Varmaan noi akkusavut pärisis ihan hyvin mutta taitaa ne aton höyryt maistua paremmalta :laugh:Lainaus:
Alkuperäinen postaaja LSVap
Printable View
Varmaan noi akkusavut pärisis ihan hyvin mutta taitaa ne aton höyryt maistua paremmalta :laugh:Lainaus:
Alkuperäinen postaaja LSVap
Nyt on korjausosat lähetetty kaikille postiin. Tuon osan vaihtamalla saatte paremman kontaktin akkuun ja se myös lyhentää napin liikettä reilu 0,5mm joten sitä on huomattavasti mukavampi käyttää.
Näyttäisi siltä että muutama modi jää ylimääräiseksi tuosta ensimmäisestä satsista eli mahdollisuus saada laite jos sitä ei ole vielä tilannut niin ennen joulua kun tulen reissusta takaisin.
Hienoa :D
+1
-JJ
Hyvä kun saa tuohon pidemmän tapin niin tulittaakin kunnolla. Omalle kohdalle huomasin että välillä ei oikein ota kontaktia ja taas toisinaan huurua tulee oikeinkin kiitettävästi kun saa hyvän kontaktin. :esmoke:
omaani rankentelin jo omia korjauksia.
eli korokkeen tuonne napin nastaan jolla sain liikkeen lyhennettyä noin 1mm mittaiseksi.
lisäksi sorvasin magneeteista siivut pois jotta sain napin kevyemmäksi käyttää. eli napin jäykkyys on juuri sen verran ettei modin oma paino ihan riitä tulittamiseen. nyt paketti toimii oikein mukavasti ja minun sormissakin riittää puhti käyttämään tuota ongelmitta.
alunperin tuo napin jäykkyys oli ainakin minulla ongelma. minulla siis kiillotettu malli, nappi oli jäykkä ja modi liukas, kädet todella väsyi käytössä niin että välillä piti modia käyttää kaksin käsin.
taskussa en tätä enää pidä. 2kertaa olen saanut nesteet taskuun. voi vika olla minussakin ja siinä etten osaa tehdä kunnon setuppia.
vaikka osasin jo odottaa ettei mesh ato yksinkertaisesti vain ole riittävän tiivis taskuun. jos modin pitää suunnilleenkaan pystyssä niin mitään ongelmia ei ole. eli povitaskussa onnistuu kyllä kuljettaa.
kaikenkaikkiaan diablo on mielestäny hyvä modi ja hakee ainakin minulla paikkansa ihan käyttömodina.
Mites pahasti tuo käytännössä vuotaa? Pystyykö huoletta kuljettamaan repussa, tai pitämään kyljellään pöydällä?
Ja onko vuotokohta nimenomaan tuo täyttöreikä?
Kovasti kiinnostais huolettomaksi jokapaikan laitteeksi, mutta jos vaakatasossa vuotaa helposti niin taitaa jäädä haaveeksi.
EDIT:Typo korjattu ja kysymystä tarkennettu.
Täytyy sanoa, että tuo pidempi keskitappi tosiaan tuo tullessaan huomattavan muutoksen Diablon käyttöön. Nyt nappiin tarvittava voima väheni huomattaavasti. Hienoa Gixxxer.
Kaikki Genesis tyyppiset atot vuotaa jos niitä säilytetään vaakatasossa.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Hezzuu
Juu kyllä genesiksien kuljetuksessa ja säilytyksessä täytyy aina pitää toinen pää ylempänä kuin toinen.
Hyvin sanottu :D
Kyllä meikäläiselläkin kulkee Diablo kaikkialle mihin minäkin. Tai no, en ole kaikista rymypäisin ihminen, joten hyvin pystyy taskussa ato ylöspäin kulkemaan.
Mulla esim töissä se ei vaan onnistu kun povitaskukin on välillä vaikka mitenpäin.
Sama tallilla leluja ropeltaessa.
Mro Gixxxer
Uusi kontakti tappi on nyt vaihdettu ja samalla vaihdoin uuden coilin eli tein A1 28awg 0,32mm kanthaalista 1.3 ohmin setupin eli n.7 kieppiä ja täytyy sanoa että rokkaa nyt kuin hirvi, nyt on kyllä höyryntuotto ja maku kohdillaan. suurkiitos gixxxer hyvästä ja nopeasta palvelusta, tää on ihan ässä vehjes :D
Höyryttelemisiin
- JJ
ps. kämppä alkaa olla höyryä täynnä
jaa toi keskitappi ku postis tuli on siis tähän diabloon kiva tietää :D pitääki vaihella.