Käy kysymässä? :D Tai jos kuulostaa liian uhkaavalta se metelöinti niin pistä isännöitsijä/poliisi kysymään.
Printable View
Käy kysymässä? :D Tai jos kuulostaa liian uhkaavalta se metelöinti niin pistä isännöitsijä/poliisi kysymään.
On meillä foorumilaisilla sitten mukavia naapureita.
Yks pelkää että yläkertaa tulee niskaan,kun kantapäitä hakataan lattiaan,yks pelkää että seinänaapuri tulee seinän läpi ja yhtä hiillostaa koko taloyhtiön hallitus. :lol:
Koneesta meni emolevy paskaksi. Takuu on voimassa ja huoltoon veinkin jo, mutta miten mä selviän viikon ilman omaa konetta? :unsure:
Kyllä joskus makkarin seinää oon vähän varovasti koputellut että nyt taas riittää ja se on jopa toiminut. Oon kuitenkin suhteellisen kärsivällinen tälläisissä jutuissa sattuneesta syystä: itse olen isännöitsijä, ja vielä sen lisäksi tämä meidän taloyhtiö on meillä hoidossa :lol:.
Palkkapäivä, mutta miksi ei voi rahat kilahtaa tilille heti puolen yön jälkeen? Ostohousut ois jo jalassa
Mulla tulee S-pankkiin aina 07.00 kaikki suoritukset. Kelan rahat tuli vuosia sitten puolenyön jälkeen mutta nykyään ainakin asumistuki tulee kans 07.00. Oisko sitten pankkikohtaista?
Paikallisosuuspankissa on mulla toinen tili ja sinne taas kaikki suoritukset tulee 04.00 :D
PALKKAPÄIVÄ! Olé!
Saatana gee tuubista oli sitten jääny napin lukitus auki. Taskussa sitten oli tulitellut ato helvetin kuuma ja pumpulit tietty kärtsänny eikä pumpulia tietenkään mukana saatana. Loppupäivä vissii sit pitäs pärjätä ilma höyryjä
Eikös joku todennut että vessapaperista saa kääräistyä hätä wickin :) ei nyt tehoja varmaan kestä samalla lailla mutta saapa ainakin höyryt.
Sieltä kiipeilypalatsin ensiapukaapista pumpulia.
No kyllä kait siellä niitä sidetaitoksia on?
Eikös se siderulla hätävarana kunnolla kostutettuna käy?
ärsyttää kun väsyttää ja ei ole aikaa nukkua :D
Ei voi sit saatana MIKÄÄN mennä putkeen tänään. Vitun maanantait sunnuntaina.
Ja ens kuussa vajaa 200h töitä WHEEEEEEEEEEEEEEEE \,,/
Onneks joulu sentään vapaata, se meneekin kivasti nukkuessa.
Jäi sitten verkkopankin avainlukulista viikonloppuna mökille. Onneks ei sentään oo mitään erääntyviä laskuja tälle viikolle.
Joulu ja shitella ne yhteen soppii..no ei tasan sovi!..ykkösluokan posteillakin taitaa olla keskimääräinen toimitusaika tällähetkellä viikko:facepalm:
Täytyy tässä todeta että QPark firma on aivan perseestä!
Reklamoit maksun ja annat olla, ei noiden paskafirmojen "sakkoja" tarvi maksaa.
Pakko hölmömä nyt kysyy et oliko noista yksityisistä pysäköinnin valvonta firmoista joku oikeuden ennakko päätös? Mitä merkitystä sillä reklamoinnilla on tässä yhteydessä ku kuitenki auto kuvattu ja selkee siinä mielessä. 60€ on vaan liiikaa ja kohtuutonta
Sen firman pitää pystyä todistamaan että sinä ajoit autoa. Jos ei pysty, ei tarvitse laskua maksaa. Se ei riitä näillä yksityisillä firmoilla että autosta on kuva, pitää olla myös kuskista.
Tässähän ei siis missään nimessä ole kyse sakosta, on kyse sopimuksesta ja sen rikkomisesta. Auto ei kuitenkaan voi sopimusta tehdä vaan siihen vaaditaan aina oikea henkilö ts. sen auton kuljettaja. Jos Q-park ei pysty todistamaan että juuri SINÄ ajoit autoa, ei SINUN pidä laskua maksaakaan.
Eli käytänössä riittää että reklamoin ja sanon etten ole itse kuljettanut autoa vaan toinen henkilö kenen hekilöllisyyttä en ole velvollinen paljastamaan. Pitäskö ton sit riittää ja jos ne silti jatkaa nii antaa asian olla?
Nähtävästi Patric on onnistunut kiertämään yksityisfirman sakon?
Eihän minulla ole edes ajokorttia :whistle: Kaveri on onnistunut tässä kun vain ilmoitti ettei itse kuljettanut autoa. Se jäi siihen.
Noin se menee. Laitat kirjallisen reklamaation jossa tuot selväksi että et itse kuljettanut autoa. Laskua ei tarvitse maksaa niin kauan kun se valitus on kesken, eli joka tapauksessa se valittaminen kannattaa.
Tässä ihan hyvää tekstiä: http://oikeusjakohtuus.blogspot.fi/2...ntamaksua.html
e: Ja vielä lisäys. Nyt kun näitä tuoreita tapauksia googlettaa, niin KKO on antanut ennakkotapauksen että maksu on maksettava. Jos sanot että et ole itse ajanut autoa ja juttu menee käräjille, niin sun on pakko siellä puhua totta. Minä reklamoisin ihan vittuillakseni, mutta varaudu nyt siihen että jossain vaiheessa joudut laskun maksamaan.