Nokian Lumia-puhelin vuotaa tietoja ulkomaille - Hitaat - Sunnuntai - Helsingin Sanomat minulla vuotaa ainakin puhelin:)
Printable View
Nokian Lumia-puhelin vuotaa tietoja ulkomaille - Hitaat - Sunnuntai - Helsingin Sanomat minulla vuotaa ainakin puhelin:)
Mulla on joskus vuotanu vesihana, en jaksanu vaihtaa tiivisteitä niin vaihoin koko hanan :)
Oikein käytettynä, vuotamaton?
Naamapeikko
Banned
No ohhoh...
Tämä vuotokeskustelu siis loppui jo. Perustakaa aiheelle ketju jos on rakentavampaa sanottavaa kuin juupas-eipäs-hv.
Mmmmmm, sumppia. Kofeiini ja nikotiini. :love:
^ Sama. Plus että massu on täynnä itse tehtyjä porilaisia, nam.
Capellan vanilla custard sopii hyvin colan kanssa, ihan ku vaniljakokista vetäis :thumbup:
Avauduin tuolla ärsyttää treadissa aiemmin polttopuutalkoista. Oikeastaan kun on aamu yhdeksästä napotellut lonkeroa ja suorittanut slaavikyykky ynnä muita aerobisia liikkeitä pitkin päivää, niin olo ei ole ollenkaan hullumpi. Lonkero vaan aiheuttaa närästystä ja muutama nappi siihen ja nyt askarrellaan jo väkevien parissa. Elämä hymyää.
Koff ja hunger of persephone, hienosti maistuu.
Grillauskausi avattu pihveillä ja makkaralla. Tulipa koitettua myös pihvin savustusta, yllätti positiivisesti, makkara ei niinkään.
Me ollaan savusteltu vaan perinteisesti kalaa ja lihamöykkyjä, pihvejä ei olla kokeiltukaan. Kuulostaa mielenkiintoiselta, kauanko savustit?
Pussillinen chilipähkinöitä, olutta, hyvää musaa ja magmasta imailen Health potionii, mitä muuta sitä näin lauantai iltana tarviskaan :)
Jaahas, se oli kohta grillin puhdistaminen edessä. Valurauta päässyt ruostumaan niin pahasti, että täytyy hankkia kuppiharja vetää sähköporaneella ruosteet pois. Millaisia vinkkejä löytyisi grillien suhteen? Itse antaisin sellaisin vinkin, että kaasugrillin rasvalaariin/rasvalevyyn(?) kannattaa laittaa hiekkaa. Näin rasva tarttuu näppärästi hiekkaan, eikä tiputtele maahan/terassille sitä!
Onkos kenelläkään käytössä tollasta 1520 lumiaa? Onko se jo liian iso taskussa kuljetettavaksi, vai pitäisikö hommata käsilaukku kuljetukseen :D
Kattelen tässä vaan josko samaan konkurssiin vaihtais koko luurin, eikä pelkkää glasia.
Mullakin meinaa olla vähäsen tommosta ruostumisen alkua. Pitääkös se käsitellä ton hiomisen jälkeen jotenki vai suoraan makkaraa rillihi hionnan jälkee?
Meillä on grillin alla teline mihin mahtuu sopivasti olikohan se nyt Pirkan pieni alumiinivuoka, kaikki rasva valuu siihen ja helppo tyhjentää tai vaikka vaihtaa jos siltä tuntuu.
Noita savustettuja pihvejä pitää kyllä testata joskus. :)