koskaan mitään minulta ostannut, haukkunut vain. Ainakintuo tarjous ja hintalaskelma perustuu tobecon oddyyn ja Micelle on tobecon myyjä!
Väärin olen tilannut sinulta kaksikin kertaa ja molemmilla kerroilla tuli kamat perille 2 päivässä sellaisena kuin pitikin. Mutta lähipiirissäni sitten useampikin on tilaillut sinulta myös ja näissä sattuneiden tapauksien vuosi en voi sinua suositella kenelekkään, lisäksi nuo asiat mitä luettelin ylempänä. Henkilökohtaisesti en siis tunne kauppiasta enkä ole häntä koskaan tavannutkaan kasvotusten. Kaikki kokemukset perustuvat siis ainoastaan asiakaspalvelukokemuksiin kaupankäynnin ja reklamaatioiden yhteydessä, nyt olemme onneksi porukalla siirtyneet toisen liikkeen asiakkaiksi ja kaikki on toiminut loistavasti.
-
Vs: Re: Arizona.fi Mukavaa höyryttelyä. Alekoodi 5% Myymälä Riihimäellä
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Elyrotth
Kaikki tuotteet mitä tässä on mainittu ovat tobecon tuotteita. Nautilus/terminator/oddy ovat kaikki sama laite jotka vain brandatty uudestaan.
Noniin eli siinä meni sekin argumentointipohja saippuakauppiaan pointista, että ei olisi enne häntä kyseistä tuotetta esitelty.
I rest my case.
-
hitto soikoon, ei varmaan kukaan kauppias ole "puhtailla jauhoilla" liikkeessä, kaikkien niiden pitää elää, ja jos muualta saa halvemmalla, niin tilakkaa sieltä, mutta jättäkää meille lontoota osaamattomille mahdollisuus tilata suomesta suomen kielellä, ilman että haukutte meidän kauppiasta, tai jos ossaatte paremmin niin eikö teitän kannattas pistää pystyyn oma kauppa
-
Hyvät joulut!!
No tämä juttu ei liity ylläolevaan aiheeseen.
Tuosta vamon näytöstä kiinnostaisi tietää kun olen ostanut 2 sulta niin onko niissä ollut kyseistä vikaa että näyttöön alkaa ilmestyä valkoisia pisteitä?? Mulla mennyt toisesta vamosta vasemmasta kulmasta näyttö valkoiseksi!!
-
Vs: Re: Arizona.fi Mukavaa höyryttelyä. Alekoodi 5% Myymälä Riihimäellä
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Vihtis
Noniin eli siinä meni sekin argumentointipohja saippuakauppiaan pointista, että ei olisi enne häntä kyseistä tuotetta esitelty.
I rest my case.
Lueppas tobicci itse uudestaan..., saksalaisesta tuotteesta puhuttiin.
Tobeco ei tietääkseni ole vielä toimittanut yhtään kappaletta markkinoille, toimitukset alkavat 5 - 8 tammikuuta!
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
killekallek
hitto soikoon, ei varmaan kukaan kauppias ole "puhtailla jauhoilla" liikkeessä, kaikkien niiden pitää elää, ja jos muualta saa halvemmalla, niin tilakkaa sieltä, mutta jättäkää meille lontoota osaamattomille mahdollisuus tilata suomesta suomen kielellä, ilman että haukutte meidän kauppiasta, tai jos ossaatte paremmin niin eikö teitän kannattas pistää pystyyn oma kauppa
En ole väittänytkään, ettei olisi puhtaat jauhot pussissa. Katetta saa ja pitää tehdä. Kauppaa saa käydä, mutta miten sen tekee ja kuinka kritisoi muita, onkin ihan täysin eri juttu. Tämäkin polemiikki lähti siitä, että teidän kauppias alkoi puuttumaan asioihin, jotka eivät oikeastaan hänelle kuulu, mikäli ei itse lähde tilaukseen mukaan.
Minun mielestäni se on ainoastaan tervettä, että täällä voimme ja saamme sanoa sanottavamme. Jos sinulla on hyviä kokemuksia niin hienoa, en minä sitä lähde kieltämään, ettetkö saisi tilata tästä puljusta. Arvosta suomikauppoja niiden panosta, mutta aina mahtuu mukaan myös niitä joille pitää asiakkaan antaa palautetta, miten se palvelu muuten kehittyisi ? Päätä silittelemällä?
Mielestäni tekstini on ollut asiallista ja olen van kyseenalaistanut toimintatapoja ja ilmaissut oman mieleipiteeni. Minulla on siihen oikeus, kuten sinullakin puollustaa hyväksi kokemaasi kauppiasta. Minä taas haluaisin rehellisiä ja suoria vastauksia en sitä, että mielipiteeni leimattaisiin "Höpöhöpöksi". Kuten tässä jo aiemmin todettiin en ole yksin näiden mielipiteideni kanssa.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Jani86
no kyllä sitä näistä suomikaupoissa aina saa kyllä mitä tilaa ja siihen voi luottaa :) itse en henk.koht pidä tämän henkilön toiminta mallista, samat jutut mitä vihtis listannut tuonne ylemmäs...
-
Jussin putiikkia pitää jonkun aina sanallisesti morkata n. 3:n kuukauden välein. Yleensä just foorumille tulleita vieläpä.
Mutta mitäpä tuo mulle sinällään kuuluu, kerkiäis vaan putiikissa poikkeen sanalla.
Jussille hyvät joulut naapuripitäjästä :esmoke:
Ves@
-
No kysäsen uudelleen!!
Hyvät joulut!!
No tämä juttu ei liity ylläolevaan aiheeseen.
Tuosta vamon näytöstä kiinnostaisi tietää kun olen ostanut 2 sulta niin onko niissä ollut kyseistä vikaa että näyttöön alkaa ilmestyä valkoisia pisteitä?? Mulla mennyt toisesta vamosta vasemmasta kulmasta näyttö valkoiseksi!! Jos se vielä leviää niin varmaankin vaaleat näytön numerot myös katoavat!! Onko noita vikoja ollut muilla?
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
saippuakauppias
Tuntuu vain ikävältä, kun löydän hyvän tuotteen ja erehdyn esittelemään sen niin kimppatilaus iskee. Onkohan charun joka tilausta hoitaa, miettinyt työmäärää, veroasioita yms. Muutaman kappaleen kimppatilaus on aivan ok, mutta kun ryhdytään myymään satoja kappaleita,on turha puhua enää harrasteesta, ei verottajakaan enää näe sitä siksi! Ja minun hintanihan on ilmeisesti vielä edullisempi kuin kimpan, siellä puuttiin n. 30 hinnasta.
Selvitä nyt kenen tuotteesta on kysymys ennenkuin täällä huutelet!
älä charunia taas tähän sotke se on khaimera joka tätä lähti viemään, ja eiköhän nämä äijät ole jo ennen sinun esittelyitä ollut jo kauan ennen tietoisia kyseisistä tuotteista :D ja on miettinyt verot ja työmäärät yms. ja aluksi pitikin olla vain muutaman kappaleen kimppatilaus, mutta halukkaita oli enemmän kuin osasi odottaa, niin se on vain hienoa kun joku viittii ottaa asiakseen tämmöisen homman :) hyvä khaimera
-
sopivasti hullu pitää olla o/
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
saippuakauppias
Varmasti tuntuu, mutta eikös foorumilla ollut jo ketju mistä sitten "löysit" tämän? Ja khaimera tietääkseni hoitaa tilausta.
Mitä vero- ja tulliasioihin tulee, niin eihän nämä mihkään jälleenmyyntiin ole tulossa vaan yksityiskäyttöön, eli normaali alv + tullimaksu tulee.
E: jani siinä kerkeskin jo samaa asiaa.
-
äkkiä tästä vetää yhteen sen ettei suomessa sais olla ketää kuka myy meille lontoota osaamattomille mitään muuta kuin pelkkiä perus aloitus putkia, ku tuntuu että noi muutkin kiinnostavat jutut on niin hankalia ja pitäs osata jo sanastoo että tietäs mistä puhutaan ku teillä niin hienot sanat kaikille asioille joita suurin osa aloittelioista ymmärrä ollenkaan
-
http://suomeksi.arizona.mycashflow.f...-ennakkotilaus
tuosta epäilin et on sellanen drip juttu, piruutaan tilasin, voishan noissa olla enemmän juttua mitä tilaa ja mitä saa, siinä moni oikeessa
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
killekallek
äkkiä tästä vetää yhteen sen ettei suomessa sais olla ketää kuka myy meille lontoota osaamattomille mitään muuta kuin pelkkiä perus aloitus putkia, ku tuntuu että noi muutkin kiinnostavat jutut on niin hankalia ja pitäs osata jo sanastoo että tietäs mistä puhutaan ku teillä niin hienot sanat kaikille asioille joita suurin osa aloittelioista ymmärrä ollenkaan
Tämä on nyt niin kummissa sfääreissä tämä keskustelu, etten enää ihmettele enää mitään.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
killekallek
Tuossapa enempi tietoa kyseisestä tuotteesta - http://www.e-savuke.com/forum/index....4013#msg164013
-
vähän joulumieltä hei. :D
tuotteita menee varmasti kaupaksi kimpankin jälkeen ja ensikuussa on jo seuraava the new big thing tulossa.
ei elämä ole niin vakavaa
-
noi vain sekoittaa mun pään, ku tilaa pitäis tietää jo tilatessa mitä tilaa eikä kattoa muualta, siinä vielä kehiteltävää, pitäisi olla selvästi esillä tilatteassa mitä tilaa eikä vain pelkkä nimi ja jonkun antama linkki, selkeyttä asioihin, ei kaikki ole ammattilais höyrytteliöitä jotka kaiken hallitsee
-
Nyt huippuuutuus oddy rosterisena, myös ceraameja saatavana.
Huom ennakkotilaushinta 24, normaali 29 ekee.
Toimitukset tammikuun alkupuolella?
mitä toi kertoo asiaan vihkiytymättömälle, ei vittu mitään, vois noissa olla vähän enemmän juttua mukana
-
Itsehän olisin mielelläni jussilta tilannut. Tuli nimi jo listaan laitettua niin ei viitsi aiheuttaa lisää vaivaa tilauksen järjestäjille. Itsehän olen odottanut tätä siitä asti kun kuulin, että oddystä oli kopio (Noin pari kuukautta sitten). Näen kyllä asiattomana, että kaupanomistaja tuli ketjuun herjaamaan.
Vaikka tilaus menisi tai ei mene läpi niin varmasti tulen ostamaan sitä täältä keramiikkojen kera lahjaksi niille, jotka bogeja/clearoja vielä käyttää. Ensin haluan varmistaa, että laatu on sitä mitä terminatorissa/nautiluksessa on muut käyttäjät ilmoittaneet.
-
Huh huh mikä sekamelska vain siitä että kerroin että tuote löytryy minultakin. Onpas joulumieltä. Itse sain tiedon suoraan joltain joka laittoi yksityisviestin. On niitäkin jotka haluavat kehittää kaupankäyntiä.
En oikein mitenkään tahdo ymmärtää tätä kimppatilaustouhua tässä mittakaavassa. Varsinkin kun joku tekee hurjan työn ja veloittaa kalliimman hinnain kuin kauppa. Ja unohditte vielä sen että kauppiaat maksavat
tämän palstan ylläpidon. Sitä vastaan tuntuu turhautrtavalta osallistua
maksamiseen ja tukea kimppatilaamista. Ja sitten tuo että puhutaan jostain natsikortista. On selvää että tehtaan on valittava myykö se suoraan kuluttajille vai jälleenmyyjille.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
killekallek
mitä toi kertoo asiaan vihkiytymättömälle, ei vittu mitään, vois noissa olla vähän enemmän juttua mukana
totta, mut sun pitää ns. itse rakentaa tuohon atomisaattori jos oot tuommoisen tilannut :D
-
apuva, ja se sitten vaatii taas lisää juttuja, no perskules kun tilattu niin opettelemaan kuhan vain tietäs mitä tilata tuohon lisäksi, eli tätä hain takaa, ei meistä kaikki tiiä kaikkea
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
killekallek
Kyllä se on paras vihkiytyä ennenkon siirtyy cartoista tankeista tai clearoista muualle. V**tu
Ps Tehtaat antaa varsin vähän tietoja ja toisaalta tuhman ei kannata näihin sekaantua. Vastaavasti mulla tulee pirun monta uutta tuotetta viikossa ja monet sellaisia jotka ei ole tarkoitettu aloittelijalle. Pääsitpä sinäkin haukkumaan! Joulumieltä sullekin voi prkl
-
en tosiaan halua haukkua, kuin vain haluan tietoa mitä tilaan, nyt ihan summassa tilasin ja tietoa alkaa pikku hiljaan tippua
-
Arizona.fi Mukavaa höyryttelyä. Alekoodi 5% Myymälä Riihimäellä
Ei perse sentään, tämä touhu alkaa nyt mennä surkuhupaisaksi. Ymmärrän kannat, mutta tuskin se liiketoiminta tähän yhteen tuotteeseen kaatuu, jonka minimilotti taisi olla 10?
Alkaa olla sen verran salaliittoteorioita tässä, että kohta olisi koossa materiaalit Brownille uuteen eepokseen.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
saippuakauppias
Onpas joulumieltä.
Kyllä se olit sinä joka tässä ensimmäisenä meni tökkimään väärään nauhaan.
-
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
killekallek
Ja sitten kumminkin sian säkissä ostit? Niin muistaakseni tossa ylempänä kerroit. Oma valintahan se on, ja .. ja .. olkoon.
Muistaakseni olen minäkin joskus krititisoinut Arizonaa epäselvistä tuotekuvauksista. Toisaalta se on meillä viranomaisen tahto, että tuotteesta ei saisi olla edes kuvaa, nimistä puhumattakaan.
Tuote A 10 euroa
Tuote B 15 euroa
...
:D
-
Jokuhan kauppiaan ketjussakin mainosti kimppatilausta :D
-
jep ostin, en muuten saa mitään uutta, mutta voisi näissä olla vähän enemmän tekstiä meille aloittajille, jos lukee forkkaa niissä samat oudot asiat käy selville jotka ei kerro mitään vasta alkajille
-
-
Jussi: Mikä tulee varakeramiikkojen hinnaksi?